Oud 14-12-2002, 11:41
superjip
superjip is offline
Tja Groningen is na ajax mijn favo clubje, en ik ben blij dat ze het weer een beetje goed doen...nog ff en de gevarenzone ligt in het verleden.

Roda gister kansloos..heerlijk toch?
Oud 14-12-2002, 12:55
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ja alleen hadden we dit vanaf het begin van het seizoen moeten doen.
Maar sinds Jans er is hebben we 1wedstrijd verloren van Feyenoord en daar hoef ik me niet echt vor te schamen d8 ik zo.
Nu hopen dat het zo door gaat, volgende week 3punten uit stilburg meenemen.
Oud 14-12-2002, 14:18
superjip
superjip is offline
heerlijk die laatste goal (de 3-2) gister...best grote afstand

tog maak ik me iets meer zorgen over ajax morgen...my number one
Oud 14-12-2002, 14:46
Koning Hay
Koning Hay is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Nu hopen dat het zo door gaat, volgende week 3punten uit stilburg meenemen.
..zei hij met z'n grote bek.

Oud 14-12-2002, 15:21
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Koning Hay schreef:
..zei hij met z'n grote bek.

Oud 14-12-2002, 21:19
superjip
superjip is offline
mooi groningen vergroot de afstand tussen graafschap weer ff met de 3-2....de graafschap toch wel knap resultaat tegen willemII
Oud 14-12-2002, 23:52
the 6th gate
the 6th gate is offline
ajax op 1e plaats en groningen op 2.
ook mijn volgorde
Oud 16-12-2002, 16:53
Smartie
Smartie is offline
Maar ik ben niet tegen Groningen ofzo, ik wil liever dat Excelsior degradeerd!
Alleen gaat dat nooit gebeuren (behalve als mijn cluppie volgende week drie puntjes uit rotterdam haalt).
Maar ja, excelsior MOET er dus uit, en verder mogen ze er allemaal in blijven (zolang ado maar NIET promoveert )
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 17:17
Verwijderd
Ik hoop ook dat Excelsior degradeert. Het is gewoon Feyenoord 2 en het stadion van hun is al helemaal dramatisch. SC Joure had voor de beker meer toeschouwers, dan Excelsior de laastse 10 jaar ofzo.

En verder zou ik juist wel willen dat ADO Den Haag promoveert. Die heeft ten minste een hoop supporters en een goed verleden in de EreDivisie.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:12
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Ik hoop ook dat Excelsior degradeert. Het is gewoon Feyenoord 2 en het stadion van hun is al helemaal dramatisch. SC Joure had voor de beker meer toeschouwers, dan Excelsior de laastse 10 jaar ofzo.

En verder zou ik juist wel willen dat ADO Den Haag promoveert. Die heeft ten minste een hoop supporters en een goed verleden in de EreDivisie.
feyenoord laat tenminste de spelers die niet aan de bak komen weg gaan ajax doet ze in ajax 2 en wat krijg je??? halve finale beker...
Oud 16-12-2002, 21:15
Krugdinho
Krugdinho is offline
exceslior speelt tenminste fris en aanvallend voetbal met jeugdige spelers,met weinig routine alleen boussata en koswal zijn boven de 25,prestatie opzich

als je de echt de saaist voetballende ploeg eruit moet gooien doe dan zwolle.
Oud 16-12-2002, 23:41
superjip
superjip is offline
zwolle en excelsior stinken allebei....ik prefereer zwolle, aangezien deze het best aardig deden tegen psv dit seizoen (ook al verloren ze geloof ik wel)

Excelsior is helemaal een drama....ajax verslaat ze met 8-0 (of 0-8...whatever)
Oud 17-12-2002, 06:58
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
superjip schreef:
zwolle en excelsior stinken allebei....ik prefereer zwolle, aangezien deze het best aardig deden tegen psv dit seizoen (ook al verloren ze geloof ik wel)

Excelsior is helemaal een drama....ajax verslaat ze met 8-0 (of 0-8...whatever)
excelsior - grunn werd toch echt 4-2
bovendien is uit winnen bij rkc en roda ook niet makkelijk
Oud 17-12-2002, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:
feyenoord laat tenminste de spelers die niet aan de bak komen weg gaan ajax doet ze in ajax 2 en wat krijg je??? halve finale beker...
Ajax laat de spelers die nooit in het eerste spelen ook gaan of verhuurt die spelers.
Feyenoord zet de spelers, die niet genoeg zijn voor het eerste, naar Excelsior en wanneer ze wel goed genoeg zijn, haalt Feyenoord ze weer terug.
En Ajax 2, daar spelen gewoon echt tweede elftal spelers in. Dat die zo goed zijn om de halve finale te halen is gewoon de schuld van de profclubs die Ajax 2 niet kunnen verslaan.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 11:38
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Ajax laat de spelers die nooit in het eerste spelen ook gaan of verhuurt die spelers.
Feyenoord zet de spelers, die niet genoeg zijn voor het eerste, naar Excelsior en wanneer ze wel goed genoeg zijn, haalt Feyenoord ze weer terug.
En Ajax 2, daar spelen gewoon echt tweede elftal spelers in. Dat die zo goed zijn om de halve finale te halen is gewoon de schuld van de profclubs die Ajax 2 niet kunnen verslaan.
maar waarom zie ik als ik naar de beker kijk altijd een stuk of 3,4 1e elftal spelers meedoen?
Oud 17-12-2002, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:
maar waarom zie ik als ik naar de beker kijk altijd een stuk of 3,4 1e elftal spelers meedoen?
dit was de opstelling:

Stelenburg
Bokhari
Kujala
Pasanen
Yakubu
de Jong
Krohn-Dehli '86
Seedorf
Sneijder
Valencia
Akachar '81

Reserves

Bechan '81
Cruz '86
De Ridder (A1)
Mofokeng
Promes (A1)
Vermaelen (A1)
Vermeer (A1)

Dit was de opstelling van Ajax 2 - Willem II. Dus zoals je ziet staan er geen vaste basisspelers in het tweede. Natuurlijk wel een paar die soms inhet 1e spelen. Maar dat is logisch, want in welk team moeten anders de bankspelers spelen?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 11:57
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
dit was de opstelling:

Stelenburg
Bokhari
Kujala
Pasanen
Yakubu
de Jong
Krohn-Dehli '86
Seedorf
Sneijder
Valencia
Akachar '81

Reserves

Bechan '81
Cruz '86
De Ridder (A1)
Mofokeng
Promes (A1)
Vermaelen (A1)
Vermeer (A1)

Dit was de opstelling van Ajax 2 - Willem II. Dus zoals je ziet staan er geen vaste basisspelers in het tweede. Natuurlijk wel een paar die soms inhet 1e spelen. Maar dat is logisch, want in welk team moeten anders de bankspelers spelen?
de jong? pasanen? yakubu? stekelenburg?Boukhari? ik zag ze zondag nog spelen tegen psv?
Oud 17-12-2002, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:
de jong? pasanen? yakubu? stekelenburg?Boukhari? ik zag ze zondag nog spelen tegen psv?
Yakubu en Boukhari speelden niet eens.
Pasanen begon op de bank en verving Chivu.
Stekelenburg verving Didulica en speelde die wedstrijd in het tweede ook om wedstrijdritme op te doen voor zijn blessure. En de Jong begon het seizoen gewoon bij Ajax 2. Is alleen doorgestroomd naar het eerste, maar speelde nog met Ajax 2 mee, omdat er te weinig spelers waren voor het tweede.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 13:49
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
Ze komen van het tweede hoor alleen leent ajax1 ze weleens he wanneer dat nodig is. In dit geval pasanen voor chivu. Ajax2 leent geen spelers van ajax1.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 14:11
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Yakubu en Boukhari speelden niet eens.
Pasanen begon op de bank en verving Chivu.
Stekelenburg verving Didulica en speelde die wedstrijd in het tweede ook om wedstrijdritme op te doen voor zijn blessure. En de Jong begon het seizoen gewoon bij Ajax 2. Is alleen doorgestroomd naar het eerste, maar speelde nog met Ajax 2 mee, omdat er te weinig spelers waren voor het tweede.
pasanen verving chivu na 8 minuten de jong is doorgestroomd naar het 1e dus is het dan nodig wanneer het hen uitkomt ff weer naar het 2e te doen,boukhari en yakubu speelde wel tegen as.roma en stekelenburg is gewoon 1 van de keepers.
Oud 17-12-2002, 18:08
superjip
superjip is offline
en naast stekelenburg is er sowieso geen fatsoenlijke keeper die niet geblesseerd is bij ajax...
Oud 17-12-2002, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:
pasanen verving chivu na 8 minuten de jong is doorgestroomd naar het 1e dus is het dan nodig wanneer het hen uitkomt ff weer naar het 2e te doen,boukhari en yakubu speelde wel tegen as.roma en stekelenburg is gewoon 1 van de keepers.
Als deze spelers niet in het tweede mochten voetballen, dan zouden ze waarschijnlijk maar 1 op de 5 wedstrijden spelen (en dus weinig aan voetballen toekomen), omdat de selectie van Ajax uit zo'n 25 man bestaat, waarvan er een aantal altijd spelen als ze fit zijn.
Dus als ze een beetje wedstrijdritme willen behouden, moeten ze soms in het tweede spelen.

Trouwens, Feyenoord 2 heeft ook al gespeeld met Bombarda, Pardo, Collen, Gyan, Leonardo, Loovens, van Persie, de Haan en l'Ami. Ook allemaal spelers die net als de bovengenoemde spelers van Ajax, tussen het eerste en tweede hangen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:56
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Als deze spelers niet in het tweede mochten voetballen, dan zouden ze waarschijnlijk maar 1 op de 5 wedstrijden spelen (en dus weinig aan voetballen toekomen), omdat de selectie van Ajax uit zo'n 25 man bestaat, waarvan er een aantal altijd spelen als ze fit zijn.
Dus als ze een beetje wedstrijdritme willen behouden, moeten ze soms in het tweede spelen.

Trouwens, Feyenoord 2 heeft ook al gespeeld met Bombarda, Pardo, Collen, Gyan, Leonardo, Loovens, van Persie, de Haan en l'Ami. Ook allemaal spelers die net als de bovengenoemde spelers van Ajax, tussen het eerste en tweede hangen.
als ze net van een blesure terugkomen en l'ami is 3e keeper wat wil je? mag ie nooit spelen dan ? dat ie met toeval 2 wedstrijden hebt gespeeld zeg niets.
Oud 17-12-2002, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:
als ze net van een blesure terugkomen en l'ami is 3e keeper wat wil je? mag ie nooit spelen dan ? dat ie met toeval 2 wedstrijden hebt gespeeld zeg niets.
Ja, en dat is bij Ajax ook een van de redenen waarom spelers in het tweede spelen, zoals Stekelenburg bijvoorbeeld.
En je kan zeggen wat je wil hoor, maar Yakubu en Boukhari zijn echt geen basisspelers. Net als Pasanen. Hij begint de laatste tijd alleen wat meer aan spelen te komen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 07:02
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Ja, en dat is bij Ajax ook een van de redenen waarom spelers in het tweede spelen, zoals Stekelenburg bijvoorbeeld.
En je kan zeggen wat je wil hoor, maar Yakubu en Boukhari zijn echt geen basisspelers. Net als Pasanen. Hij begint de laatste tijd alleen wat meer aan spelen te komen.
maar dan nog heb je spelers van het 1e

toen pasanen2 jaar geleden werd gehaald werd ie toch gehaald voor het 1e of niet?boukhari ook.
Oud 22-12-2002, 12:29
Koning Hay
Koning Hay is offline
Ehj Forza_FC_Groningen, wat ben je stil...
Oud 22-12-2002, 12:40
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Koning Hay schreef:
Ehj Forza_FC_Groningen, wat ben je stil...
Wat moet ik zeggen dan dat we verloren hebben ofzo net of ik dat zo leuk vind ik baal der giganstisch van

En voor de rest gaat deze topic niet meer over FC Groningen dus waarom zou ik er dan wat willen zeggen.
Oud 23-12-2002, 00:13
superjip
superjip is offline
goal van landzaat was jammer genoeg wel heel erg mooi
Oud 23-12-2002, 09:17
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
superjip schreef:
goal van landzaat was jammer genoeg wel heel erg mooi

sja dat zag ik thuis pas want ik was net ff mn spandoek(je) weer ff goed hangen

maar idd wel mooie goal jah
Oud 24-12-2002, 18:16
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
en dan zul je zien dat ze dan nog degraderen maja, jullie horen niet in onze hotseknots-divisie thuis. mzzl...
Oud 24-12-2002, 19:22
Koning Hay
Koning Hay is offline
Trek 't je niet persoonlijk aan, maar Maastricht is natuurlijk wel wat dichterbij dan Groningen.. dus wat mij betreft mogen MVV en Groningen wel van divisie wisselen
Oud 24-12-2002, 22:27
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Koning Hay schreef:
Trek 't je niet persoonlijk aan, maar Maastricht is natuurlijk wel wat dichterbij dan Groningen.. dus wat mij betreft mogen MVV en Groningen wel van divisie wisselen

kan ik de humor wel weer van inzien
en voor ons is het ook allemaal stuk dichterbij dan

Emmen, Veendam, Cambuur

Maar ik hoop natuurlijk niet dat we degraderen

En MVV vind ik opzich ook wel mooie club het trekt me wel op 1 of andere manier.
Oud 25-12-2002, 00:10
superjip
superjip is offline
kijk ajax staat op 1 voor mij...dus als groningen degradeert boeien ze me niet meer. Ik hoop niet dat ze degraderen, t zou alleen geen ramp zijn.

die gouden gids divisie boeit me sowieso een stuk minder
Oud 25-12-2002, 20:19
Koning Hay
Koning Hay is offline
Ik hoop ook dat Groningen erin blijft. Sympathiek clubje, weinig gezeik. MVV mag er ook weer in [maar niet voordat Fortuna weer is gepromoveerd ]

FC Zwolle, AZ en de Graafschap kunnen daarentegen wat mij betreft meteen degraderen. En NAK, tsja, die hoeven niet meer te degraderen, want die bestaan volgend seizoen niet meer
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten