Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
O en één keer zei ik iets als "je hebt hier best veel mooie meisjes in de buurt wonen, eigenlijk" en toen zei Uice "ja ehhh dat zijn gewoon hoeren, maar dan met hun kleren aan, die gaan naar hun werk". Dat was wel een
![]() Hoe dan ook, over die massages, waarom zou je als heteroseksuele vrouw klaargemasseerd ( ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Mja, geen idee, maar er schijnt best wel markt voor te zijn. Misschien vrouwen die wel nieuwsgierig zijn naar een vrouw? Of dat het dan wat minder eng is dan een grote robuuste vent? |
![]() |
|
Ik heb ook een deel van die aflevering van Spuiten en Slikken gezien, geloof ik, waarin die dozen dan erotisch gemasseerd worden en een happy ending is dan optioneel. Ik neem aan dat dat voor de meeste erotische massagebedrijven geldt.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.massagesalonapeldoorn.nl/...ction=Massages en dan: Erotische massage: een zinnenprikkelende massage. Tantra: Optimaal genot want de masseuse gebruikt haar hele lichaam en neemt volledig de tijd. Sweet Surrender: Deze massage is een absolute aanrader voor onze meest verwende klanten. Kamasutra Delight: Deze massage is eena boslute aanrader als uw hoofd vol zit en teveel mensen uw aandacht claimen. Duo Massage: Deze massage is een absolute aanrader na een periode van drukte en stress ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Overigens is die massagesalon meer een bordeel, je wordt eerst voorgesteld aan alle masseuses en dan mag je kiezen wie je meeneemt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het lijkt me ook heel grappig als zo'n guido-knul een heel toffe vriendin heeft, die op een gegeven moment zegt "okay okay, je mag een FFM", en dan komt ze met een heel mooi biseksueel meisje aanzetten, en halverwege de sekspartij gaat dat meisje zonder aankondiging opeens aan de slag met een voorbinddildo.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat: