Oud 17-06-2011, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Sann, misschien moet je hem je grapje over vrouwen en condooms vertellen (al zal 'ie het al wel kennen).
Ik denk dat Bas letterlijk elk vrouwonvriendelijk grapje uit mijn repertoire kent.
Advertentie
Oud 17-06-2011, 10:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik denk dat Bas letterlijk elk vrouwonvriendelijk grapje uit mijn repertoire kent.
Dick, bedoel ik.
Oud 17-06-2011, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Dick, bedoel ik.
Oh Ja 's goed
Oud 17-06-2011, 10:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen, trouwens.
Oud 17-06-2011, 10:25
Carn
Carn is offline
Zo, Dick meteen even geliket op Facebook.
Oud 17-06-2011, 10:26
Verwijderd
Oud 17-06-2011, 10:27
Carn
Carn is offline
Hoelaat ben je eigenlijk thuis ivm die radioshizzle? Of is dat prerecorded?
Oud 17-06-2011, 10:28
Verwijderd
Ik heb 'm mijn mopje getweet
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou, sowieso niet tussen kinderen natuurlijk
Het is een volwassenencursus.
oh ok
Citaat:
Maar ik denk eigenlijk dat ik wel tussen gevorderden zou passen inderdaad. Alleen heb ik meer een combinatie van modern/bewegingstheater gehad. Volgens mij nooit echt specifiek modern, dus die technieken ken ik waarschijnlijk nog niet echt.
Och, het zal niet professioneel niveau zijn, neem ik aan, volgensmij moet je meer pasjes kunnen onthouden en de basissen kennen. En dat kan jij wel toch?

Citaat:
Had al zo'n gevoel dat jij het ook wel zou kunnen waarderen

Ik ben het er geheel mee eens Vrouwen zijn gewoon minderwaardig
Dacht ik wel!
Verwijderd
Citaat:
Hoelaat ben je eigenlijk thuis ivm die radioshizzle? Of is dat prerecorded?
Nee, dat wordt nog best spannend
Ik word om half 9 ongeveer gebeld, en zit dan gelijk live in de uitzending. Dat duurt dan ongeveer tot 9 uur en om half 10 is die voorstelling in de Vorst. Dus hoe kunnen we het beste timen dat jij niet precies aanbelt wanneer ik op de radio ben...? Ik ben waarschijnlijk om kwart over 8 thuis.
En anders zet ik de poort wel even op een kiertje ofzo, dan kom je gewoon zelf naar boven.
Oud 17-06-2011, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Zo, Dick meteen even geliket op Facebook.
En dit ja
Oud 17-06-2011, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 'm mijn mopje getweet

Citaat:
oh ok
Och, het zal niet professioneel niveau zijn, neem ik aan, volgensmij moet je meer pasjes kunnen onthouden en de basissen kennen. En dat kan jij wel toch?
Het zou niet erg slim zijn om kinderen met volwassenen te mixen

En ik mag hopen dat het wel iets verder gaat dan dat. Modern is geen streetdance he?
Oud 17-06-2011, 10:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, dat wordt nog best spannend
Ik word om half 9 ongeveer gebeld, en zit dan gelijk live in de uitzending. Dat duurt dan ongeveer tot 9 uur en om half 10 is die voorstelling in de Vorst. Dus hoe kunnen we het beste timen dat jij niet precies aanbelt wanneer ik op de radio ben...? Ik ben waarschijnlijk om kwart over 8 thuis.
En anders zet ik de poort wel even op een kiertje ofzo, dan kom je gewoon zelf naar boven.
aaah ok Is het niet makkelijker als ik gewoon rond 9 in Tilburg ben en richting de Vorst struin?
Oud 17-06-2011, 10:32
Verwijderd
Citaat:
aaah ok Is het niet makkelijker als ik gewoon rond 9 in Tilburg ben en richting de Vorst struin?
Over die optie had ik helemaal nog niet nagedacht
Ja, lijkt mij een goede!
Oud 17-06-2011, 10:33
Verwijderd
Heel stom trouwens, ik heb gisteren maar even kaartjes op internet gekocht, zodat ik zeker wist dat we plaatsen hadden, bestel ik per ongeluk kaartjes voor 's middags. Dus nu heb ik het dubbele betaald Zo even langs de Vorst en kijken of ik ze nog terug kan brengen..
Oud 17-06-2011, 10:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Het zou niet erg slim zijn om kinderen met volwassenen te mixen

En ik mag hopen dat het wel iets verder gaat dan dat. Modern is geen streetdance he?
inderdaad.

Nee, weet ik. Ik bedoelde dat ik dacht dat de beginners ongeveer zo ver zouden gaan, en dat de gevorderden vanaf daar gingen. Zo ging het bij andere sporten die ik heb beoefend, ik heb nooit gedanst.
Oud 17-06-2011, 10:34
Verwijderd
Citaat:
inderdaad.

Nee, weet ik. Ik bedoelde dat ik dacht dat de beginners ongeveer zo ver zouden gaan, en dat de gevorderden vanaf daar gingen. Zo ging het bij andere sporten die ik heb beoefend, ik heb nooit gedanst.
Ik heb geen idee, maar in dat geval hoop ik dus dat ik niet een heel jaar bij beginners hoef te zitten Maar we zullen wel zien. Proeflessen inderdaad
Oud 17-06-2011, 10:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ooit vrouwenvoetbal gezien?
nee, maar voetbal is sowieso
Oud 17-06-2011, 10:38
Verwijderd
Goedemorgen schatjes! De eerste twee vergaderingen weer overleefd
Oud 17-06-2011, 10:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Heel stom trouwens, ik heb gisteren maar even kaartjes op internet gekocht, zodat ik zeker wist dat we plaatsen hadden, bestel ik per ongeluk kaartjes voor 's middags. Dus nu heb ik het dubbele betaald Zo even langs de Vorst en kijken of ik ze nog terug kan brengen..
oei Dat is idd niet zo heel handig

Zo, ik heb zo`n travel-accu gekocht. Nooit meer gekut op korte reizen/festivals en het opladen van varia apparatuur <3
Verwijderd
Citaat:
Oh je had écht belangrijke dingen vandaag?

Had m'n overstap op Amersfoort gister gemist trouwens
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Hoi schat . Waar gingen de vergaderingen over / waar had het mee te maken?
Oud 17-06-2011, 10:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh je had écht belangrijke dingen vandaag?

Had m'n overstap op Amersfoort gister gemist trouwens
Moet je eens met een kater proberen quantummechanische berekeningen te doen.
Oud 17-06-2011, 10:41
Verwijderd
Citaat:
oei Dat is idd niet zo heel handig

Zo, ik heb zo`n travel-accu gekocht. Nooit meer gekut op korte reizen/festivals en het opladen van varia apparatuur <3
Vooral niet zo heel slim Queasy naamzoek

... maar ja, wist ik veel dat die voorstelling twee keer op een dag speelt. Ik bestelde gewoon kaartjes voor 17 juni.

En nice Kan ik je toch blijven stalken enzo
Oud 17-06-2011, 10:42
Verwijderd
Moz naamzoek

Oud 17-06-2011, 10:43
Verwijderd
Mickel, ik heb echt al drie keer gereageerd op je Dick-link op facebook, maar hij is steeds weg
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vooral niet zo heel slim Queasy naamzoek

... maar ja, wist ik veel dat die voorstelling twee keer op een dag speelt. Ik bestelde gewoon kaartjes voor 17 juni.

En nice Kan ik je toch blijven stalken enzo
hehe

Ik heb gisteren ook een nieuw droogrek, douchegordijn, beddengoed (wel te groot maar BOEIEND) en 3 van die opberghoezen gekocht; gebrek aan internet maakt van mij een nuttig persoon
Verwijderd
Citaat:
Moet je eens met een kater proberen quantummechanische berekeningen te doen.
Als ik dat zonder kater probeer lukt het me al niet
Oud 17-06-2011, 10:45
Verwijderd
Citaat:
hehe

Ik heb gisteren ook een nieuw droogrek, douchegordijn, beddengoed (wel te groot maar BOEIEND) en 3 van die opberghoezen gekocht; gebrek aan internet maakt van mij een nuttig persoon
Oh, goed bezig
Oud 17-06-2011, 10:46
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Moz naamzoek

[afbeelding]
Haha
Oud 17-06-2011, 10:47
Verwijderd
Facebook doet raar...
Oud 17-06-2011, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Facebook doet raar...
Heb ik ook geregeld, gaat wel weer over.
Oud 17-06-2011, 10:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Taartenbaktijd!
Oud 17-06-2011, 10:50
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Taartenbaktijd!

Wat voorn?
Oud 17-06-2011, 10:50
Carn
Carn is offline
ja, Facebook kan de load niet echt aan. Ze hebben volgens mij meerdere servers natuurlijk, zo draait de notification server volgens weer langs de comments-server en is de boel vaak asynchroon de laatste tijd.
Oud 17-06-2011, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Kat zat heel hard te mauwen. Loop ik erheen, zit ze op de trap alleen maar een beetje te likkebaarden.
Heeft vast een insect opgesmikkeld

Ik moet/wil ook nog een taart bakken. Voor maandag. Maar zondag ben ik de hele dag weg. En de vriezer zit al vol met babyvoeding en een andere taart (de bovenste helft van de stapeltaart die het geheel moet worden. Chocoladebiscuit met een vulling van een laagje koffiemousse en een laagje zachte caramel ).
Oud 17-06-2011, 10:54
Carn
Carn is offline
Ook al zo'n vrouwending, taarten bakken
Oud 17-06-2011, 10:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heeft vast een insect opgesmikkeld

[afbeelding]

Ik moet/wil ook nog een taart bakken. Voor maandag. Maar zondag ben ik de hele dag weg. En de vriezer zit al vol met babyvoeding en een andere taart (de bovenste helft van de stapeltaart die het geheel moet worden. Chocoladebiscuit met een vulling van een laagje koffiemousse en een laagje zachte caramel ).
omg supergaaf moz!
Oud 17-06-2011, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Moz naamzoek

[afbeelding]
Ik zou ze niet durven eten
Oud 17-06-2011, 11:09
Verwijderd
Citaat:
omg supergaaf moz!
is al een oldie, but thanks
Citaat:
Ik zou ze niet durven eten
oja, er zit natuurlijk wel een zureharingvulling in ofzo <3
Oud 17-06-2011, 11:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het is het vrouwenequivalent van barbecueën.

Mij kan het overigens beide gestolen worden. [/hermafrodiet]
Oud 17-06-2011, 11:16
Carn
Carn is offline
onzin, iedereen houdt van barbecueën.
Oud 17-06-2011, 11:16
Verwijderd
Hmm, ik kan totaal niet inschatten hoeveel crackers gelijk staat aan ontbijten met yoghurt/muesli/fruit, ik blijf maar knabbelen.

Citaat:
Oud 17-06-2011, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig is 'n brownie geen taart /flex
Oud 17-06-2011, 11:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hmm, ik kan totaal niet inschatten hoeveel crackers gelijk staat aan ontbijten met yoghurt/muesli/fruit, ik blijf maar knabbelen.

dat valt toch wel uit te rekenen?

+
Oud 17-06-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
dat valt toch wel uit te rekenen?

+
Ja I know maar ik reken nooit dingen uit, ik eet ''op gevoel'' en dat gaat altijd goed, tot nu.

Ja pffft, gegrilde courgette en paprika is gewoon dom. En ik houd helemaal niet van stokbrood met vettige salades. Doe mij maar een picknick of zo.
Oud 17-06-2011, 11:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat is mis met je dieet dan?
Oud 17-06-2011, 11:25
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Niet iedereen (ik wel) houd daarvan. Kan best hoor. Alhoewel ik dan wel vind dat iedereen vlees lekker zou moeten vinden (biefstuk <33), want dat vega spul smaakt naar gebakken trapleuning. (niets persoonlijks voor de vegetariërs hier).

O god wat een goede argumenten . Maar ik meen wel wat ^hierboven staat.
Oud 17-06-2011, 11:26
Carn
Carn is offline
Ja, maar geen vlees eten druist natuurlijk sowieso al in tegen onze, door duizenden en duizenden jaren evolutie, afgestemde behoeftes
Oud 17-06-2011, 11:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Biefstuk is toch veel lekkerder gebakken in een pan dan van de barbecue.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten