Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
zo, ik ben thuis. wat eten en ik crash op de bank neer en dan zien we wel weer hoe het verloopt ![]()
|
Verwijderd
|
Fijn weer buiten zeg! Heerlijk briesje.
Gisteren (or rather vanochtend) zat ik me te vervelen, dus ik denk "lal, tijd voor zombiejacht op Omegle", dus ik vraag aan strangers of ze weten wat OP is, en daar is maar één goed antwoord op: "OP is and will always be a faggot!", nou, wanneer dat antwoord niet komt schiet je ze dood met je shotgun die je in de chat laadt en zo. Nadat ik een handjevol zombies te pakken had (doubletap, kids!) kwam er een stranger die antwoordde, toen ik haar met m'n shotgun doubletapte, "Oh, I'm okay with that, previous stranger tried to stab me in the eyes with a pencil..." Needless to say, lulz were had en zr bleek een aardige Amerikaanse, en nu zijn we MSN en FB-matties ![]() Waar is Trimm trouwens? Ligt het aan mij of is ze wel heel stilletjes? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, ze klinken anders, de woorden op -t klinken als tttttttttttttt en de woorden op -d klinken als dddddddddd. Of is datttt nietttt watttt je bedoeldddd? Edit: Wacht, het is toch je bedoelt? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik bedoel dat als ik zeg 'hij bedoelt' het voelt alsof het woord in mijn mond naar voren gaat en 'hij heeft bedoeld' alsof het woord naar achteren gaat. Ongeveer. Het gevoel erbij is gewoon heel anders! Maar ik weet eigenlijk niet of je dat ook echt anders uitspreekt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat heet auslautverhärtung
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je 'hond' uitspreekt, dan spreek je het uit als 'hont'; die '-t' is gewoon een 't', geen 'beetje-d' ofzo. Het hoort dus gewoon met een '-t' uit te worden gesproken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|