Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat macroniveau kan alleen niet bereikt worden als je mensen zich niet eerst laat ontwikkelen op microniveau. En dat microniveau is in Nederland al jarenlang langzaam aan het wegvallen, voor zo ver het überhaupt aanwezig was. Niet dat er altijd zo'n basis nodig is, maar het is wel erg nuttig om 'm te hebben, al is het omdat de commerciële route maar weinig de ruimte biedt aan creativiteit. Zie: SBS6. Of de hedendaagse popmuziek. Nou, en dat is waarom enkel een handvol musea subsidiëren simpelweg niet werkt. TL;DR gewoon niet bezuinigen, bitchez. ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat ik nu heb gezien als eindproducten van sommge 4e jaars + het verhaal erbij was om te facepalmen tot je geen gezicht meer zou hebben.Walchelijk.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Toen heb ik de volgende dag alsnog betaald, met 25 ct extra, zo'n goed mens ben ik. aan zijn gezicht te zien had hij niet verwacht dat ik nog terug zou komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ouders van een vriendin gingen een keer eten bij een pizzarestaurant ergens, en kwamen er na het eten achter dat ze geen portemonnee bijhadden. Ze wilden teruggaan om hem te halen, maar dat vond die vrouw niet nodig: "Dan heddegij òk wir is lekkeg gegete, das ok wa waord en gin geld!" ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Niet dat er geen dingen faliekant misgingen, maar dat lag verder niet aan het kunstbeleid. Dat was wel een duidelijk succes. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had 2o cent te kort voor mijn patatje en die man zei laat maar zitten. maar ik had toen ik thuis was meteen die 20 cent gepakt en er heen gebracht die man sacht dat ik niet meer terug kwam. en omdat ik het meteen had gegeven gaf hij mij een ijsje voor mij en mijn broertje.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Is dat propaganda? In mijn ogen niet. Als dit propaganda is, is alle kunst propaganda. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De tekenfilms (e.d.) waren doorgaans ook geen propaganda. Je mocht alleen niet kritisch zijn over de Sovjet-Unie, en dat is natuurlijk erg slecht, maar voor de rest werden kunstenaars in principe compleet vrijgelaten om te doen wat ze wilden, als het maar een beetje leuk was. De meesten gingen dan de experimentele kant op, of ze gingen de grenzen van hun medium verkennen. En daar komen zulk soort dingen van:
(Vanaf 1:20 als je /care hebt aan het verhaal en gewoon toffe animatie wil zien.) (Deel 2.) Nou, en nu is het echt slapenstijd! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit vond ik zo vet als kind.
Een fragment uit een animatiefilm die gebaseerd op Treasure Island. En Svankmajer hebben we ook aan het communisme te danken. En dus ook driekwart van de betere stopmotion die daarna kwam, inclusief Gilliam. /geïndoctrineerd Nu houd ik op hoor, anders kan ik straks geen bier drinken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Wat betreft die voorbeelden die je geeft: ik kan niet echt oordelen over wat wel of geen 'goede kunst' is. Ik deel jouw voorkeur voor bepaalde werken wel, maar het lijkt me onwenselijk om me door m'n eigen voorkeur te laten leiden als het om kunstsubsidie gaat.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: