Advertentie | |
|
![]() |
|
Jammer Furby. Hier en hier verdedigen ze Michelangelo licht en wordt er na Neko* vooral naar Snoopy gewezen. Het zou voor Michelangelo niet heel erg voor de hand liggen Furby dan te eten (kan reverse zijn natuurlijk).
Ik stem op Arpos, vanwege zijn veilige stem op Fantome van dag 1. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook heet
![]() ![]() Mijn verdenkingen liggen nu ook bij Neko en de mensen in haar lijstje, daarvan valt vooral Michelangelo op in zijn aanvallendheid, maar ik vind 'm dan wel weer zo opvallend, dat ik 'm eigenlijk niet verdenk... Misschien wel een goede strategie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Stemlijstje hangronde 2:
Neko 1. Michelangelo 2. Schrodinger 5. Andijvie Michelangelo 3. Sann 6. Arpos Arpos 4. Rops Nog niet gestemd: Neko* Mustieprutsie Andijvie Little Phoebe Fantome Snoopy Thomas van'taug Mr. Mark Hangronde 1 stemlijstje: klikkerdeklik Laatst gewijzigd op 11-05-2011 om 23:01. |
![]() |
||
Citaat:
zoals furby en queasy. maar doe wat je niet laten kan.
|
Verwijderd
|
Wat betreft de geliefden: het lijkt mij niet uitgesloten (maar waarschijnlijk) dat Queasy voor mensen gaat die ze mag. Dat kunnen zijn: Michelangelo, LP. En volgens mij zijn we er dan wel zo'n beetje doorheen?
Edit; en Mr. Mark natuurlijk, die zit ook veel in het Hoi Topic. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
p.s. bovendien doe jij nu hetzelfde, je stond in het neko rijtje en nu ga je op iemand staan die waarsch weinig stemmen krijgt, hulde röps je bent op je best. @Sann; voor mij ben je niet een wolf ik ben het met je eens dat michelangelo en/of neko* daar voorlopig meer voor in aanmerking komen, je switch blijf ik gewoon als verdacht benoemen, gewoon omdat ik ervan uitga dat een goedzak geen baat bij switchen verwarring in de eerste ronde heeft, gewoon iets zegt te stemmen en dat vervolgens ook stemt, er is dan namelijk nog geen reëele kennis in het spel. Sure hoeft niet misschien switch jij wel vaker en vergis ik me maar toch heeft deze tactiek me in het verleden zelden wineieren gelegd, je bent voor mij gewoon verdacht (bovendien sta ook jij in het neko* rijtje). @spelleider een pantomime, tof ![]()
|
neko staat op dit moment voor dus ik stem nu direct voor michelangelo, vind een van beiden zoiezo dikke prima dus laten we verdeel en heers spelen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga deze ronde ook voor Michelangelo. Ik vind Neko* ook super verdacht door haar opmerkelijke opmerking, maar ik vind het idee van verdeling in de stemlijstjes wel een goede.
Snoopy vind ik dan wel waarschijnlijker, door haar positie in het rijtje onder Neko*, maar volgens mij heeft het niet heel veel zin als ik nu op Snoopy ga stemmen. Maar Michelangelo vertrouw ik ook helemaal niet, het zou maar zo kunnen dat hij dus inderdaad wel die switch naar Queasy heeft gemaakt. En verder ga ik Röps in de gaten houden...beetje vreemd dat hij zich nu zo buiten de rijtjes plaatst.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je ''vertrouwt'' me niet? Geef is een argument waarom niet. Want het zou ook ''zo maar kunnen'' dat iedereen hier de switch naar Queasy heeft gemaakt. Het zou ook zo maar kunnen dat er 2 wolven onder staan. Je bent nog steeds de meest inactieve speler in het hele spel. En ik heb mij voorgenomen om die dit spel eens aan te gaan pakken. Laatst gewijzigd op 12-05-2011 om 09:54. |
![]() |
|
Ik stem ook op Neko omdat ik geen zin heb op gelijkspel uit te lokken. Het lijkt me duidelijk dat Neko slecht is en daarom is het onnodig wachten als je een gelijkspel uitlokt want Neko zal er dan toch niet uit gaan. Tenzij het gelijkspel is tussen twee wolven maar die kans is erg klein en ik denk ook niet dat Michelangelo wolf is.
|
Bleegh, jammer van FF. Niet veel info uit kunnen halen en een goede speler eruit. Toch jammer dat die wolven nooit iemand eten die we verdacht vinden
![]() Wat vanavond betreft: ik ga ook voor Neko*. Had het trouwens gisteren al gezegd volgens mij, maar misschien niet heel duidelijk. Maar nu lijkt het net of ik heel laat stem terwijl ik juist heel vroeg was. Zal het volgende keer duidelijker zeggen. Overigens vind ik de post van Thomas wel een beetje raar. Het is de tweede keer dat we moeten stemmen, hoezo vraagt hij nu pas of die pm naar de spelleider moet?
||
Citaat:
Nou ik heb de woorden meer verdacht niet genoemd...ik heb gezegd dat ik Snoopy waarschijnlijker vind vanwege haar plaats in het rijtje, maar ik vind haar daardoor niet persee meer verdacht. En Röps vond ik een vreemde stem uitbrengen, waardoor ik hem dus even in de gaten wil houden, maar ik zeg nergens dat ik hem verdacht vind, laat staan verdachter dan dat ik jou op dit moment vind. En ja, iedereen had stiekem de switch naar Queasy kunnen maken, dat klopt. Iemand heeft dat waarschijnlijk ook gedaan en op dit moment denk ik dat jij dat bent. Vandaar dat ik dus deze ronde op jou stem.
|
Verwijderd
|
Ik heb het lijstje even aangevuld, want ik was 't overzicht kwijt. Hopelijk klopt alles zo.
Stemlijstje hangronde 2: Neko 1. Michelangelo 2. Schrodinger 5. Andijvie 7. Thomas van'taug 9. Mr.Mark 10. Snoopy Michelangelo 3. Sann 6. Arpos 8. Mutsieprutsie 11. Little Phoebe Arpos 4. Rops Nog niet gestemd: Neko* Fantome Hangronde 1 stemlijstje: klikkerdeklik |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En ja ronde 1 is inderdaad anders in ronde 2 nu dus heb je namelijk wel kennis en is op X stemmen buiten enige relevantie en context alleen maar raar imo, itt in ronde 1. Enfin je hebt me nog niet echt uitgelegd waarom je mij verdachter vind dan anderen die los ergens staan. (in HR1 red.)
Laatst gewijzigd op 12-05-2011 om 12:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt nog weinig argumenten gegeven behalve ''ik vertrouw hem niet'' en ''gevoel dat hij geliefde is''. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat Sann zegt, ben ik het half mee eens. Ze zal toch niet zo dom zijn om Michelangelo EN Mr mark geliefden te maken? Dat ze iemand kiest die ze kent, ligt al voor de hand, maar 2 mensen die ze goed kent? Zou niet erg slim zijn. Wel een optie, maar niet erg slim.
||
Citaat:
Lees ik hier nou goed dat ~~Fantôme~~ vrijdag gaat stemmen?
||||
Wanneer krijgen de geliefden het normaal te horen? Bij het begin van dag 2 of tijdens nacht 1? Mr. Mark stelt wel snel zijn mening over Michelangelo bij...
Van hier Citaat:
Citaat:
Naar Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik switch naar Michelangelo om maar even te laten zien dat ik geen geliefde ben met hem. Blijkbaar wil hij zomaar mensen opofferen die hij niet verdacht vindt. Dit vind ik nu belangrijker dan een eventuele wolf Neko, zeker omdat ik weet dat Michelangelo nog wel eens mensen mee krijgt en nu ik heb hem nou eenmaal liever eruit dan ik zelf. @sann: het zegt natuurlijk niet heel veel dat ik switch maar ik hoop dus dat michelangelo eruit gaat om zo even te laten zien dat we niet geliefden zijn.
||
Citaat:
Dus: verdacht, maar niet meteen slecht. Iemand die verdacht is hoeft niet meteen slecht te zijn, het ligt alleen vaak wel voor de hand.
|
Verwijderd
|
Neko
1. Michelangelo 2. Schrodinger 5. Andijvie 7. Thomas van'taug 10. Snoopy Michelangelo 3. Sann 6. Arpos 8. Mutsieprutsie 11. Little Phoebe 12. Mr. Mark Arpos 4. Rops Nog niet gestemd: Neko* Fantome Hangronde 1 stemlijstje: klikkerdeklik |
![]() |
||
Citaat:
Over Neko* gesproken, ga je nog ergens op stemmen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|