Oud 16-06-2011, 12:22
Verwijderd
Mijn stiefbroer is trouwens een ontzettende klapmongool en die zit ook altijd bij de leuke mensen. Dat verpest het altijd nogal
Advertentie
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ha net goed

Wij hadden altijd mannen voor gym. Die cokeverslaafde gymleraar kwam dan de kleedkamer in om te controleren of de meisjes ongesteld waren. Dan konden ze opeens allemaal wel sporten. Al vind ik het een kwalijke zaak

leuke familie is echt prima
Hoe wil ie dat controleren? Kijken of er bloed uitkomt?
Edelweiss
Edelweiss is offline
Pff, bijna niet bij te houden/lezen :')
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Haai.
Oud 16-06-2011, 12:23
Verwijderd
Haai Lorelei.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Sinds mijn vader die heks van een vrouw heeft zijn familiedagen trouwens extra leuk, want iedereen heeft duidelijk een hekel aan haar en dan lopen we met zijn allen gemaakt aardig te doen en dan is er tussen de familie een leuke sfeer omdat we een gezamenlijke vijand hebben
Carn
Carn is offline
mjah, zoals eerder al ooit gemeld, mn ouders hadden een eigen bedrijf, dus iedereen was ALTIJD thuis. En toen ik nog 'verplicht' mee moest naar verjaardagen etc vond ik dat een ramp, omdat zeker toen het altijd super druk was, met allemaal jankende neefjes en nichtjes. Ik vond kleine kinderen toen al strontvervelende schepsels, dus ik was blij als ik eens n keer alleen thuis kon zijn. En het waren/zijn ook altijd van die fucking lange feesten. Niet even 2 uurtjes op bezoek, neeeee, als het kan 1.5 dagdeel
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Haai.
Hoi
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb wel een paar 'familiedagen' gehad. Maar dan niet van mijn eigen familie.
Oud 16-06-2011, 12:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hoe wil ie dat controleren? Kijken of er bloed uitkomt?
Geen idee, maar het dreigement was effectief
Carn
Carn is offline
Citaat:
Sinds mijn vader die heks van een vrouw heeft zijn familiedagen trouwens extra leuk, want iedereen heeft duidelijk een hekel aan haar en dan lopen we met zijn allen gemaakt aardig te doen en dan is er tussen de familie een leuke sfeer omdat we een gezamenlijke vijand hebben
Ik weiger om mijn pa te zien zolang zijn nieuwe vrouw aanwezig is en haar mond open doet
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Waarom moet de school zich bemoeien met het gewicht van hun leerlingen? En als ze dat al moet - waarom op zo'n inefficiënte manier? Voer dan een soort schoolpas in waarmee je korting krijgt bij sportscholen en -verenigingen. Of werk met keuzemodules, waarbij je kunt kiezen voor suf voetballen met de klas OF voor lessen in een willekeurige sport bij een aangesloten sportschool. Ofzo.
Ik ben het weer 100% met je eens. Ik vind sowieso dat jij altijd heel goede dingen te zeggen hebt. Wat jij zegt ís ook veel beter, maar het probleem is dat die mogelijkheid er niet is. En veel fattie ouders met fattie kinderen zouden /care hebben aan de sportschool (tenzij het 2x per week verplicht wordt gesteld). Daarom vind ik 2 uur per week gym beter dan niks, al zou ik het zeker beter vinden als er keuzemodules waren voor gym.
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Wat is de bachelor toch een smerige gladde man. Brrr.

Sann ik heb zin in allerlei foute dingen
Oud 16-06-2011, 12:25
Rationeel
Rationeel is offline
gym was wel leuk altijd. de laatste twee jaar hadden wij heel veel keuze-onderdelen bij de marine, zoals schermen en duiken en MMA
Verwijderd
Citaat:
Ik weiger om mijn pa te zien zolang zijn nieuwe vrouw aanwezig is en haar mond open doet
Ik zie mijn vader ook alleen zonder zijn heksenvrouw erbij
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

ik ben er vanavond weer en dan mag je je uitleven
Verwijderd
Citaat:

Aww.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Ik ga met vaderdag ook alleen een taart langsbrengen (zij gaat 'oooh waaaaaaaaauw' zeggen dat weet ik nu al) en dan ga ik ZSM weer ervandeur.
Oud 16-06-2011, 12:26
Edelweiss
Edelweiss is offline
Ik vind de familiefeestjes juist leuk! (al ben ik dan de jongste) Ik kan toch wel goed met de wat ouderen á 16/19/20+ opschieten. Maar de andere kant van de familie is niet leuk, want dat zijn (op een paar na) allemaal kakkers die denken dat ze heel wat zijn en altijd opscheppen.
Rationeel
Rationeel is offline
jeetje, jullie hebben maar nare stiefmensen. mijn stiefvader is echt top
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ben het weer 100% met je eens. Ik vind sowieso dat jij altijd heel goede dingen te zeggen hebt. Wat jij zegt ís ook veel beter, maar het probleem is dat die mogelijkheid er niet is. En veel fattie ouders met fattie kinderen zouden /care hebben aan de sportschool (tenzij het 2x per week verplicht wordt gesteld). Daarom vind ik 2 uur per week gym beter dan niks, al zou ik het zeker beter vinden als er keuzemodules waren voor gym.
Natuurlijk is die mogelijkheid er, gymvoorzieningen zijn best duur, simpelweg een pas voor een sportschool geven zou volgens mij ongeveer even veel kosten. Ze zouden het moeten doen zoals op de TU/e: voor een zacht prijsje heb je een sportpas waarmee je iets van 50 verschillende sporten kan doen. Dikke prima. (al heb ik er natuurlijk geen gebruik van gemaakt)
Verwijderd
Citaat:
Mijn stiefvader is ook heel tof
Oud 16-06-2011, 12:27
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
ik ben er vanavond weer en dan mag je je uitleven
hrm, ander soort foute dingen
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is fijn
Ik heb het geluk dat ik een heel akelige stiefmoeder heb en een heeeeeel leuke.
En de nare gaat 14 augustus naar Maui emigreren. Voorgoed. Ik ben aan het aftellen
Verwijderd
Citaat:
hrm, ander soort foute dingen
Denk even aan Rationeels shakes en hoeveel geluk je dan nu hebt
Oud 16-06-2011, 12:28
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
*verslikt zich*
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik kan het ook prima vinden met de aanhang van mijn ouders.

De vriendin van mijn vader is een sociaal, vrolijk type. Ze kennen elkaar van de motorclub. De vriend van mijn moeder is het type getatoeëerde Duitse biker. Met hem kan ik over games praten, en hij is ook zeer geïnteresseerd in techniek enzo.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
*verslikt zich*

in kwark?
Oud 16-06-2011, 12:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Is furby feeder de nieuwe lorelei?
Rationeel
Rationeel is offline
nee, het is ons gecombineerde wws-account, maar lorelei heeft geen zin om uit te loggen
Carn
Carn is offline
Citaat:
stiefvaders zijn volgens mij ook een stuk 'normaler', want: het zijn mannen. Stiefmoeders zijn toch vaak bezitterig, snel gekwetst, doen moeilijk als er weer ''inbreuk wordt gemaakt op haar gewoontes" etc. Hou je bek, kuttrol, JIJ wilde bij onze familie gaan wonen, niet andersom.
Oud 16-06-2011, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Is furby feeder de nieuwe lorelei?
Nee, weerwolfspel account van Lorelei en Rationeel samen
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:

in kwark?

-

Wrom heeft zowat iedereen tegenwoordig gescheiden ouders + stiefouders?? Ze zouden je toch bijna raar aan gaan kijken als je zegt dat je ouders al meer dan 30 jaar samen zijn .
Verwijderd
Godver, kom ik toch even zeiknat thuis (huhu )

Wat een kutweer.
Verwijderd
Citaat:
stiefvaders zijn volgens mij ook een stuk 'normaler', want: het zijn mannen. Stiefmoeders zijn toch vaak bezitterig, snel gekwetst, doen moeilijk als er weer ''inbreuk wordt gemaakt op haar gewoontes" etc. Hou je bek, kuttrol, JIJ wilde bij onze familie gaan wonen, niet andersom.
Herkenbaar. Ik kon het met al de exen van mijn moeder ook goed vinden.
Oud 16-06-2011, 12:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

De vriendin van mijn vader is een sociaal, vrolijk type. Ze kennen elkaar van de motorclub. De vriend van mijn moeder is het type getatoeëerde Duitse biker. Met hem kan ik over games praten, en hij is ook zeer geïnteresseerd in techniek enzo.
Mijn vaders vrouw is een aanstellerige amerikaans-aziatische vrouw die het slechtste van beide werelden meeheeft. Ze is enorm kritisch op alles wat mijn vader en ik doen maar niet op wat ze zelf doet. En ze is pas sinds twee jaar klaar met studeren. En nou denkt ze dat ze alles weet. Maar ze spreekt geen woord Nederlands. En ze is jaloers op mijn moeder.
Mijn moeders vrouw is een dikke basisschoollerares die graag thee drinkt en taarten bakt en die huisdieren verzamelt en breit en borduurt en graag knuffelt. De ideale kleuterjuf <33
Oud 16-06-2011, 12:31
Verwijderd
Citaat:

in kwark?

Bah-dun-tssj!
Oud 16-06-2011, 12:32
Carn
Carn is offline
Citaat:

De nieuwe vrouw van mijn vader is een uitgerangeerde 50+er met kort pittig kapsel, die geen greintje ruggegraat heeft, vollop into paranomale bullshit is (nog erger dan mn pa, want daar kennen ze elkaar van..sessies met een of ander medium ) elke maand een breakdown lijkt te hebben en, ook al heeft ze een 'hbo niveau opleiding' genoten, ze weigert te werken met computers want "dat kan ik echt niet". Volgens mij is ze al 3 jaar werkeloos .
Rationeel
Rationeel is offline
ow, maar het was maar een grapje over mijn stiefvader hoor.

mijn stiefmoeder is echt geweldig, helemaal top. mijn stiefvader heeft echter geprobeerd mijn moeder te vergiftigen en toen dat niet lukte heeft hij haar twee keer geprobeerd te wurgen. dus
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, weerwolfspel account van Lorelei en Rationeel samen
danku
Citaat:

-

Wrom heeft zowat iedereen tegenwoordig gescheiden ouders + stiefouders?? Ze zouden je toch bijna raar aan gaan kijken als je zegt dat je ouders al meer dan 30 jaar samen zijn .
Mijn schoonouders zijn al 20 jaar heel gelukkig getrouwd (iets langer, maar ze zijn pas 20 jaar voor de kerk getrouwd en vanaf dat tellen ze). Daar ga ik een voorbeeld aan nemen
Verwijderd
Citaat:

mijn stiefmoeder is echt geweldig, helemaal top. mijn stiefvader heeft echter geprobeerd mijn moeder te vergiftigen en toen dat niet lukte heeft hij haar twee keer geprobeerd te wurgen. dus
Echt? Wtf
Oud 16-06-2011, 12:33
Verwijderd
Citaat:
danku

Mijn schoonouders zijn al 20 jaar heel gelukkig getrouwd (iets langer, maar ze zijn pas 20 jaar voor de kerk getrouwd en vanaf dat tellen ze). Daar ga ik een voorbeeld aan nemen
Voor de kerk trouwen is best onzin. Daar zou ik geen voorbeeld aan nemen.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Herkenbaar. Ik kon het met al de exen van mijn moeder ook goed vinden.
idem. Zaten ook klootzakken tussen als ik wat verhalen hoor maar goed, ik kon er prima mee door een deur.
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
nee, het is ons gecombineerde wws-account, maar lorelei heeft geen zin om uit te loggen
Klopt.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Wut. Waarom blijft ze bij hem
Oud 16-06-2011, 12:34
Verwijderd
Mijn ouders zijn een tijdje gescheiden geweest en toen had mijn moeder een vriend. Die was best aardig Maar toen was ook wel al duidelijk dat ze nooit zouden samenwonen oid, dus zo serieus was het niet. Vervolgens is mijn moeder met de leukste stiefvader ooit; mijn eigen vader
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
[afbeelding]

Bah-dun-tssj!
Gonna freak out on you!
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:

in kwark?
groene thee
Carn
Carn is offline
Citaat:
mijn stiefvader heeft echter geprobeerd mijn moeder te vergiftigen en toen dat niet lukte heeft hij haar twee keer geprobeerd te wurgen. dus
jaja, gewoon te veel gezopen en de kinky seks viel gewoon wat lomp uit
Verwijderd
Mijn ouders zijn nog "gewoon" 30 jaar bij elkaar, ik voel me een beetje een outsider met al die stiefouders hier.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten