Oud 29-01-2011, 23:39
Verwijderd
Ik ben de laatste tijd nogal in omvang gegroeid en ik zou wel wat tips willen wat ik beter wel en niet kan doen om er toch een beetje appetijtelijk uit te zien. Wat ik nu doe is kleren kopen die wat wijder zijn rond de buik, soms wel strak rond de borsten. Ik heb mijn haar laten knippen, in laagjes tot ongeveer de schouders zodat ik het nu los kan gooien en mijn bolle kop wat minder opvalt. Ik maak mijn ogen meestal wat opvallender met make-up, om de aandacht een beetje af te leiden. Verder zijn mijn (onder)benen nog redelijk slank dus trek ik wel eens jurkjes en rokjes aan met mooie laarsjes. Dat te korte shirtjes not done zijn snap ik (hoewel het soms moeilijk is om shirtjes te vinden die niet opkruipen). Iemand verder nog tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2011, 00:25
Verwijderd
Ik ben zelf eerder te dun, maar ik denk dat ik miss toch een paar tips heb. Overigens weet ik voor mezelf dan weer veel moeilijker leuke kleding te vinden..

Maar wat vaak goed staat zijn wat donkerdere kleuren. Ik weet niet of je daar ook van houd?

En je zegt dat je wel eens rokjes of jurkjes draagt, nou dat is juist goed en wat dan ook heel mooi staat is van die lange weide jurken. Ik weet even niet zo goed hoe ik die moet omschrijven.. Maar het lijkt op een t-shirt maar dan veel langer en weider. En dan zitten er aan de zijkant bijvoorbeeld van die kleine zakjes. En loopt het onder weer wat strakker. Oh ja en in het midden is het ook wat strakker gemaakt zodat je je verhoudingen mooi hebt zeg maar.

En wat ik mooi vind staan bij mensen die wat molliger zijn zeg maar, zijn van die t-shirts met van die rafel mouwen. Dat zijn van die sierlijke fladderende mouwen. En daarbij is zo'n soort t-shirt vaak ook wat weider waardoor die ook niet opkruipen.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk uitgelegd is, want ik vind het wel lastig om kleding stukken te omschrijven. En sorry voor de lange tekst
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 08:15
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Kleding in een zogenaamde A-lijn kleed ook af. Dan is de kleding in het midden korter dan aan de zijkant. Het loopt dan naar de zijkanten wijd uit zeg maar. (Inderdaad lastig om kleding te omschrijven!)

Ik weet niet in hoeverre je bovenarmen ook gegroeid zijn maar vermijd shirts met een mouw die horizontaal loopt. Dit accentueerd alleen maar de breedte van je arm. Je kunt dan beter kiezen voor een shirt met een mouw in een soort van U-vorm. In het midden van je arm zit dan het hoogste punt, aan de zijkanten van je arm is de mouw dan dus wat lager.

Qua haar zorg ik er altijd voor dat m'n haar op m'n hoofd, dus bij de aanzet wat boller wordt. Anders ligt m'n haar plat op m'n hoofd en krijg ik pas rond m'n wangen volume, wat er imo voor zorgt dat m'n hoofd dikker lijkt. Of dit voor jou werkt weet ik niet, maar je kunt het allicht even proberen

Verder klinkt wat je beschrijft goed; de dingen die mooi zijn accentueren en de dingen waar je minder blij mee bent proberen weg te moffelen.
Oud 30-01-2011, 10:16
Verwijderd
vermijd horizontale strepen, en vermijd wit
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 11:20
Verwijderd
Ik gebruik af en toe een corrigerend hemdje als onderkleding, dat voorkomt dat je 'vetrollen' duidelijk zichtbaar zijn, het is wat mooier afgelijnd dan. Verder zegt mijn moeder de hele tijd dat ik mijn broek tot op mijn buik moet trekken, omdat dan de buik wat strakker ingepakt is en niet hangt, maar dat is moeilijk voor me omdat ik vind dat dat niet lekker zit + mijn broeken zijn te groot aan het worden.
Oh ja, draag geen coltruien of sjaals strak onder je kin, dat maakt dat je een dikke nek en hoofd hebt.

Wat ik leuk bij mezelf vind, zijn wijde fladdertruitjes, rokjes die wijder uitlopen, diepe decolletés, langere jasjes (dus niet van die korte die in je taille ophouden)...

Mijn moeder weet ook nog te benadrukken dat ik géén ballerina's moet dragen, omdat die je plat en plomp maken. Zeker met ronde neuzen. Maar ja, ze lopen zo fijn ^^.

Dus niet dat ik me aan al die regels hou hoor
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 14:44
Verwijderd
GA sporten alsjeblieft.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 16:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
GA sporten alsjeblieft.
Daar vraagt ze niet om.
Ze vraagt om kleding advies, niet om de zoveelste sukkel die insinueert dat ze er alleen leuk uit kan zien als ze afvalt.

@lentekriebel:
Het ligt er een beetje aan watvoor vorm je hebt, dus je kan niet zomaar zeggen dat een bepaald kledingstuk bij alle fatties goed staat.
Als je wat inspiratie wilt kan je mss kijken op http://fuckyeahchubbyfashion.tumblr.com
Daar worden ook tips gegeven enzo...
Oud 30-01-2011, 18:25
Verwijderd
Het helpt gewoon heel erg, als je dik bent dan denk je altijd het valt wel mee.
Maar toen ik van rond naar slank ben gegaan zag ik er duidelijk appetijtelijker uit hoor.
En dan hoef je je daarna ook niet druk te maken om wat je draagt. het staat vaak toch wel goed.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 18:39
Verwijderd
Ikzelf100, als je ook maar drie seconden de moeite had genomen om de posts van lentekriebel terug te lezen, had je bijvoorbeeld gezien dat ze door medicijnen (tijdelijk) is aangekomen. Stel je toch in godsnaam niet zo aan en veroordeel mensen niet zo.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ikzelf100, als je ook maar drie seconden de moeite had genomen om de posts van lentekriebel terug te lezen, had je bijvoorbeeld gezien dat ze door medicijnen (tijdelijk) is aangekomen. Stel je toch in godsnaam niet zo aan en veroordeel mensen niet zo.
Dan zie je meer in die post dan dat ik er in zie staan.

En medicijnen is het meest bullshit argument ooit. Uiteindelijk gaat het er gewoon om dat je meer calorieën in je mond stopt, dan dat je daarna verbruikt. En dan zijn er dus 2 oplossing meer bewegen of minder vreten.
En meer bewegen is sowieso goed voor je gezondheid.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 19:13
Verwijderd
Citaat:

En medicijnen is het meest bullshit argument ooit. Uiteindelijk gaat het er gewoon om dat je meer calorieën in je mond stopt, dan dat je daarna verbruikt. En dan zijn er dus 2 oplossing meer bewegen of minder vreten.
Alsnog is ze, wat ze ook doet, morgenochtend niet maatje mini, waardoor ze keuzes moet maken als ze voor de kast staat. Er is al tegen je gezegd dat dit niet de bedoeling is, dus wees eens niet zo'n kleuter.

Donkere kleuren, afhankelijk van je figuur aandacht vestigen op 'goede' lichaamsdelen. Je in elk geval niet in dingen proppen. Haar tot op je schouders maakt je hoofd juist boller, je kunt het beter lang laten groeien. Bij voller zijn je schouders ook mooier, dus misschien van die truitjes waarbij de schouders bloot vallen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 20:15
Verwijderd
Citaat:

Flikker toch op met je "bullshit argument". Medicijnen hebben wel degelijk invloed. 1. je krijgt meer eetlust, dus ja, je gaat meer eten waardoor je dikker wordt. De een kan zich hier beter tegen verzetten dan een ander. 2. ik houd veel vocht vast, dat heeft dus helemaal niets met calorieën te maken en je word er wel dikker van. 3. Ik sport zeker wel, maar dankzij de prednison ben ik veel gevoeliger voor infecties en dan gaat je conditie ontzettend achteruit. tot 2/3 weken geleden kon ik niet eens naar de supermarkt lopen. Inmiddels gaat het een stuk beter maar het heeft tijd nodig voor ik weer helemaal in conditie ben. Voor vetverbranding moet je minimaal een half uur achter elkaar sporten. Ik kom nu net weer aan een half uur.

Daarnaast hoor ik van iedereen die langere tijd prednison heeft gebruikt dat ze ervan aankwamen, maar dat dat er ook zo weer af was toen ze stopten.

@ alle anderen: dankjulliewel! Hier haal ik zeker wel goede tips uit. De volgende keer dat ik ga shoppen ga ik kijken naar fladdermouwtjes en blote schouders.

@trimm trabb: ik ga de site zo nog wat uitgebreider bekijken. Ik zie sowieso al heel veel jurkjes dus dat zal wel goed zitten.

@ Mutant: waar vind ik zo'n corrigerend hemdje en wat is een goede prijs? En ja, ballerina's.. Ik heb zelf geen ballerina's meer, maar plat, plomp en met ronde neuzen zijn bijna al mijn schoenen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 20:45
Verwijderd
Citaat:

Bullshit, tot je er zelf eens aanmoet. Zeiker. Laat mensen in hun waarde en blijf uit een topic weg als het onderwerp je niet aanstaat.

Lentekriebel: bij de Hema, mijn moeder heeft ze daar uitgehaald. Maar let wel goed op, sommige pletten je borsten ook en dat wil je natuurlijk niet ^^. Passen en kijken is de boodschap. Ze hebben tegen de 20 euro gekost, maar 1 heb ik teruggebracht omdat dat dus ook de verkeerde plaatsen plette .
Oh en tip: trek hem via je benen aan, mijn moeder heeft zo al eens met haar armen vastgezeten. Zelf lukt het me wel om ze aan te trekken via mijn hoofd, maar als je dat wil proberen, zorg dan wel dat er iemand in de buurt is ^^.

En ja schoenen, ik heb zoveel van die ronde, kleine schoentjes. Ik vind ze leuk, maar mijn moeder heeft wel gelijk dat ik met hakken aan, langer en slanker lijk.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 22:33
Jefar
Jefar is offline
Citaat:
GA sporten alsjeblieft.
Dat hoeft niet, gewoon aan de slimfast gaan(als dat nog steeds bestaat...)
Oud 31-01-2011, 00:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat hoeft niet, gewoon aan de slimfast gaan(als dat nog steeds bestaat...)
Ik heb al gezegd dat dit soort posts niet de bedoeling zijn.

Geef mode-tips, of zeg gewoon niks.
Oud 31-01-2011, 07:55
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Als je wat inspiratie wilt kan je mss kijken op http://fuckyeahchubbyfashion.tumblr.com
Daar worden ook tips gegeven enzo...
Ik vind de foto's op die site (op 2 na ofzo) echt horrorcombinaties.
Het meeste flatteert op geen enkele wijze, echt gewoon zonde van de mensen die er staan, want ze hebben stuk voor stuk sprekende gezichten en een leuk uiterlijk. Maar die kleren! Brrrrr.....horror
Oud 31-01-2011, 09:24
Verwijderd
Citaat:

Pardon? Als je ook even de moeite neemt om haar posts te lezen dan snap je het misschien allemaal wat beter. En er bestaan medicijnen waarvan je aankomt, waardoor je meer vocht vasthoudt. En er zijn ook bepaalde mensen die niet kunnen sporten. Dus doe een beetje normaal zeg. Met dat soort medicijnen heeft het niet eens te maken met wat je eet. Je kan bijna niks eten, maar toch kom je aan en word je dikker.

@ Lentekriebel: wat hier allemaal genoemd is, en vooral wat mutant zegt. En als je stopt met de prednison dan wordt het sowieso een stuk minder!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 09:54
Nebel
Nebel is offline
Pff, trek je niets aan van die opmerkingen, prednison is bekend om dit effect, zeker het opblazen door vocht ( wat echt snel afneemt als je mag stoppen). Ik ben zelf ook door medicijnen erg aangekomen en dat geeft een behoorlijk machteloos gevoel.

Wat je noemt is allemaal goed. Mij kleden jurkjes of lange truien op dikke maillots en leggings goed af. Blouses en tuniekjes kunnen ook goed zijn als ze los zitten bij je buik en wat strakker bij je borsten. Bij broeken moet je goed op de kontzakken letten, sommige zorgen ervoor dat alles een stuk breder lijkt. Dat staat geloof ik in een ander topic hier ook uitgelegd.

Veel succes met alles!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 11:56
Verwijderd
En -misschien trap ik een open deur in...-, zorg goed voor ondergoed, hoe maf dat ook klinkt. Als je bh's hebt waar je borsten bijna uitpuilen of je borsten flink bewegen (meer dan strikt noodzakelijk, zeg maar), lijken je nog een stuk steviger, in mijn mening. Minimizer bh's zijn erg fijn en het optisch verkleinen van je borsten, kan ervoor zorgen dat je er slanker uit ziet.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 12:32
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Bij broeken moet je goed op de kontzakken letten, sommige zorgen ervoor dat alles een stuk breder lijkt. Dat staat geloof ik in een ander topic hier ook uitgelegd.
Volgens mij zat het zo: kontzakken die ver uit elkaar staan laten je kont breder lijken,
dus kies voor kontzakken die dicht bij elkaar zitten. Als je een bolle kont hebt, kun je volgens mij het beste jeans kopen met hoge kontzakken. Als je een platte kont hebt, beter met lage. Qua model kun je het beste voor bootcut kiezen en een donkere kleur kleedt natuurlijk af .

Maar wat is je figuur eigenlijk?
Oud 31-01-2011, 15:08
Verwijderd
Citaat:
En -misschien trap ik een open deur in...-, zorg goed voor ondergoed, hoe maf dat ook klinkt. Als je bh's hebt waar je borsten bijna uitpuilen of je borsten flink bewegen (meer dan strikt noodzakelijk, zeg maar), lijken je nog een stuk steviger, in mijn mening. Minimizer bh's zijn erg fijn en het optisch verkleinen van je borsten, kan ervoor zorgen dat je er slanker uit ziet.
nah, ik heb niet echt grote borsten. Ze zijn wel gegroeid, dus ik heb al een aantal nieuwe BH's gekocht.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zat het zo: kontzakken die ver uit elkaar staan laten je kont breder lijken,
dus kies voor kontzakken die dicht bij elkaar zitten. Als je een bolle kont hebt, kun je volgens mij het beste jeans kopen met hoge kontzakken. Als je een platte kont hebt, beter met lage. Qua model kun je het beste voor bootcut kiezen en een donkere kleur kleedt natuurlijk af .

Maar wat is je figuur eigenlijk?
Hmm, ik heb het niet meer zo op jeans. Bovendien draag ik nu toch meestal wat langere shirts/tuniekjes/jurkjes/vesten, waardoor je de kontzakken niet ziet.

Wat mijn figuur is vind ik echt heel moeilijk te zeggen. Ik vind het zo moeilijk om daar objectief naar te kijken...

Overigens, over de donkere kleuren... Ik koop de laatste tijd veel donkere kleuren. Ik vind de ART een fijne winkel, met kleding die goed afkleed. Maar ergens vind ik het ook wel saai en ik wil niet weer gezien worden als dat depressievelingetje. Stofjes met leuke bloemetjespatronen vind ik erg leuk. Zou dit bijvoobeeld kunnen als ik een jurkje/rokje met (evt. donker) patroon op een donkere legging zou dragen?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 17:38
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Hmm, ik heb het niet meer zo op jeans. Bovendien draag ik nu toch meestal wat langere shirts/tuniekjes/jurkjes/vesten, waardoor je de kontzakken niet ziet.

Wat mijn figuur is vind ik echt heel moeilijk te zeggen. Ik vind het zo moeilijk om daar objectief naar te kijken...

Overigens, over de donkere kleuren... Ik koop de laatste tijd veel donkere kleuren. Ik vind de ART een fijne winkel, met kleding die goed afkleed. Maar ergens vind ik het ook wel saai en ik wil niet weer gezien worden als dat depressievelingetje. Stofjes met leuke bloemetjespatronen vind ik erg leuk. Zou dit bijvoobeeld kunnen als ik een jurkje/rokje met (evt. donker) patroon op een donkere legging zou dragen?
Ik vind het echt enorme onzin dat molligere mensen geen kleuren mogen dragen omdat het niet afkleed. Er zijn zat kleuren die prachtig kunnen afkleden, het gaat ook heel erg om de vorm van het kledingstuk, en de specifieke kleur ervan bij de huid van de persoon. Als je bijvoorbeeld heel bleek bent, zou ik geen knalroze aandoen, maar juist wel weer creme (das dan niet echt n kleur maar oke), legergroen, oud roze...En als je wat donkerder huidskleur hebt, kan warm paars en bordeaux rood heel mooi afkleden. (Zolang je maar geen soepjurk effect krijgt is heel veel mogelijk, als je de vrouwelijke vormen benadrukt (borsten-heupen-billen) en de minder gewenste enigzins wegwerkt door bijv corrigerend ondergoed of een kledingstuk dat iets wijder valt rond dat gebied (bij de buik/bovenbenen bijv), creeer je een mooi figuur, en bij een mooi gedoseerd en gevormd figuur, staan kleuren prachtig! Sterker nog: zwart is ook niet alles, zeker niet in het Nederlandse daglicht. Je moet niet bang zijn om vrouwelijk te zijn, ook al ben je dan misschien niet Angelina jolie.

PS: hakken inderdaad! Go for it!
Oud 01-02-2011, 23:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Prednison is een bitch ja

Er zat een meisje bij mij op school die altijd de aandacht op iets anders wist te leggen. Zij was niet vet, maar wel dik. Vol. Hoe je het wil noemen. Maar dan had ze een zwart truitje aan dat aan de onderkant los zat, met een zwarte riem om haar taille en het accent met een ketting naar haar borsten. Dan kon je ook echt nergens anders meer naar kijken. Ze droeg broeken met kontzakken zonder franjes (dat helpt) en hakken
Oud 02-02-2011, 13:57
*oma*
*oma* is offline
Citaat:

@ Je figuur: misschien dat je hier iets aan hebt.

ART heeft inderdaad mooie kleding als je wat voller bent (ook als je dat niet bent natuurlijk). Je kunt met die stijl heel goed met lagen spelen . En natuurlijk kun je iets aan doen met een bloemetjes patroon. Helemaal niets mis mee. Zorg er gewoon voor dat het de juiste met is en dus niet te straks zit. Zodra je het aantrekt kun je ook wel zien of het flatteert of niet. Dus gewoon passen!
Oud 12-02-2011, 20:05
Verwijderd
Nou, ik heb vandaag flink geshopt. Ik heb inderdaad zo'n corrigerend hemdje gekocht. Ik heb hem net aangetrokken, ik vraag me alleen af of ik hem ooit nog uit krijg . Verder een tof rokje gevonden. En eigenlijk ook een heleboel dingen die misschien toch niet zo flatterend zijn... Misschien moet ik die dan toch maar bewaren voor over een paar maanden.

Overigens ben ik alweer zes kilo afgevallen. Infectie is voorbij waardoor ik weer meer kan bewegen en dankzij de prednison kon ik van een ander medicijn af wat mij zoveel eetlust gaf.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 21:21
Verwijderd
Goed om te horen!!!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 21:33
Verwijderd
goeie lentekriebel 6 kg is toch weer één maat minder.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 19:29
Rivka
Rivka is offline
Dat is fijn lentekriebel .

ot: Een empirelijn (waarbij je taille en je borsten worden geaccentueerd) kan ook mooi zijn.
Oud 16-02-2011, 19:08
TheEditor
TheEditor is offline
Ik ben waarschijnlijk echt een enorme klootzak als ik het zo zeg, maar het minder opvallend te laten lijken vind ik meestal geen oplossing. Niemand digt dikke meisjes.

That said, dat je er wat aan doet vind is super! Heb toen ik jong was echt heel lang ondergewicht gehad, ik at namelijk helemaal niks. Toen kreeg ik Risperdal, medicijnen, vergrootte mijn eetlust. Ben in een half jaar van ondergewicht naar boven gemiddeld gegaan. Nooit overgewicht gehad, maar ik was wel een klein beetje rond aan het worden een jaar of 2 later. Niet tof. Gestopt met medicijnen, en sindsdien heb ik (voor mijn lengte, voor leeftijd heb ik altijd nog een erg laag gewicht) altijd juist een goed gewicht gehad, in ieder geval geen buikje.

Ik weet hoe het voelt dus, behoorlijk vervelend dat je eigenlijk juist meer eet/je lichaam meer vet vasthoud door medicijnen. Niet iets wat je er aan kunt doen, dus. Maar ermee stoppen, of minderen, helpt enorm.

Hopelijk houd je het zo vast, zet hem op!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 19:41
Verwijderd
Niemand digt dikke meisjes? Hoe kom ik aan al mijn vriendjes/scharrels/whatevers dan? Er zijn zat mannen die van wat meer vlees houden, dus lul niet uit je nek.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 22:13
Sv3nie
Sv3nie is offline
Ik zou je persoonlijk toch willen aanraden om in eerste instantie wat vaker te bewegen, je hoeft niet eens heel intensief te bewegen. Als je per dag een uurtje gaat wandelen dan helpt dat al een heleboel. Verder zou ik gewoon wat minder vet eten, ik had ooit een au-pair die ook wat voller was en die at een jaar lang alleen maar worteltjes, bruine bonen en komkommer als avondeten (gewoon redelijk porsie niet te veel en niet te weinig) en die was binnen een jaar 20 kg afgevallen zonder te sporten.

Verder kan ik je als kledingsadvies alleen maar geven draag niet te veel kleding met strepen hierdoor lijk je meestal wat voller.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Ik zou je persoonlijk toch willen aanraden om in eerste instantie wat vaker te bewegen, je hoeft niet eens heel intensief te bewegen. Als je per dag een uurtje gaat wandelen dan helpt dat al een heleboel. Verder zou ik gewoon wat minder vet eten, ik had ooit een au-pair die ook wat voller was en die at een jaar lang alleen maar worteltjes, bruine bonen en komkommer als avondeten (gewoon redelijk porsie niet te veel en niet te weinig) en die was binnen een jaar 20 kg afgevallen zonder te sporten.

Verder kan ik je als kledingsadvies alleen maar geven draag niet te veel kleding met strepen hierdoor lijk je meestal wat voller.
Zoals eerder gezegd, ik hoef geen advies over afvallen. Een uur wandelen kan ik simpelweg niet en als je alleen maar worteltjes, bruine bonen en komkommer als avondeten eet kom je voedingsstoffen te kort. Voor de rest, lees mijn vorige posts. En ik val al af.

Maar goed, streepjes draag ik inderdaad niet
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Niemand digt dikke meisjes? Hoe kom ik aan al mijn vriendjes/scharrels/whatevers dan? Er zijn zat mannen die van wat meer vlees houden, dus lul niet uit je nek.
Haha ja inderdaad, ik ken genoeg kerels die mij te mager vinden, en ik heb nog een bmi van 20/21 Slank is het mode-ideaal, maar ik ken maar heel weinig mannen die echt bezwaar hebben tegen een pondje meer, en ik ken ook meer dan genoeg mannen die een pondje meer zelfs een vereiste vinden.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 23:30
Verwijderd
Ik denk dat de meeste mannen liever met een wat vollere vrouw in bed liggen dan met een skelet met een velletje.

Vandaag kwam ik achter een don't : bolero's.
Ik vond het heel raar staan, ik vond het zoveel nadruk op mijn onderlichaam leggen en leek veel dikker. Maar misschien staat het alleen bij mij gewoon niet, of het is niet de juiste bolero.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 23:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee hoor Pip, het ligt niet aan jou. Ik ken echt niemand bij wie een bolero leuk staat.

Vooral wat stevigere vrouwen met een bolero...iiieeewl. Dan ziet het er ook uit of je één en al tiet bent.
Oud 17-02-2011, 12:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
wat een kut topic dit trouwens, ik heb net even prednison opgezocht, en het medicijn geeft vooral honger als bijwerking, niet eens vasthouden van vocht D: vanaf nu zijn alle dikke mensen faal
Enkele bijwerkingen volgens consumed.nl:

Cushing-syndroom, o.a. vetzucht in romp en gelaat ('vollemaansgezicht'), t.g.v. verhoogde productie van cortisol door de bijnierschors

Eetlust, toename

Gewichtstoename

Hormonale bijwerkingen, zoals menstruatie-stoornissen, Cushing-syndroom, groei-belemmering bij kinderen, verlaagde glucose-tolerantie, suikerziekte, (= diabetes mellitus)

Maagdarmkanaal-stoornissen, o.a. opgezette buik, maagdarm-zweren (= ulcus pepticum), slokdarm-ontsteking en -zweren (ulcerogene oesofagitis), alvleesklier-ontsteking (= pancreatitis) en maagdarm-perforatie

Stofwisselingsstoornissen, zoals dik worden gelaat en romp (= centripetale vetzucht) en verhoogde eiwit-afbraak, waardoor negatieve stikstof-balans

Vochtophoping, onder de huid (= perifeer oedeem)

Vollemaansgezicht

Water- en elektrolytenbalans-stoornissen

Ontopic: Je kunt ook proberen wat een patroontje op de kleding doet. Het ene patroon is daarvoor duidelijk geschikter dan het andere (zoals gezegd: een horizontaal streepje is echt een slecht idee), maar ik heb de indruk dat sommige patronen de aandacht verschuiven zodat het niet meer echt duidelijk is hoe zwaar je precies bent.
Oud 17-02-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor Pip, het ligt niet aan jou. Ik ken echt niemand bij wie een bolero leuk staat.

Vooral wat stevigere vrouwen met een bolero...iiieeewl. Dan ziet het er ook uit of je één en al tiet bent.
Heeeee. Mij staat mijn bolero leuk! Juist omdat het nadruk legt op tiet, want dat mag wel als je kleine borsten hebt. Maar er moet inderdaad wel een slanke buik onder, anders legt het vooral nadruk op een heleboel buik dat onder een bolero uitpuilt.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 00:04
TheEditor
TheEditor is offline
Citaat:
Als jongen zelf en natuurlijk met zat andere jongens over meisjes te praten is er 1 ding waar wij het grotendeels allemaal over eens zijn - dikke meisjes zijn gewoon NIET aantrekkelijk.

Ik lul niet uit mijn nek, dat zeker niet.

Citaat:
Haha ja inderdaad, ik ken genoeg kerels die mij te mager vinden, en ik heb nog een bmi van 20/21 Slank is het mode-ideaal, maar ik ken maar heel weinig mannen die echt bezwaar hebben tegen een pondje meer, en ik ken ook meer dan genoeg mannen die een pondje meer zelfs een vereiste vinden.
Een pondje meer is eigenlijk ook geen probleem, iemand kan er nog steeds leuk uitzien. Waar ik meer op doelde was echter wanneer iemand wel dan ook echt wel wat kan missen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 03:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Okee, nu is het afgelopen met dat offtopic gedoe.

Het gaat er niet om hoe iemand dikker is geworden of dat sommige mensen het niet aantrekkelijk vinden. Er werd gevraagd om kledingtips.

Wie er nu nog dit soort denigrerende onzin post krijgt een waarschuwing.
Oud 18-02-2011, 03:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Tip over wat je kan doen:

Probeer een taille te creëren met bijvoorbeeld een riem, waardoor je op een punt smaller wordt en daar eventuele bobbeltjes worden verdoezeld. Doe alleen niet zoals veel vrouwen en hou de riem dan boven je heupen en niet vlak onder je tieten, want dat ziet er niet uit. Dan krijg je dat bolero verhaal dat je rondloopt van 'hallo boobies'.
(@Freyja: idd niks mis mee bij slanke dames of dames met een kleine(re) cupmaat, maar de vrouwen die ik er het meest mee zie zijn stevig en hebben een behoorlijke bos hout voor de deur. Dan werkt het niet, imo.)

Btw, hier een voorbeeld van een wat stevigere vrouw van wie het toch algemeen geaccepteerd is dat ze een heet wijf is (Ja, zelfs in Hollywood!)

Christina Hendricks.
Oud 18-02-2011, 10:03
Ymir
Ymir is offline
Trimm, excuses bij voorbaat voor de offtopic, maar ik moet hier even vermelden, als man met goede smaak in vrouwen, dat ik 1000x liever een vrouw met een paar kilo meer heb dan een gratenpakhuis. Vrouwen horen rondingen en vormen te hebben

Ontipoc:
Ik ben een moderamp, maar ik weet wel wat ik mooi en niet mooi vind.
Strakke broek is duidelijk niet slim, maar dat snap je zelf vast ook

Zulke rokken (grote lijnen he, het idee is wat los vallende rokken) zijn wat mij betreft ook erg geslaagd.
M'n ex had een paar broeken die geweldig stonden, soort zachte stretch broeken (Had ik al gezegd dat ik een moderamp ben? ) Die dingen accentueren de mooie ronde vormen terwijl ze niet dik maken

Qua aandacht verleggen naar de borsten... Ik ben, gek genoeg, niet zo'n fan. Niets mis met 'if you've got it, flaunt it' op zich, maar ik vind het vaak erg geforceerd lijken bij wat vollere vrouwen, alsof ze in je gezicht schreeuwen 'GOD PLEASE DON'T LOOK AT ME, LOOK AT THESE!1!!!!11111!~1`3F'

Het belangrijkste is hoe je je gewicht draagt. Als je lekker in je vel zit kan je veel meer hebben dan wanneer je gedwongen probeert jezelf te verstoppen of te maskeren.
Oud 18-02-2011, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Tip over wat je kan doen:

Probeer een taille te creëren met bijvoorbeeld een riem, waardoor je op een punt smaller wordt en daar eventuele bobbeltjes worden verdoezeld. Doe alleen niet zoals veel vrouwen en hou de riem dan boven je heupen en niet vlak onder je tieten, want dat ziet er niet uit. Dan krijg je dat bolero verhaal dat je rondloopt van 'hallo boobies'.
(@Freyja: idd niks mis mee bij slanke dames of dames met een kleine(re) cupmaat, maar de vrouwen die ik er het meest mee zie zijn stevig en hebben een behoorlijke bos hout voor de deur. Dan werkt het niet, imo.)

Btw, hier een voorbeeld van een wat stevigere vrouw van wie het toch algemeen geaccepteerd is dat ze een heet wijf is (Ja, zelfs in Hollywood!)

[afbeelding]
[afbeelding]

Christina Hendricks.
Zolang je een min of meer platte buik hebt, kwalificeer je imo niet als 'stevig' Maar voor hollywood-normen wel, ja... Maar allejezus wat een borsten
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 10:52
TheEditor
TheEditor is offline
Citaat:
Okee, nu is het afgelopen met dat offtopic gedoe.
I know, im sorry. D: Ik ben dus inderdaad niet een contributie voor dit gesprek in zijn algemeen, maar goed, dat verbaast me niets.

Ik houd mijn mond verder wel.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 13:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zolang je een min of meer platte buik hebt, kwalificeer je imo niet als 'stevig' Maar voor hollywood-normen wel, ja... Maar allejezus wat een borsten
Dat is dus dat magische ondergoed, dat drukt de boel plat.

Ik dacht ook altijd van 'huuuuh, waarom hebben die dikke vrouwen op de foto's allemaal zo'n rechte buik en niet van die flubbers" , maar toen las ik dus ergens dat die dan zo'n hemdje aandoen om de boel een beetje onder controle te houden.
Oud 19-02-2011, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Dat is dus dat magische ondergoed, dat drukt de boel plat.

Ik dacht ook altijd van 'huuuuh, waarom hebben die dikke vrouwen op de foto's allemaal zo'n rechte buik en niet van die flubbers" , maar toen las ik dus ergens dat die dan zo'n hemdje aandoen om de boel een beetje onder controle te houden.
Maar uhm, dat vet moet toch ook ergens heen? Waar gaat het heen dan? Ik heb wel het idee dat met dat hemdje je vet minder beweegt, zeg maar. Oh dit klinkt allemaal wel heel jakkiebah.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 10:53
*oma*
*oma* is offline
even wat gezellige plaatjes:

Oud 20-02-2011, 10:56
*oma*
*oma* is offline
Ik denk dat het ook belangrijk is waar je vetjes zich verzameld hebben: benen, kont, heupen, buik?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten