Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik word om half 9 ongeveer gebeld, en zit dan gelijk live in de uitzending. Dat duurt dan ongeveer tot 9 uur en om half 10 is die voorstelling in de Vorst. Dus hoe kunnen we het beste timen dat jij niet precies aanbelt wanneer ik op de radio ben...? ![]() En anders zet ik de poort wel even op een kiertje ofzo, dan kom je gewoon zelf naar boven. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En ik mag hopen dat het wel iets verder gaat dan dat. Modern is geen streetdance he? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nee, weet ik. Ik bedoelde dat ik dacht dat de beginners ongeveer zo ver zouden gaan, en dat de gevorderden vanaf daar gingen. Zo ging het bij andere sporten die ik heb beoefend, ik heb nooit gedanst. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zo, ik heb zo`n travel-accu gekocht. Nooit meer gekut op korte reizen/festivals en het opladen van varia apparatuur <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ... maar ja, wist ik veel dat die voorstelling twee keer op een dag speelt. Ik bestelde gewoon kaartjes voor 17 juni. En nice ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb gisteren ook een nieuw droogrek, douchegordijn, beddengoed (wel te groot maar BOEIEND) en 3 van die opberghoezen gekocht; gebrek aan internet maakt van mij een nuttig persoon ![]()
|
ja, Facebook kan de load niet echt aan. Ze hebben volgens mij meerdere servers natuurlijk, zo draait de notification server volgens weer langs de comments-server en is de boel vaak asynchroon de laatste tijd.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik moet/wil ook nog een taart bakken. Voor maandag. Maar zondag ben ik de hele dag weg. En de vriezer zit al vol met babyvoeding en een andere taart (de bovenste helft van de stapeltaart die het geheel moet worden. Chocoladebiscuit met een vulling van een laagje koffiemousse en een laagje zachte caramel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() + ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja pffft, gegrilde courgette en paprika is gewoon dom. En ik houd helemaal niet van stokbrood met vettige salades. Doe mij maar een picknick of zo. |
![]() |
||
Citaat:
O god wat een goede argumenten ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|