Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Over beentjes gesproken: ik zag laatst een gozertje fietsen van een jaar of 16 en hij had model Hoog Water waardoor z'n enkels en een stukje onderbeen zichtbaar waren. Ik schrok écht; 't waren net luciferhoutjes zo akelig dun. Ik dacht even dat-ie er ieder moment doorheen kon breken bij de aanzet tijdens het fietsen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik geef geloof ik alleen geld aan mensen die er aardig uitzien en mannen met baarden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Oh ja, daar hebben we er hier ook wat van. Soms vind ik ze er onbetrouwbaar uitzien, dan zeg ik dat ik geen contant geld heb. Wat heel vaak ook zo is, trouwens. Maar ik luister wel altijd naar mensen die me iets vragen, ook als ze er niet aardig uitzien, want soms zijn het jehova's op de bekeertoer en die vind ik meestal wel sympathiek.
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Je geeft toch niet echt zoveel geld uit aan zwervers, hè?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|