| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
2) Sorry, ik zie mezelf niet als gay. Zoiets heet inlevingsvermogen . (als je trouwens de namen + pics had gezien van de mensen die ik gepost had was ook wel vrij duidelijk geworden dat ik niet erg gay ben ).
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() 2) nee hoor geen gevoelige snaar geraakt, no problem ![]() @ Rysair Je bent een held! ![]() *mompelt iets over een goede smaak* |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Johnny Depp natuurlijk (overigens vind ik dat-ie nooit zo mooi op foto's staat):
![]() ![]() Ik zie hier allemaal mensen Robert Pattinson zeggen -wie ik overigens ontzettend onaantrekkelijk vind-, dus om maar even in de Twilight-mood te blijven (Sue me ); Jackson Rathbone:![]() ![]() Julian McMahon.. Zwijmel: ![]() ![]() En ik zou nog wel even zo door kunnen gaan, maar dan neemt mijn post een hele pagina in beslag. Mannen als Jude Law en Wentworth Miller zijn natuurlijk ook hartstikke mooi. Die ogen! ![]() Mjah.
Laatst gewijzigd op 08-03-2011 om 14:28. |
|
|
|
|
Het kan best dat ik de enige ben, maar...
http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...0&tx=80&ty=129 Billie Joe Armstrong heeft wel iets
|
|
||
|
Citaat:
![]() omg hot
|
||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 15:55 | |
| Vrije tijd |
welke sport past bij de forummer boven je? Verwijderd | 292 | 22-07-2011 08:08 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het welverdiende kaartje. Ieke | 0 | 05-06-2004 00:07 | |
| Psychologie |
nachtmerries: ANGST Fantôme | 27 | 07-10-2003 18:35 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 13:57 | |
| Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 13:07 | |