Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo twee gerechten klaar, 5 to go.
Vraagje voor computernerds is de ibood van vandaag wat? http://www.ibood.com/static/generate...D_WLED_Scherm/ Dobermann Carn Deadlock Paranoide naamzoek |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het internet raadt allemaal conflicterende dingen aan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
@ para: nvidia is een goede keus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou, ik heb dat met de .NET-framework geprobeerd, in combinatie met het handmatig verwijderen van alle ATI-related shizzle. Resultaat na het installeren van de meest recente .NET-framework en het installeren van de meest recente drivers: dit. Tevens ziet 'ie nu m'n videokaart überhaupt niet meer.
![]() ![]() CCC zegt wel dat 'ie .NET-framework 2.0 nodig heeft, dus dat ga ik nu even installeren, kijken of shizzle 't dan wel wil doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo, hé hé, jezus. Hij geeft nog steeds een foutmelding na het rebooten, iets met dat 'ie MOM.implementation en CLI.implementation niet kan vinden, maar CCC lijkt het te doen, m'n graka wordt herkend, en de kleuren doen weer normaal. Dat met die error zoek ik later wel uit, want als ik zo rondkijk op teh interwabs zit de helft van alle ATI-users met exact hetzelfde probleem, en het lijkt niet zo 1-2-3 oplosbaar. Nu brb, koelpasta en een extra fan kopen, nu ik toch op dreef ben met computerzaken.
/superboeiend |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|