Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik wil het niet omdat het gewoon zo'n nare plek is... dan steekt mijn huid op een heel nare manier af tegen de tegels. Het is zo'n lelijke plek. Ik houd van lelijke plekken, ik vind industrieterreinen mooi door hun lelijkheid en van die betonnen, lichtroze geverfde huizen met scheuren in de muren en van die ongezellige plekken met katoenen kleden op de vloer en tl-licht en elektrische kachels en zo. Maar douchecabines zijn net niet lelijk genoeg om weer mooi te zijn. Het is gewoon te sfeerloos. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De blaasontsteking voel ik gelukkig niet, dat ruik ik alleen. Ik moet dus de geuren goed in de gaten houden. ![]() |
![]() |
|
Gedver, Etmakas en Noedels. Ik wil niet weer geconfronteerd worden met mijn eigen sterfelijkheid. En ik zou waarschijnlijk weken niet gevonden worden als ik in de douche zou sterven want ik zit momenteel alleen in huis (nouja ik zit niet in mijn eigen huis maar als ik thuis zou zijn, dan.).
En dat wil ik niet. Ik wil spectaculair doodgaan, in goede omstandigheden. En dan heb ik mijn beste kleren aan en alles. En dan weten mensen ervan, zodat ik ze nog uit kan nodigen voor de bruiloft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil doodgaan ergens op een plek die veel met kunst te maken heeft, bij een muur vol sppr goeie graffiti ofzo, en het liefst ook best onverwacht, anders zijn je laatste weken/maanden zo vol medelijden van anderen enzo en daar wordt je alleen maar depri van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik had wel verwacht dat ze beledigd voor het leven zou zijn en een week niet zou bellen ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|