Advertentie | |
|
![]() |
|
Wit shirtje Oilily
Felblauwe (beetje turqoise-achtig) gebreide coltrui DKNY, witte shirtje komt eronder uit Donkere valige heupspijkerbroek met uitlopende pijpen Hilfiger zwart-wit gestreepte clip-riem H&M zwarte leren puntlaarsjes met twee witte 'sport'strepen Invito (ja die alom bekende ![]() ![]() blauwe hangdiamantjes in oren haar los met zijscheiding schuine lok blabla had er vandaag overigens nog een donkergrijs-achtig ribcolbertje van Gigue overheen ![]()
|
- bruin hemdje
- zwart hemdje met rode glitterster en dáarin de countouren van mickey mouse ![]() ![]() - zwart wollen vestje - wijde blauwe spijkerbroek - zwarte overknees - hoge doc's - haar in een staart - een knorrende maag want ik ben aan het lijnen... ![]() (en dit keer écht! denk ik...)
|
beetje op de experimenteertoer vandaag
zwarte panty, met daaroverheen eenokergele maillot waar ik een string in had genaaid, zodat ie niet gaat hangen op mijn kont, daarboven een colltrui en een zwart mouwloos leren vestje dat net mij billen niet helemaal bedekt en dan zwarte knielaarzen maar dat is nu dus allemaal nat van het schaatsen, dus nu rooie string, rugbykousen een wit tshirt en een warm grijs vest
|
![]() |
- zwarte schoentjes (Emotion)
- zwarte beenwarmers (Scapino) - zwarte overknees (Hema) - zwarte kanten jarretels (H&M) - rood/roze geruit rokje (H&M) - rood spaghettitopje (Zeeman) - felgroen ondergoed (Hema) - zwart fleecevest (H&M) Ik hoef toch niet zoveel naar buiten vandaag ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() en hema ondergoed ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zwarte girlie jynx broek,leuk altijd..oude dozen met kleding uitspitten.
zwart shirtje met vhals en kraag Knalroze pullover dreads opgestoken met speltjes en een knalroze bloem erin Zwarte docs roze beenwarmers erover groen ondergoed knalroze zwart gebreide shawl om mn nek,keelontsteking ![]() |
![]() |
|
-spijkerrokje, met aan de voorkant plooien, en pailletje van Fornarina
-multiegekleurde maillot van de hema -roze/paarzig (in de kleur van pailletjes) shirtje met vhalsje van diesel -schoenen; hoge campers -parelsnoer -roze/bruine vlechtjes opgestoken en een haarband er in -makeupjes
||
Citaat:
![]() Ik heb al nestels (van die open zilvere rondjes) in de schouderband gezet en er zitten 3 buttons van Converse All Star op. En binnenkort N*E*R*D ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zwarte spijkerbroek kistjes van me zus ![]() ondergoed een hele lelijke zwarte lak riem ![]() ![]() weer die witzwartegrijze ruitjes trui *zit lekkuuur* haar los donkerbruine lippenstift zwarte oogschaduw mascara
|
Verwijderd
|
Bordeauxrode broques Van Lier
Donkerblauwe sokken met ingeweven ruit Hema Donkerblauwe boxershort, idem Beige bandplooi Gant chino Zwarte riem Setpoint Wit T-shirt Lichtblauw/lila-achtig Yarmouth Oxford-hemd van Polo RL Das met de kleuren van Onafhankelijk Herendispuut Los Hombres Locos (waar ik adspirant van ben ![]() Donkerblauw tweeknoops jasje Mancor (vaag merk, heb 'm zelf niet gekocht - gekregen van een vriend die 'm gepikt heeft in Utrecht) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Tijdens schaatsen vanmorgen: Noren Viking 2x burlingtons Donkerbruine ribbroek WE Wit shirtje Overhemd TH met lichtblauwe ruit Donkerblauwe Gaastra fleecetrui Donkerblauwe TH bodywarmer Lichtblauwe Gaastra fleeceshawl Bordeaux rode handschoenen Omgekleed daarna --> Rotterdam 1 paar burlingtons Beige Dockers rib Bootschoenen Lumberjack Wit shirtje Overhemd TH met lichtblauwe ruit Donkerblauwe v-neck sweater Gant Rood zomerjack Gaastra Donkerblauwe TH bodywarmer Donkerblauwe Gaastra fleeceshawl |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #98 Miracle | 496 | 05-06-2007 14:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |