Dit is een vriendinnetje van een vriendin van mij. Ze was heel trots dat ze mee mocht doen met KvK maar toen moest ze in een dodo pak en is ze heel erg gepest
Oh, ik zag meer een openluchtplek voor me met prikkeldraad eromheen waar het leger verroeste tanklopen (?) en zo dumpte. Niet als een winkel dus, bedoelde ik
huh wat, nee niet seksfilmpjes ofzo, duh. Nee gewoon, filmpjes terwijl ik aan het tekenen was ofzo en ex de kamer aan het opruimen was. Kleine stukjes conversaties enzo. Maar het is een soort blinde vlek geworden, ik kan me die momenten niet meer herinneren? Overigens, ik bedacht me dat ik die filmpjes ergens moest hebben door jouw 'denk aan ex' verhaal. Gij aanstichter!
31-03-2011, 19:26
Verwijderd
De coassistent hier heet Micha en ik geloof dat je het bij hem als Miegga moet uitspreken maar iedereen doet iets anders.
31-03-2011, 19:26
Verwijderd
En het is een beetje een androgyne naam, maar dat kun je natuurlijk ook juist positief vinden
Ik ga lekker pudding kopen! Dat mag van mezelf! En dan zeg ik morgen tegen god: lieve heer god, ik heb gister pudding gegeten, tijdens de vastentijd. NEE HOOR GRAPJE 1 APRIL HAHAHAHAHAHAmen
Bovendien heet die jongen Mark! Maarja, dat rijmt niet op wurgen.
31-03-2011, 19:37
Verwijderd
ik had ooit een badmeester die Frits heette, toen zei ik aan het begin van elke les "hé fris, wat is het water frits" en dan verdronk ik bijna van het lachen.
ik had ooit een badmeester die Frits heette, toen zei ik aan het begin van elke les "hé fris, wat is het water frits" en dan verdronk ik bijna van het lachen.
Overigens bedacht ik net dat mijn ouders 21 jaar bij elkaar zijn, waarvan iets van twintig getrouwd. Veel forumers zijn nog ouder dan mijn ouders bij elkaar zijn. Dat is een raar idee.