Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zo. De helft van mijn resultaten staan in excel. De andere helft komt morgen wel of zo. Kutwerk, kutwerk, kutwerk.
![]() Nu ga ik lekker douchen, even een beetje ontspannen en daarna lekker slapen. En dan morgen een essay schrijven, wooptidoo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zijn ook plenty goede anime's hoor. Vampire Hunter D bijvoorbeeld. Akira! En Ghost in the Shell. En zo! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vampire Hunter D ziet er wel goed uit maar niet echt veel zin om aan een nieuwe anime te beginnen ![]() Ik volg nog steeds bleach van vroegah maar ik word een beetje gek van die fillers
|
Verwijderd
|
Mijn ulverobsessie neemt de overhand. Vandaag ook iets gedaan dat ik normaal nooit doe. Ik was eerder beneden dan mijn collega, normaal wacht ik daarop, maar nu ben ik met mijn mp3spelert aan lekker zelf gaan opruimen omdat ik ulver gewoon ff moest horen.
edit : die eerste zin klinkt mij een beetje vreemd in de oren, het klopt geloof ik niet. naja whatnever, ik ben te gaar om me er verder druk over te maken of het op te zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind de Svidd Neger soundtrack gaaf. |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh ja die is zo kkgeniaal he, ik heb die in mijn laatste paddotrip geluisterd, toen het bijna was uitgewerkt en ik moe in bed lag. Sindsdien waardeer ik dat album nog duizendmiljard keer meer.
haha andijvie naamzoek btw, in het nummer Comedown zit een hysterisch krijsende vrouw, toen zei Elmer een keer dat jij dat was die een vuiltje ontdekte in je huis : ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Argh! Vroeg!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|