Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2011, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Oh en ik kwam zonnevlekje en von tingo/van tongo/ vun tungo tegen bij de AH
Advertentie
Oud 11-05-2011, 21:33
Verwijderd
Oh en ik vind je jurkje echt fantastisch mooi, waar heb je die vandaan?
Oud 11-05-2011, 21:34
Verwijderd
waar is je ava van zonnevlekje?
Oud 11-05-2011, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Oh en ik vind je jurkje echt fantastisch mooi, waar heb je die vandaan?
Ik ben er ook duizend blij mee ja Promiss.
Oud 11-05-2011, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Marlouse bij de Madiwodovr-show
Wie?
Verwijderd
Citaat:
Marlouse bij de Madiwodovr-show
Wie?
Verwijderd
Wie?
Oud 11-05-2011, 21:36
Lorelei
Lorelei is offline
Kriebelhoest is stom
Verwijderd
Citaat:
wie?
Citaat:
wie?
Citaat:
wie?
d&vtagm.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wie?

Een of andere muziekprijs wordt er uitgereikt en Marlous ging samen met Filemon vragen waarom zij er niet staat en waarom er zo weinig Nederlandstalige muzikanten zijn Giel ging haar staan afkraken.
Oud 11-05-2011, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Zeg het was niet mijn bedoeling het topic te killen hoor

http://www.dumpert.nl/mediabase/1477.../de_tango.html Ik ging even stuk.
Ik was even kotsen bij the visuals
Oud 11-05-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
d&vtagm.
Eh, wát?!
Oud 11-05-2011, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ik was even kotsen bij the visuals
Van de spinnen? Of van de azijn? Waarom spreekt iedereen zo in raadsels, ik word er helemaal onzeker van
Oud 11-05-2011, 21:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
K3 bekritiseerd om nieuwe single “Neem me hard van achteren met je grote staaf”
Titel zou ‘voor tweeërlei uitleg vatbaar zijn’
Oud 11-05-2011, 21:41
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Een of andere muziekprijs wordt er uitgereikt en Marlous ging samen met Filemon vragen waarom zij er niet staat en waarom er zo weinig Nederlandstalige muzikanten zijn Giel ging haar staan afkraken.
Mein himmel. Ik dacht trouwens even haar tepels te zien op 0:20
Verwijderd
Citaat:
Eh, wát?!
Dobermann & Volkert think alike a great mind.
Verwijderd
Citaat:
k3 blabla
Wat?!

Ik kan maar 1 interpretatie geven overigens.
Verwijderd
De Speld, should have known
Oud 11-05-2011, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Van de spinnen? Of van de azijn? Waarom spreekt iedereen zo in raadsels, ik word er helemaal onzeker van
Oeps. Ik las ''kwak'' en toen op het einde draadjesvlees. Maar het was azijn ipv jouw kwakje

Ik moet die dingen toch maar niet zelf invullen
Oud 11-05-2011, 21:43
Quis.
Quis. is offline
Heeft iemand de nieuwe Grunberg al gelezen en is het wat?
Oud 11-05-2011, 21:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Reservesterrenbeeld: Pas deze maand extra op schijnbewegingen. Er zijn er bij die u in de luren willen leggen, maar u moet er voor zorgen dat u tegen die tijd niet voor één gat te vangen bent. Vermijd dus ieder contact met Arjen Robben en Maxime Verhagen.
Oud 11-05-2011, 21:45
Verwijderd
ww-spel uitslag...! Grr.
Oud 11-05-2011, 21:45
Carn
Carn is offline
Weegschaal: Deze maand vindt u een nieuwe theesmaak uit. De gedurfde combinatie ‘gedroogde zeeslak en zoethout’ blijkt na verhitting echter giftig voor het deel van de bevolking dat uw specifieke gencombinatie niet deelt. Uw poging om de rechter van uw onschuld te overtuigen door hem een kopje van uw thee aan te bieden pakt averechts uit nadat ook hij binnen minuten rillend en schuimbekkend komt te overlijden.

Steenbok: Uw afwijzing van modern sanitair resulteert in het weggooien van uw baby met het badwater. Dus daar komt dat spreekwoord vandaan.

Tweelingen: Er kunnen zaken op uw pad komen die u ervaart als een uitdaging. Een geiser die in uw gezicht explodeert en een frikandel-geïnduceerd geval van hondsdolheid kunt u rustig als een probleem omschrijven. Ach, littekens maken woest aantrekkelijk hebben we wel eens gehoord. Gek genoeg overkomt uw broer precies hetzelfde, waardoor de onderlinge identificatieproblematiek onverminderd groot is.

Ram: Uw levensdoel om YouTube integraal op uw facebook account te plaatsen loopt een deuk op wanneer u uitrekent dat u om dat doel te bereiken de rest van uw leven 12.000 filmpjes per dag dient te plaatsen. U laat u niet van de wijs brengen en presteert het aanstaande maandagmiddag om binnen 35 minuten maar liefst 1263 filmpjes uit de categorie ‘bruiloftsbloopers’ en ‘mislukte x-factor audities’ op uw wall te plaatsen. Geef nooit op!

Hans Hillen: Hansie Hansie toch, wat een gerommel met die helikopter. De sterren kunnen ons een hoop vertellen, maar er zijn grenzen. Dit broddelwerk had zelfs Saturnus niet zien aankomen.

Slangendrager: U bent er verbaasd over dat uw kapper alles over een kam scheert, maar om de lieve vrede te bewaren laat u het maar zo.

Maagd: 14 kabeljauwen en een inboedelverzekering. Wat dit betekent zal duidelijker worden.

Leeuw: U zult schriftelijk te vuur en te zwaard ontkennen in een polemiek beland te zijn. Nog minder zult u geneigd zijn Tolstoj te linken aan uw prostaatproblemen.

Zeekomkommer: U wordt verantwoordelijk gehouden voor de keelkanker die onlangs bij het woord ‘dientengevolge’ werd geconstateerd. Trek het u niet persoonlijk aan, linguïsten steken nu eenmaal niet snel de hand in eigen boezem.

Vissen: De uitdrukking ‘Een scheve schaats rijden’ zal deze maand in het geheel niet op u van toepassing zijn. Wel zult u veel talent ontwikkelen dat door gebrek aan aanleg niet verder zal komen dan de embryonale fase.

Schorpioen: Hoe u het ook wendt of keert, het kastje past niet meer door het trapgat.

Waterman: Tja

Stier: U zult deze maand Frits Sissing tegen het lijf lopen. Na deze persoonlijke ontmoeting snapt u nog minder waarom hij op TV is, en zal hier nog jaren obsessief over dromen. Frits Sissing.

Kreeft: Door uw obsessie met sierpompoenen en huismijten diskwalificeert u zich voor kandidaat-lidmaatschap voor de Ku Klux Klan. Uw idee voor een drive-in methadonverstrekking vindt echter gretig aftrek bij de lokale SGP-fractie.

Boogschutter: Witte hoeden zijn geheel en al de shit dit voorjaar. Scoor nu uw eigen exemplaar. Sterrenbeelden worden helaas minder modieus dit jaar, overweegt u ook eens om uw existentiele vragen aan een orakel voor te leggen. Overweeg ook eens aan te kloppen bij Duduga en Nyasha, Orakels ™.
Oud 11-05-2011, 21:47
Verwijderd
Citaat:
waar is je ava van zonnevlekje?
http://www.nikonsmallworld.com

Er staan echt zo'n gave afbeeldingen op.
Oud 11-05-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Dobermann & Volkert think alike a great mind.

Citaat:
Oeps. Ik las ''kwak'' en toen op het einde draadjesvlees. Maar het was azijn ipv jouw kwakje

Ik moet die dingen toch maar niet zelf invullen
Godver, bedankt voor de additionele visuals

Citaat:
Weegschaal: Deze maand vindt u een nieuwe theesmaak uit. De gedurfde combinatie ‘gedroogde zeeslak en zoethout’ blijkt na verhitting echter giftig voor het deel van de bevolking dat uw specifieke gencombinatie niet deelt. Uw poging om de rechter van uw onschuld te overtuigen door hem een kopje van uw thee aan te bieden pakt averechts uit nadat ook hij binnen minuten rillend en schuimbekkend komt te overlijden.
Fuck yeah, gifmengers ftw.
Oud 11-05-2011, 21:49
Verwijderd
Citaat:
http://www.nikonsmallworld.com

Er staan echt zo'n gave afbeeldingen op.
nohhh, ik dacht dat het iets van wölfli was of zo!
Oud 11-05-2011, 21:50
Verwijderd
Citaat:

Steenbok: Uw afwijzing van modern sanitair resulteert in het weggooien van uw baby met het badwater. Dus daar komt dat spreekwoord vandaan.

Tweelingen: Er kunnen zaken op uw pad komen die u ervaart als een uitdaging. Een geiser die in uw gezicht explodeert en een frikandel-geïnduceerd geval van hondsdolheid kunt u rustig als een probleem omschrijven. Ach, littekens maken woest aantrekkelijk hebben we wel eens gehoord. Gek genoeg overkomt uw broer precies hetzelfde, waardoor de onderlinge identificatieproblematiek onverminderd groot is.

Ram: Uw levensdoel om YouTube integraal op uw facebook account te plaatsen loopt een deuk op wanneer u uitrekent dat u om dat doel te bereiken de rest van uw leven 12.000 filmpjes per dag dient te plaatsen. U laat u niet van de wijs brengen en presteert het aanstaande maandagmiddag om binnen 35 minuten maar liefst 1263 filmpjes uit de categorie ‘bruiloftsbloopers’ en ‘mislukte x-factor audities’ op uw wall te plaatsen. Geef nooit op!

Hans Hillen: Hansie Hansie toch, wat een gerommel met die helikopter. De sterren kunnen ons een hoop vertellen, maar er zijn grenzen. Dit broddelwerk had zelfs Saturnus niet zien aankomen.

Slangendrager: U bent er verbaasd over dat uw kapper alles over een kam scheert, maar om de lieve vrede te bewaren laat u het maar zo.

Maagd: 14 kabeljauwen en een inboedelverzekering. Wat dit betekent zal duidelijker worden.

Leeuw: U zult schriftelijk te vuur en te zwaard ontkennen in een polemiek beland te zijn. Nog minder zult u geneigd zijn Tolstoj te linken aan uw prostaatproblemen.

Zeekomkommer: U wordt verantwoordelijk gehouden voor de keelkanker die onlangs bij het woord ‘dientengevolge’ werd geconstateerd. Trek het u niet persoonlijk aan, linguïsten steken nu eenmaal niet snel de hand in eigen boezem.

Vissen: De uitdrukking ‘Een scheve schaats rijden’ zal deze maand in het geheel niet op u van toepassing zijn. Wel zult u veel talent ontwikkelen dat door gebrek aan aanleg niet verder zal komen dan de embryonale fase.

Schorpioen: Hoe u het ook wendt of keert, het kastje past niet meer door het trapgat.

Waterman: Tja

Stier: U zult deze maand Frits Sissing tegen het lijf lopen. Na deze persoonlijke ontmoeting snapt u nog minder waarom hij op TV is, en zal hier nog jaren obsessief over dromen. Frits Sissing.

Kreeft: Door uw obsessie met sierpompoenen en huismijten diskwalificeert u zich voor kandidaat-lidmaatschap voor de Ku Klux Klan. Uw idee voor een drive-in methadonverstrekking vindt echter gretig aftrek bij de lokale SGP-fractie.

Boogschutter: Witte hoeden zijn geheel en al de shit dit voorjaar. Scoor nu uw eigen exemplaar. Sterrenbeelden worden helaas minder modieus dit jaar, overweegt u ook eens om uw existentiele vragen aan een orakel voor te leggen. Overweeg ook eens aan te kloppen bij Duduga en Nyasha, Orakels ™.
Straatkrant?
Oud 11-05-2011, 21:51
Verwijderd
Citaat:
nohhh, ik dacht dat het iets van wölfli was of zo!
Nee, het is gewoon een microscoopopname van een of ander blaadje van een of ander plantje. Denk ik.
Oud 11-05-2011, 21:56
Verwijderd
Heb ik een keer iets dringends te zeggen op msn, doet m'n msn het niet. What are the odds :')
Oud 11-05-2011, 21:57
Verwijderd

Dit is 'm in het groot.
Oud 11-05-2011, 21:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Straatkrant?
Citaat:
De Speld, should have known
Oud 11-05-2011, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Heb ik een keer iets dringends te zeggen op msn, doet m'n msn het niet. What are the odds :')
1.49
Oud 11-05-2011, 22:01
Verwijderd
ik kan echt niet tegen mijn ouders soms mijn vader is verdwenen en ik weet niet of hij ons morgen naar amsterdam brengt. Mijn moeder geeft het op en gaat slapen en zegt 'ach, hij brengt ons vast wel.' Maar hij heeft ook een vergadering morgen. En als hij ons niet kan brengen moet ik vroeger uit bed. Nu weet ik niet eens hoe laat ik de wekker morgen moet zetten is het echt zo moeilijk om als je weet hoe nerveus je kind is voor iets even duidelijk te communiceren?
Oud 11-05-2011, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Straatkrant heeft praktisch dezelfde horoscoop, geheel dezelfde stijl iig, maar ik heb de laatste versie niet gezien
Oud 11-05-2011, 22:03
Lorelei
Lorelei is offline
Waar blijft de weerwolf uitslag
Oud 11-05-2011, 22:04
Verwijderd
jdajkdafjkdfajkladsfljkdasf
Verwijderd
Wat is er morgen dan, Volkert? Slaat de eindexamenstress al toe? En waar gaat je eindexamenproject eigenlijk over?
Verwijderd
Citaat:
Waar blijft de weerwolf uitslag
Dit dus, vrij vertaald.
Lorelei
Lorelei is offline
Oud 11-05-2011, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Wat is er morgen dan, Volkert? Slaat de eindexamenstress al toe? En waar gaat je eindexamenproject eigenlijk over?
twee redelijk vaste opdrachten vanuit illustratie. Voor eentje ben ik bezig met een boek van J.S. Foer, in zogenaamde opdracht van een goed doel, voor de ander mocht ik zelf iets kiezen als het maar europa 20ste eeuw was en daar ben ik bezig met een gedichtenboek van Primo Levi, strips en prenten. Afstuderen bij illustratie is ontzettend suf.
Oud 11-05-2011, 22:21
Verwijderd
ik vind het echt een naaistreek van 'm, zo te verdwijnen
Oud 11-05-2011, 22:23
Verwijderd
Kan je niet gewoon op eigen houtje vertrekken Volkert? Als soort van statement?
Oud 11-05-2011, 22:27
Carn
Carn is offline
Oud 11-05-2011, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Kan je niet gewoon op eigen houtje vertrekken Volkert? Als soort van statement?
ik denk dat ik hun steun wel kan gebruiken de komende tijd ofzo ! Maar enfin, ik hou er over op want je zo druk maken, dat is zeker niet stoer. En ik wil verdorie wel een beetje ballen tonen! *schudt met ballen*
Oud 11-05-2011, 22:32
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
If you look at Bin Laden's life backwards it's about a Ocean Zombie building the Twin Towers from a couple of airplanes.
Deze kwam ik laatst tegen en vond ik wel sterk
Oud 11-05-2011, 22:34
Verwijderd
Ieh bah, ik ga Frits Sissing ontmoeten en van hem dromen
Oud 11-05-2011, 22:35
Verwijderd
wat?
Oud 11-05-2011, 22:35
Carn
Carn is offline
ik ga voor een wit hoedje.
Oud 11-05-2011, 22:38