Oud 03-03-2011, 09:09
Verwijderd
Mhh, sommige dingen kan ik wel redelijk tegelijk. Denk aan online pokeren en tegelijk forumen of YouTuben. Moet er wel bij zeggen dat ik dan maar hooguit twee tafels tegelijk "doe", want het gaat wel ten koste van reads en (juiste) inschattingen.

Ook in bijvoorbeeld WoW kan ik makkelijk complexe gamemechanics overzien, weten waar iedereen staat en waar geslackt wordt. Dit klinkt heel triviaal en dat is het ook maar er zijn niet zoveel mensen die dat kunnen terwijl ze ondertussen max DPS pushen of tanken én de rest aansturen via Ventrilo.
Advertentie
Oud 03-03-2011, 09:11
Verwijderd
Morning schatjes
Oud 03-03-2011, 09:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
WoW

complexe gamemechanics

wut?
Oud 03-03-2011, 09:30
Verwijderd
Eigenlijk moet ik een enorm boek mee moeten nemen naar school, maar ik heb echt geen idee hoe ik dat zou moeten vervoeren.
Oud 03-03-2011, 09:31
Verwijderd
Brr wat is het koud buiten
Oud 03-03-2011, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Brr wat is het koud buiten
ja echt he. Dikke laag ijs op m'n ruiten ik heb daar geen toestemming voor gegeven
Oud 03-03-2011, 09:36
snoopy
snoopy is offline
Goeiemorgen!

Kan iemand mij 2 dingen vertellen:

1) wat is het nut van liegen over je gewicht? Iedereen ziet toch hoe je eruit ziet?
2) Waar zijn al die PVV stemmers? Ik heb er nog nooit eentje ontmoet (gelukkig), hoe kan het dan dat ze zoveel stemmen hebben?

Oud 03-03-2011, 09:39
Tink*
Tink* is offline
Ik ken wel PVV stemmers.
Oud 03-03-2011, 09:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik ken wel PVV stemmers.
Ach meisje toch... Gaat het?

Oud 03-03-2011, 09:40
Verwijderd
Moin!

Citaat:
Eigenlijk moet ik een enorm boek mee moeten nemen naar school, maar ik heb echt geen idee hoe ik dat zou moeten vervoeren.
Met een vorkheftruck.
Oud 03-03-2011, 09:42
Verwijderd
Ik denk dat veel mensen wel oprecht zijn wanneer ze liegen over hun gewicht. Als mensen schommelen tussen de 80 en de 85 kg dan beschouwen ze vaak de 80 als hun 'echte' of 'eigen' gewicht en de 85 als de schommeling. Dus als je dan vraagt hoe veel ze wegen, zeggen ze 'rond de 80 kilo'.
Oud 03-03-2011, 09:43
Verwijderd
Ik zou momenteel niet weten wat ik precies weeg, eigenlijk.
Oud 03-03-2011, 09:45
snoopy
snoopy is offline
Maar ik vind 'rond de 80 kilo' niet schommelen tussen 80 en 85! Dan weeg je 'rond de 82,5'
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik vind het wel vaag.
En volgens mij zijn er ook best veel mensen die er een kilo of 2 afsnoepen (of nou ja: aangesnoept hebben maar die niet vermelden ) en dat vind ik raar.
Ik zou zeggen dat je beter kunt zeggen dat je meer weegt, want dan zie je er slanker uit voor dat gewicht en heb je dus meer spieren

Anyway, van mij blijft er niks meer over na een week buikgriep icm borstvoeding
Oud 03-03-2011, 09:45
Verwijderd
Soms zien mensen er ook helemaal niet uit als hun gewicht zeg maar. Maar liegen over je gewicht vind ik ook een beetje mal, ik kan me dan wel weer heel goed voorstellen dat je het gewoon niet wil delen met de wereld, maar zeg dat dan gewoon.

Bwuh ik kijk Animal Precinct en ik moet steeds huilen als een kleuter om al die bijnadode dieren die weer helemaal worden opgelapt enzo Walgelijke mensen die hun dieren verwaarlozen en mishandelen.
Oud 03-03-2011, 09:46
Verwijderd
Wat mij ook opvalt is iets dat veel vrouwen van middelbare leeftijd doen: dan zeg ik 'voor de dosering van de medicijnen moet ik nog wel even uw gewicht weten' en dan zeggen ze 'oh maar dat weet ik echt helemáál niet hoor, ik sta nóóit op de weegschaal!' en dan zeg ik 'het hoeft alleen maar ongeveer' en dan zeggen ze 'nou... tja... 59.5, 59.7, zoiets?'
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Goeiemorgen!

Kan iemand mij 2 dingen vertellen:

1) wat is het nut van liegen over je gewicht? Iedereen ziet toch hoe je eruit ziet?
2) Waar zijn al die PVV stemmers? Ik heb er nog nooit eentje ontmoet (gelukkig), hoe kan het dan dat ze zoveel stemmen hebben?

Ik ken wel PVV stemmers. Gelukkig niet erg veel

Maar ik vind het trouwens wel opvallend. Ik had verwacht dat de PVV tokkies helemaal los zouden gaan bij de landelijke verkiezingen en nauwelijks door zouden hebben dat ze nu weer iets konden "bijdragen", maar dat viel toch nog vies tegen
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat mij ook opvalt is iets dat veel vrouwen van middelbare leeftijd doen: dan zeg ik 'voor de dosering van de medicijnen moet ik nog wel even uw gewicht weten' en dan zeggen ze 'oh maar dat weet ik echt helemáál niet hoor, ik sta nóóit op de weegschaal!' en dan zeg ik 'het hoeft alleen maar ongeveer' en dan zeggen ze 'nou... tja... 59.5, 59.7, zoiets?'
Verwijderd
Citaat:
Maar ik vind 'rond de 80 kilo' niet schommelen tussen 80 en 85! Dan weeg je 'rond de 82,5'
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik vind het wel vaag.
ja, dat doe je dan ook, maar zo zien mensen het zelf niet
Oud 03-03-2011, 09:47
Verwijderd
Citaat:

Hier scheelt het al zo een kilo als je de weegschaal een paar cm verschuift naar links of rechts ;x
Oud 03-03-2011, 09:48
Verwijderd
Vrouwen zijn ook altijd 59, 69 of 79 kilo en nooit 60, 70 of 80 net zoals mannen altijd 1.80 of 1.90 meter zijn en nooit 1.79 of 1.89.
Oud 03-03-2011, 09:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vrouwen zijn ook altijd 59, 69 of 79 kilo en nooit 60, 70 of 80 net zoals mannen altijd 1.80 of 1.90 meter zijn en nooit 1.79 of 1.89.
Nou, die kilo maakt uit hoor!!!!!!

't Is trouwens niet helemaal waar. Als vrouwen 61 kilo wegen, zeggen ze opeens wel 60
Oud 03-03-2011, 09:49
Verwijderd

en dan nu op escape drukken
Oud 03-03-2011, 09:50
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Wahahaha, geniaal! Ik heb trouwens net onze kat op de weegschaal gezet

@ Moz: hmja, volgens mij hebben wij er ook zo één Dat je 's ochtends meer weegt dan voor je naar bed ging enzo (of is dat eten wat met elkaar gereageerd heeft in m'n buik en zo een massieve klomp is geworden ofzo? )
Oud 03-03-2011, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Nou, die kilo maakt uit hoor!!!!!!

't Is trouwens niet helemaal waar. Als vrouwen 61 kilo wegen, zeggen ze opeens wel 60
Hm dan misschien wel ja
Oud 03-03-2011, 09:51
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat vind ik ook altijd zo raar. Net als bij prijzen in de winkel. Als ik 9,99 zie dan lees ik echt meteen 10 euro hoor!
Oud 03-03-2011, 09:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

@ Moz: hmja, volgens mij hebben wij er ook zo één Dat je 's ochtends meer weegt dan voor je naar bed ging enzo (of is dat eten wat met elkaar gereageerd heeft in m'n buik en zo een massieve klomp is geworden ofzo? )
Andersom dan toch? 's Ochtends minder en 's avonds meer.. dat is wel normaal
Oud 03-03-2011, 09:52
Lorelei
Lorelei is offline
Oh, Rationeel je hebt mail! (huhu dat rijmt! -schreef ik toch zomaar 'reimt' -)
snoopy
snoopy is offline
Nee, op onze weegschaal weeg ik dus 's ochtends meer dan 's avonds (soms dan) Daarom zei ik dat we een gekke weegschaal hebben

Ik heb er trouwens wel een echt vrouwentopic van gemaakt met m'n gewichtgeneuzel
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik wel hoor.
Verwijderd
Citaat:

Ja dat sowieso. En na het douchen schijn je ook minder te wegen (moet je natuurlijk geen nat haar hebben) van alle smut die je van ja afspoelt ofzo
Maar ik bedoel dus een verschil van een kilo binnen twee seconden. Vloer is niet helemaal waterpas i guess
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik ook altijd zo raar. Net als bij prijzen in de winkel. Als ik 9,99 zie dan lees ik echt meteen 10 euro hoor!
Bij 9.99 lees ik automatisch 10 omdat je dat zo vaak tegenkomt, maar bij 10.99 lees ik ook 10
Oud 03-03-2011, 09:53
snoopy
snoopy is offline
Ik ben trouwens 1.64 m, niét 1.65
Oud 03-03-2011, 09:53
Lorelei
Lorelei is offline
Nou jongens, ik weeg 61,2 maar ik sta ook nóóit op de weegschaal Eigenlijk vind ik dus ook dat m'n gewicht rond de 55 kilo is

Ik moet gaan (helaas, ik heb geen zihin..)

Toedels!
Oud 03-03-2011, 09:54
Verwijderd
Ik ben trouwens ook zo'n valsspelend v-lid. Ben bezig met afvallen en voor mijn laatste weegsessie heb ik de weegschaal zes keer moeten verschuiven om op het gewenste resultaat uit te komen :') (maar dat had ik de vorige keer ook gedaan, dus per saldo was het alsnog goed) en natuurlijk altijd poedelnaakt wegen en niet met nat haar enzo
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja dat sowieso. En na het douchen schijn je ook minder te wegen (moet je natuurlijk geen nat haar hebben) van alle smut die je van ja afspoelt ofzo
Maar ik bedoel dus een verschil van een kilo binnen twee seconden. Vloer is niet helemaal waterpas i guess
Ja, dat hebben we ook. Ach, ja... Dan zal ik dus nooit medicijnen kunnen nemen want ik weet m'n gewicht alleen ongevéér

Citaat:
Bij 9.99 lees ik automatisch 10 omdat je dat zo vaak tegenkomt, maar bij 10.99 lees ik ook 10
Oh, ik niet... Hersenen passen dat automatisch aan ofzo...
Verwijderd
Citaat:
Ik ben trouwens 1.64 m, niét 1.65
ik zeg zelfs vaak dat ik 1.60 ben terwijl ik toch echt 1.62 ben alleen in spreektaal hoor. Scheelt toch weer twee lettergrepen.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben trouwens ook zo'n valsspelend v-lid. Ben bezig met afvallen en voor mijn laatste weegsessie heb ik de weegschaal zes keer moeten verschuiven om op het gewenste resultaat uit te komen :') (maar dat had ik de vorige keer ook gedaan, dus per saldo was het alsnog goed) en natuurlijk altijd poedelnaakt wegen en niet met nat haar enzo
Het laagste gewicht telt
Oud 03-03-2011, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Het laagste gewicht telt
Zo is het maar net
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Geweldig! En dan 's ochtends voor het ontbijt, na de voeding van Mozbebe en na de wcgang
Verwijderd
Hahhaha vrouwen zijn zo ontzettend gaaf
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ik zeg zelfs vaak dat ik 1.60 ben terwijl ik toch echt 1.62 ben alleen in spreektaal hoor. Scheelt toch weer twee lettergrepen.
Efficiënt hoor

edit: en ik had niet gedacht dat ik groter zou zijn dan jij
Verwijderd
Citaat:
Geweldig! En dan 's ochtends voor het ontbijt, na de voeding van Mozbebe en na de wcgang
Ja maar dat zette ik er maar niet bij omdat het te fur gaat
Oud 03-03-2011, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Ik speel vals met de Wii fit. Als ik 's ochtends wii fit zeg ik altijd dat ik lichte kleren draag en als ik 's avonds wii fit zeg ik dat ik zware kleren draag maar dat komt doordat het spel anders gaat zeuren 'u bent nu 1,2 kilo zwaarder dan gisteren, hoe komt dat?' en dan moet je uit allerlei opties kiezen (te veel gegeten, gesnoept, niet gesport, etc) maar 'omdat er nu een pond macaroni en een halve liter water in mijn buik zit en gisterochtend niet' staat er niet bij.
Oud 03-03-2011, 09:57
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja maar dat zette ik er maar niet bij omdat het te fur gaat
Sorry
Rationeel
Rationeel is offline
@ alles hierboven
Verwijderd
Citaat:
Efficiënt hoor

edit: en ik had niet gedacht dat ik groter zou zijn dan jij
nee, ik ook niet eigenlijk.
Oud 03-03-2011, 09:58
Verwijderd
mensenkinderen, wat ben ik blij dat ik weg ben uit Limburg!

Oh en over de gewichtsdiscussie: laagste gewicht telt
Verwijderd
Citaat:
Ik speel vals met de Wii fit. Als ik 's ochtends wii fit zeg ik altijd dat ik lichte kleren draag en als ik 's avonds wii fit zeg ik dat ik zware kleren draag maar dat komt doordat het spel anders gaat zeuren 'u bent nu 1,2 kilo zwaarder dan gisteren, hoe komt dat?' en dan moet je uit allerlei opties kiezen (te veel gegeten, gesnoept, niet gesport, etc) maar 'omdat er nu een pond macaroni en een halve liter water in mijn buik zit en gisterochtend niet' staat er niet bij.
ik wil ook zo'n ding
Verwijderd
Citaat:
Wii Fit ging voor Rogier ook zo'n poppetje maken en die is echt heel zielig klein en dik
Oud 03-03-2011, 09:59
Verwijderd
Hahahahaha stelletje wijven <3 Ik begon ook met een verhaaltje te typen, maar toen vond ik me zo'n verschrikkelijk VROUW dat ik het maar weggehaald heb en nu jullie uit ga lachen

kusje
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten