Oud 03-04-2011, 19:12
gamebro
gamebro is offline
Hallo, heb gister een muis gekocht bij Mediamarkt Rotterdam, nou doet hij het niet en ben 100% dat het aan de hardware ligt.

Maar ik woon dus zelf in Maastricht, weet iemand of ik het ook kan ruilen/ bij de filiaal hier of moet ik persee bij de filiaal zijn waar ik hem had gekocht?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2011, 20:34
Verwijderd
Mss ff naar de winkel bellen....
Ruilen kan vaak wel , repareren weet. ik niet
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 21:07
Verwijderd
Ik heb geen idee. Ik denk dat je inderdaad het beste gewoon even kan bellen met een van de filialen, vragen of dat mogelijk is. Het zou namelijk best kunnen, vanwege verschillen e.d..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 09:47
Vanilia
Vanilia is offline
De klant kan bij elke vestiging van Media Markt in Nederland een in een Nederlandse vestiging van Media Markt aangekocht product omruilen onder onderstaande voorwaarden.

Retournering van een bij Media Markt gekocht product tegen restitutie van de koopprijs is mogelijk binnen veertien dagen na aankoop.

Media Markt is alleen gehouden een verzoek tot restitutie van de koopprijs te honoreren, indien de klant binnen veertien dagen na aankoop terugbetaling van de koopprijs of omruil verlangt, zonder dat er sprake is van een defect, en aan de volgende voorwaarden voldoet:

1. De klant moet gelijktijdig de originele kassabon overleggen.
2. Het product dient aangekocht te zijn in een in Nederland gevestigde vestiging van Media Markt.
3. Het product moet compleet en onbeschadigd in de originele verpakking zijn verpakt.
4. Het product is ongebruikt.

Uitgesloten van retour en omruiling zijn:

1. Prepaid- en softwarepakketten.
2. Licentiegebonden producten.
3. Navigatieapparatuur.
4. Desktopcomputers en notebooks.
5. Satelliettunerpakketten en smartcards.
6. Hygiënische producten.

Ook uitgesloten van retour en omruiling zijn producten die enige verandering hebben ondergaan - in de breedste zin van het woord door toedoen van de klant of derden.
Bij een geschil heeft Media Markt het recht om een onderzoek te laten verrichten door de leverancier van het product zonder voorafgaand aan dat onderzoek te zijn gehouden tot omruiling of terugbetaling van het aankoopbedrag.

Retournering van een bij Media Markt gekocht product tegen restitutie van de koopprijs is mogelijk met originele kassabon.
Indien Media Markt uit coulanceoverwegingen, dus geheel vrijblijvend, niettemin bereid is het bij Media Markt gekochte product zonder originele kassabon terug te nemen, geschiedt dit alleen tegen ruiling voor een ander Media Markt product of tegen uitreiking van een tegoedbon.
Hierbij zal ten minste aan de navolgende voorwaarden voldaan dienen te zijn:

1. Het product is op het moment van ruiling bij Media Markt in het assortiment opgenomen.
2. De klant voldoet aan de voorwaarden zoals die staan beschreven en toont een origineel en geldig legitimatiebewijs, waarbij de klant Media Markt in de gelegenheid stelt daarvan een fotokopie te maken.
3. Voor zover een tegoedbon wordt uitgereikt, wordt daarop de prijs van het betreffende product aangehouden ten tijde van de omruiling.

Tegoedbonnen kunnen niet tegen contant geld worden ingewisseld. Voor een eventueel restbedrag na verzilvering van een tegoedbon, ontvangt de klant een nieuwe tegoedbon.
Oud 04-04-2011, 11:36
TheEditor
TheEditor is offline
Ik geloof dat een bonnetje voldoende is bij elke Media Markt, ongeacht welk filiaal.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 17:04
gamebro
gamebro is offline
ok bedankt!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 15:01
kim berge
kim berge is offline
ruilen is handiger als je naar de zelfde gaat ze hebben namelijk niet overal het zelfde assortiment en je moet wel je bon mee nemen anders sta je zo een uur bij de klantenservice en word je weer weg gestuurd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten