Oud 16-06-2011, 21:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Gelukkig heb ik een normaal postuur, zelden problemen met maten.
Advertentie
Oud 16-06-2011, 21:01
Verwijderd
h&m heeft dat sowieso gedaan, ik moet daar tegenwoordig altijd maat 34 hebben als ze zo doorgaan kan ik er binnenkort helemaal geen kleren meer kopen
Oud 16-06-2011, 21:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat op zich wel gek is, want die H&M-modellen zijn altijd maximaal 30 kilo.
Oud 16-06-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
h&m heeft dat sowieso gedaan, ik moet daar tegenwoordig altijd maat 34 hebben als ze zo doorgaan kan ik er binnenkort helemaal geen kleren meer kopen
Ja, maar niet alleen bij H&M, overal! Het is echt vervelend, want bijvoorbeeld bij H&M stoppen de maten bij 34 (toch? in de meeste gevallen in ieder geval wel). Wat moet je nou als ze de maten weer groter gaan maken? Pfft. Doen ze dit nu zodat dikke mensen zich niet zo dik voelen, ofzo?
Oud 16-06-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Suf he. H&M devided heeft, had althans, ook wel 32, misschien dat dat nu past. Maar of je daar nou in wil lopen is ook maar de vraag.
Oud 16-06-2011, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar niet alleen bij H&M, overal! Het is echt vervelend, want bijvoorbeeld bij H&M stoppen de maten bij 34 (toch? in de meeste gevallen in ieder geval wel). Wat moet je nou als ze de maten weer groter gaan maken? Pfft. Doen ze dit nu zodat dikke mensen zich niet zo dik voelen, ofzo?
Dan ga ik weekendjes Italië/Frankrijk/Spanje boeken en daar kleren inslaan, heb je het ook maar gehad.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Jullie kunnen natuurlijk altijd nog naar een fetisjwinkel gaan, daar heb je vast kleding die strak genoeg zit.
Verwijderd
Citaat:
Suf he. H&M devided heeft, had althans, ook wel 32, misschien dat dat nu past. Maar of je daar nou in wil lopen is ook maar de vraag.
Ja, dat weiger ik dus gewoon volgens mij heeft h&m niet door dat vanity sizing niet werkt als je het bij kleine maten doet.

Citaat:
Doen ze dit nu zodat dikke mensen zich niet zo dik voelen, ofzo?
Ja, dat schijnt het idee erachter te zijn.
Oud 16-06-2011, 21:06
Verwijderd
Zo, fffffuuuuuuuu. Een een training capoeira, dan een paar kilometer hardlopen, dan anderhalf uur kickboksen (waarvan een halfuur per ongeluk in de gevorderdenklas, waar ik danig in elkaar ben gemept). Ik ben kapottttt Nu is het douchetaim en sigaretje-roken-op-het-balkon-met-thee-en-een-appel-en-misschien-later-brownies-bakken-want-dat-heb-ik-wel-verdiend-taim.
Oud 16-06-2011, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Jullie kunnen natuurlijk altijd nog naar een fetisjwinkel gaan, daar heb je vast kleding die strak genoeg zit.
En dan daarmee naar Den Haag, ja ja. Kan ik na een maandje meteen een procedure wegens seksuele intimidatie beginnen.
Oud 16-06-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Pfft.
Oud 16-06-2011, 21:08
Verwijderd
Citaat:
En dan daarmee naar Den Haag, ja ja. Kan ik na een maandje meteen een procedure wegens seksuele intimidatie beginnen.
Die procedure kun je dan beter nu al beginnen, want hij komt er zeker weten.
Oud 16-06-2011, 21:08
Verwijderd
het is niet dat ik kleding wil die superstrak zit, ik wil gewoon kleding die past als het labeltje zegt dat het mijn maat is
Oud 16-06-2011, 21:09
Verwijderd
Oja Carn naamzoek, capoeira is echt bijzonder nutteloos op straat, denk ik Het is echt alleen maar een beetje springen en hupsen en mooie kunstjes doen op de grond. Maar het is wel leuk. En kickboksen gaat harrrdddd. Misschien moet ik de twee maar combineren, bij gebrek aan één diverse sport in de buurt.

Nu maandag krav maga en dan ga ik een keuze maken
Oud 16-06-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Oja Carn naamzoek, capoeira is echt bijzonder nutteloos op straat, denk ik Het is echt alleen maar een beetje springen en hupsen en mooie kunstjes doen op de grond. Maar het is wel leuk. En kickboksen gaat harrrdddd. Misschien moet ik de twee maar combineren, bij gebrek aan één diverse sport in de buurt.

Nu maandag krav maga en dan ga ik een keuze maken
Doe je een soort vechtsportkennismakingsmodule? Hoe is dat?
Verwijderd
Citaat:
het is niet dat ik kleding wil die superstrak zit, ik wil gewoon kleding die past als het labeltje zegt dat het mijn maat is
Dat ook nog ja. Ik wil zeker zakelijk zeker geen strakke kleding want dat staat vaak alleen maar ordinair. Maar het mag wel een taille hebben, ik hoef er niet nu al als Angela Merkel uit te zien.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat ook nog ja. Ik wil - zeker - zakelijk zeker geen strakke kleding want dat staat vaak alleen maar ordinair. Maar het mag wel een taille hebben, ik hoef er niet nu al als Angela Merkel uit te zien.
Ik vind Angela Merkel juist heel sexy.
Oud 16-06-2011, 21:12
Verwijderd

ze is wel kleurig. En meditatief.
Verwijderd
Dat versta jij onder strak?
Als zij strak gekleed ging, zou ze op een rollade lijken.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Angela Merkel juist heel sexy.
Gelukkig kleed ik me niet voor jou.
Oud 16-06-2011, 21:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Gelukkig vind ik Angela Merkel niet sexy.
Oud 16-06-2011, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Dus jij wilt niet zo'n mooi, glimmend, kerstballenrood pak?
Oud 16-06-2011, 21:14
Verwijderd
Als ik een iets te zware politica van in de zestig zou zijn, zou ik ook bij elke openbare gelegenheid een broekpak in een ander kleurtje dragen
Oud 16-06-2011, 21:15
Verwijderd
Waarom heet een vrouwenpak met een broek een broekpak terwijl een vrouwenpak met een rok een mantelpak heet? Rokpak is dan toch veel logischer?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wisten jullie trouwens dat Angela Merkel natuurkundige is?
Verwijderd
Als ik een iets te zware politica van in de zestig zou zijn ging ik gewoon in het zwart of grijs en mijn haar nooit los.
Verwijderd
Citaat:
Dat versta jij onder strak?
Als zij strak gekleed ging, zou ze op een rollade lijken.
Ik weet niet of dit tegen mij was, maar ik wil gewoon taille en dat het onder mn kont niet om mn benen slobbert.

Citaat:
Dus jij wilt niet zo'n mooi, glimmend, kerstballenrood pak?
He he. Misschien een keer op de jaarlijkse carnavalsborrel, als die bestaat.
Oud 16-06-2011, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Waarom heet een vrouwenpak met een broek een broekpak terwijl een vrouwenpak met een rok een mantelpak heet? Rokpak is dan toch veel logischer?
Misschien klinkt dat te veel als rokkostuum.
Oud 16-06-2011, 21:16
Verwijderd
Mijn hypotheekadviseur draagt trouwens wel gave zakelijke kleren, misschien kan ik haar nog eens vragen waar ze die haalt, of zou dat raar zijn
Oud 16-06-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Ja.

Citaat:
Mijn hypotheekadviseur draagt trouwens wel gave zakelijke kleren, misschien kan ik haar nog eens vragen waar ze die haalt, of zou dat raar zijn
Ja doe maar!
Oud 16-06-2011, 21:17
Verwijderd
Ik heb nog nooit een vrouw gezien met mooie zakelijke kleding.
Oud 16-06-2011, 21:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
He he. Misschien een keer op de jaarlijkse carnavalsborrel, als die bestaat.
Carnaval? In Den Haag?
Verwijderd
Citaat:
Doen!
Verwijderd
Ofja, ik vind die pakjes in Mad Men wel vet, maar hey, jaren 60
Verwijderd
Koningin Rania heeft mooie zakelijke kleren.
Oud 16-06-2011, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Op Wiki gelezen.

Citaat:
Ik weet niet of dit tegen mij was, maar ik wil gewoon taille en dat het onder mn kont niet om mn benen slobbert.
I understand, maar dan moet je wel goede maten kunnen vinden. Bij kleding is het bij mij altijd net niet. Te strak, of te wijd. Bleh.

He he. Misschien een keer op de jaarlijkse carnavalsborrel, als die bestaat. [/QUOTE]

Citaat:
Vind ik niet. Tenminste, ik zou het niet vreemd vinden als ik haar was.
Oud 16-06-2011, 21:19
Verwijderd
Fuuu ik had weer geld en wilde nu dus iets online bestellen, is daar de goede maat ook alweer uitverkocht. Dan moet ik maar in bloemenjurkjes naar mn werk hoor.
Citaat:
Carnaval? In Den Haag?
Wishful thinking.
Oud 16-06-2011, 21:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik vind zakelijke kleding voor vrouwen vaak ook niet mooi, maar dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Het moet vooral onopvallend zijn.
Verwijderd
die? ze moet er alleen niet zo boos bij kijken!
Verwijderd
Citaat:
Koningin Rania heeft mooie zakelijke kleren.
Ik ging het eerst even opzoeken, maar ik ben het met je eens .
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wishful thinking.
Er is wel ieder jaar zo'n hindoe-festival, geloof ik (10% van de Haagse bevolking is hindoe).
Oud 16-06-2011, 21:21
Verwijderd
Ik weet eigenlijk niet of ik haar nog spreek. De hypotheek is nu op zich wel geregeld verder maar misschien komt er nog een evaluatiegesprek ofzo? Geen idee.

Onze notaris is óók een vrouw van eind twintig, maar de keer dat ik haar ontmoette droeg ze niet erg boeiende kleren.
Oud 16-06-2011, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet of ik haar nog spreek. De hypotheek is nu op zich wel geregeld verder maar misschien komt er nog een evaluatiegesprek ofzo? Geen idee.

Onze notaris is óók een vrouw van eind twintig, maar de keer dat ik haar ontmoette droeg ze niet erg boeiende kleren.
Anders bel je haar op!
"Hoi, met Sarah. Ik weet niet of we elkaar nog zien, maar, ik vond u zo mooi gekleed gaan! Waar haalt u dat?"
Als iemand mij toch zo zou bellen hè! Dat zou ik echt lief vinden.
Oud 16-06-2011, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Anders bel je haar op!
"Hoi, met Sarah. Ik weet niet of we elkaar nog zien, maar, ik vond u zo mooi gekleed gaan! Waar haalt u dat?"
Als iemand mij toch zo zou bellen hè! Dat zou ik echt lief vinden.
haha ik weet niet of ze daar onder werktijd op zou zitten te wachten.
En ik mag 'je' zeggen

Nee maar ik heb haar drie keer gesproken, en ze droeg elke keer een ander broekpak, maar dan ook zichtbaar anders, en toch zonder op de Merkel-kleurtjestour te gaan. Laatste keer was het wit met rode 'krijt'streepjes en driekwartmouwen
Verwijderd
Citaat:

En dan ben ik dus een pauper, volgens jou. Mooi is dat.
Rare definitie van hippie heb je dan, of ik.
Verwijderd
Ik vond het al leuk toen iemand vroeg waar ik mijn schoenen vandaan had terwijl ik bij de bushalte stond .
Verwijderd
Citaat:
Toevallig wist ik dat
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Rare definitie van hippie heb je dan, of ik.
Ben ik een hippie?
Oud 16-06-2011, 21:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hm , pizza op en nog steeds honger :\ Ik heb nu alleen geen eten meer in huis :')
Oud 16-06-2011, 21:26
Verwijderd
Lol, PVDA vs PVV in debat nu, hoor al 10 keer het woord sneu heen en weer gaan :') Niet handig van die van Dam, die was terug te verwachten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten