Oud 29-01-2011, 01:05
Verwijderd
Bedtijd trusten!
Advertentie
Oud 29-01-2011, 01:21
Batave
Batave is offline
Same here. Nightsies.
Oud 29-01-2011, 02:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het is wel stil nu de toffe mensen aan het meeten zijn. Nachtploeg party ftw!
Oud 29-01-2011, 02:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou echt he! Wth slaapt iedereen al
Oud 29-01-2011, 02:44
Verwijderd
eindelijk zit ik ook eens in de nachtploeg.
Oud 29-01-2011, 05:03
Verwijderd
Zo, heftig feestje. Nu een stokbroodje salami met pecorino. Dat zal vast wonderen verrichten.
Oud 29-01-2011, 05:47
Uice
Uice is offline
Hèhè, bedtijd.
Oud 29-01-2011, 06:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zo, goeiemorgen! Hoe was de meet!

Ik bak ook niks van Mariokart trouwens, maar dat komt omdat het zo low-res is dat je niet ziet wanneer er een bocht aankomt.
Oud 29-01-2011, 08:15
Verwijderd
whahaa mariokart, als mn rijstijl daar ook degene is die ik straks tijdens mn eerste rijlessen laat zien overleef ik mn eerste rijles niet eens

gelukkig ben ik nog maar 14, heeft die instructeur toch nog n paar jaar te leven voor ik een dodelijk ongeluk maak
Oud 29-01-2011, 08:21
Verwijderd
Tering he, echt weer zo'n LEUK plan van de familie. Om met -5 naar de dierentuin te gaan en om 9 uur voor die poorten te gaan staan terwijl het pas om 10 uur open is.
Oud 29-01-2011, 08:23
Verwijderd
@ egon, doe de groeten aan mn broertje, hij gedroeg zich vanmorgen nogal als n gorilla
Oud 29-01-2011, 08:49
Verwijderd
Ik vind High School Musical best gezellige liedjes hebben <333 Ik word er zo vrolijk van! Nog vrolijker dan ik al was.

Oh ennn ik ging gister douchen en ik stapte de douchecabine in en dacht: okee. Hoe ik ook doodga en wanneer en waarom en waar, ik wil NIET doodgaan in een douchecabine. Dat lijkt me echt afschuwelijk
Oud 29-01-2011, 08:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind High School Musical best gezellige liedjes hebben <333 Ik word er zo vrolijk van! Nog vrolijker dan ik al was.

Oh ennn ik ging gister douchen en ik stapte de douchecabine in en dacht: okee. Hoe ik ook doodga en wanneer en waarom en waar, ik wil NIET doodgaan in een douchecabine. Dat lijkt me echt afschuwelijk
Waarom, blijf je tenminste schoon als je dood neervalt. Zal wel een beetje vervelend zijn als je daarna dagenlang niet gevonden wordt, maar met een beetje mazzel is de boiler dan leeg en stroomt er alleen nog maar koud water over je heen zodat decompositie niet zo snel gaat
Oud 29-01-2011, 08:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Tijd voor boodschappen en daarna Winter's Bone kijken!
Oud 29-01-2011, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Waarom, blijf je tenminste schoon als je dood neervalt. Zal wel een beetje vervelend zijn als je daarna dagenlang niet gevonden wordt, maar met een beetje mazzel is de boiler dan leeg en stroomt er alleen nog maar koud water over je heen zodat decompositie niet zo snel gaat
Als het dagen duurt voor je gevonden wordt, en je ligt al die tijd in het water, ziet dat er echt niet prettig uit je zwelt op en je huid verweekt en verrimpelt en wordt sponzig en naar.
Maar ik wil het niet omdat het gewoon zo'n nare plek is... dan steekt mijn huid op een heel nare manier af tegen de tegels. Het is zo'n lelijke plek. Ik houd van lelijke plekken, ik vind industrieterreinen mooi door hun lelijkheid en van die betonnen, lichtroze geverfde huizen met scheuren in de muren en van die ongezellige plekken met katoenen kleden op de vloer en tl-licht en elektrische kachels en zo. Maar douchecabines zijn net niet lelijk genoeg om weer mooi te zijn. Het is gewoon te sfeerloos.
Oud 29-01-2011, 10:10
Verwijderd
elmer heeft gekotst net.
Oud 29-01-2011, 10:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn vriendin moet ook twee keer per dag 4 pillen innemen en nu moet ze nog meer anitbiotica, want blijkbaar heeft ze urinewegontsteking, maar vanwege andere medicatie merkt ze daar niks van. Ze zou 40 graden koorts moeten hebben, maar er is niks met haar aan de hand afgezien van dat ze last van haar zij heeft.
Toen ik net nierbekkenontsteking had, had ik ook alleen last van mijn zij. En toen kon ik na een paar dagen bijna niet meer lopen, en toen helemaal niet meer, en als ik dan 'snachts moest overgeven van de pijn moest ik naar de wc kruipen. Maar dat is lang geleden. Daar zal je vriendin ook geen last van krijgen, want die is nu al aan de antibiotica. Geen zorgjes
De blaasontsteking voel ik gelukkig niet, dat ruik ik alleen. Ik moet dus de geuren goed in de gaten houden.
Oud 29-01-2011, 10:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
elmer heeft gekotst net.
Was het zo'n zuipfestijn?
Oud 29-01-2011, 10:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ahw nog een zieke?
Oud 29-01-2011, 10:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gedver, Etmakas en Noedels. Ik wil niet weer geconfronteerd worden met mijn eigen sterfelijkheid. En ik zou waarschijnlijk weken niet gevonden worden als ik in de douche zou sterven want ik zit momenteel alleen in huis (nouja ik zit niet in mijn eigen huis maar als ik thuis zou zijn, dan.).
En dat wil ik niet. Ik wil spectaculair doodgaan, in goede omstandigheden. En dan heb ik mijn beste kleren aan en alles. En dan weten mensen ervan, zodat ik ze nog uit kan nodigen voor de bruiloft.
Oud 29-01-2011, 10:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik bedoel begrafenis.
Oud 29-01-2011, 10:32
Verwijderd
Laten we een hoe-wil-jij-doodgaan-rondje doen!
Oud 29-01-2011, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Was het zo'n zuipfestijn?
Ik had elmer nog nooit zo dronken gezien
Oud 29-01-2011, 10:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik had elmer nog nooit zo dronken gezien
Nu heb ik er extra spijt van dat ik niet gekomen ben Zijn er foto's gemaakt?
Oud 29-01-2011, 10:37
Verwijderd
ja in ieder geval één waar zijn gezicht is ondergekliederd door m'n zusje terwijl hij lag te slapen op de bank. en sann./lorelei enzo hebben ook wat foto's gemaakt.
Oud 29-01-2011, 10:39
Verwijderd
leuk dat het leuk was, klinkt als een meet waar ik bij had willen zijn
Oud 29-01-2011, 10:45
Verwijderd
Citaat:
elmer heeft gekotst net.
Citaat:
ik had elmer nog nooit zo dronken gezien
Citaat:
ja in ieder geval één waar zijn gezicht is ondergekliederd door m'n zusje terwijl hij lag te slapen op de bank. En sann./lorelei enzo hebben ook wat foto's gemaakt.
Oud 29-01-2011, 10:47
Verwijderd
Ai ai ai
Oud 29-01-2011, 10:52
Verwijderd
Citaat:
is goed

ik wil doodgaan ergens op een plek die veel met kunst te maken heeft, bij een muur vol sppr goeie graffiti ofzo, en het liefst ook best onverwacht, anders zijn je laatste weken/maanden zo vol medelijden van anderen enzo en daar wordt je alleen maar depri van
Oud 29-01-2011, 10:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh was het een forummeet?
Oud 29-01-2011, 10:56
Verwijderd
Ja joh!
Oud 29-01-2011, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Als ik lekker oud ben, maar nog niet zo oud dat ik niets meer meekrijg. En dan lekker slapen om 's ochtends niet meer wakker te worden. Dat mensen dan zeggen;'Ze was al zo oud, maar wel altijd nog goed bij! En ze is heel vredig gestorven. Zo zou ik ook wel willen sterven, later, als ik zo oud ben als zij!' <3
Oud 29-01-2011, 11:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik mis ook alles! Maar hier hebben we ook wat! Breiclubjes in de kerk, en eh.. doolhoven lopen. En je verkleden met je moeder in het Rural Life Museum
Oud 29-01-2011, 11:06
Verwijderd
ik geloof dat iedereen die niet is gegaan nu spijt heeft
Oud 29-01-2011, 11:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik niet! Ik had niet mogen drinken en dat was naar geweest. Hoewel, dan had ik dronken forumers kunnen zien en dat is best grappig!
Oud 29-01-2011, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Ik niet! Ik had niet mogen drinken en dat was naar geweest. Hoewel, dan had ik dronken forumers kunnen zien en dat is best grappig!
dronken kazet = priceless
Oud 29-01-2011, 11:10
Verwijderd
Ik heb er spijt van dat ik te vroeg ben weggegaan
Oud 29-01-2011, 11:14
Verwijderd
Ik vind het ergens ook wel jammer, maar ik moest vandaag op standby staan om les te geven als de vrouw van m'n baas zou gaan bevallen en ik had niet zo'n zin om dan echt doodmoe te zijn. En ook niet om diep in de nacht nog in m'n eentje vanuit Den Haag terug te reizen
Oud 29-01-2011, 11:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goedemiddaaaaaaag. Vroeg. 3x Raden wie me wakker belde
Oud 29-01-2011, 11:15
Verwijderd
Nee, dat ook wel weer. Maar een straalbezopen kazet, epic
Verwijderd
Citaat:
Goedemiddaaaaaaag. Vroeg. 3x Raden wie me wakker belde
Samantha?!
Verwijderd
Samantha? En lag er geen vent naast je die de telefoon even voor je kon opnemen?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga haar dood maken als ze me nog eens belt
Oud 29-01-2011, 11:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Samantha? En lag er geen vent naast je die de telefoon even voor je kon opnemen?
zover is het niet gegaan.
Verwijderd
Dat arme kind is waarschijnlijk onwijs bezorgd geweest, twee verschillende mannen die jouw telefoon opnamen en rare dingen zeiden en dat jij niet aan de telefoon kon komen, ze heeft waarschijnlijk gedacht dat je op elke mogelijke manier verkracht bent ofzo
Verwijderd
Overigens ben ik wel blij dat de vrouw van m'n baas nog niet aan het bevallen is, want ik heb wel behoefte aan even een vrij zaterdagje <3
Oud 29-01-2011, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Dat arme kind is waarschijnlijk onwijs bezorgd geweest, twee verschillende mannen die jouw telefoon opnamen en rare dingen zeiden en dat jij niet aan de telefoon kon komen, ze heeft waarschijnlijk gedacht dat je op elke mogelijke manier verkracht bent ofzo
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat is toch niet haar probleem
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch niet haar probleem
Zeg, ze wil overal je mening over, misschien wil ze wel weten wat jij er van vond
Oud 29-01-2011, 11:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zeg, ze wil overal je mening over, misschien wil ze wel weten wat jij er van vond
Ja godver ze belde om half 1 nog een keer, toen nam Elmer op, zei ze "nog steeds" en hing ze op.

Ik had wel verwacht dat ze beledigd voor het leven zou zijn en een week niet zou bellen maar helaas.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten