Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het overigens niet alleen over dit topic, dat pluis dat topic over plassen sloot omdat het 'niks met seks te maken heeft' slaat natuurlijk ook helemaal nergens op ![]() OT: ik kan er niet tegen. |
![]() |
|
Ik kan er he-le-maal niet tegen en ik vind 't dus verschrikkelijk als m'n vriendje me kietelt, word er zelfs pisnijdig van
![]() ![]()
|
Doet me er trouwens aan denken dat ik toen ik veel jonger was (tien ofzo) eens 'gekieteld' werd door een nóg wat jonger meisje, echt met die vingers in mijn buik wroeten en toen zei ik ook echt tien keer 'houd op!' en toen lachte ze alleen maar en ging door?
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kan tot op bepaalde hoogte wel goed tegen kietelen. Ik doe het zelfs ook wel eens, als ik heel melig ben met een vriendin en haast standaard bij mijn zusje
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Valt niet onder kietelen, maar ik vind het irritant om in de zij geprikt/gepord te worden, waarbij je als reflex ineen zakt. ![]() |
![]() |
|
Schatjes, voor de laatste keer, dit topic is bedoeld om over kietelen te praten, niet over beleidszaken. Alle posts die betrekking hebben daarop hadden net zo goed in het wsz-topic gemaakt kunnen/moeten worden. De volgende die offtopic gaat, kan een waarschuwing verwachten.
|
Verwijderd
|
Oh wat vind ik kietelen toch fijn, het is eigenlijk net iets sexueels, het past helemaal bij Seksualiteit. Laatst zat ik op mijn werk en keek ik naar de afdeling Beleidszaken en die waren zo nors dat ik dacht, die moeten eens goed terug aan naar hun Seksualiteit en heerlijk gekieteld worden. Tenminste als ze niet zo kortzichtig zijn.
Kietelen moet iedereen doen zelfs mensen die ineens heel krampachtig de regeltjes gaan vasthouden met het boekje vol kietelige waarschuwingen in hun hand. ![]() |
![]() |
|
Ik kan heel goed tegen kietelen!
ja dus, ik haat iedereen die mij kietelt. Ik vind het zelfs niet een klein beetje grappig. Echt een kutgevoel. Mensen kietelen me vaak zelfs per ongeluk (die mensen haat ik niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Kan er wel tegelijk alleen als sommige personen t doen niet, want die weten net dat ene minuscule plekje te raken waar t wel kietelt.
|
Ik kan echt totaal niet tegen kietelen. Vroegah viel ik zelfs al op de grond als iemand alleen maar naar me wees, maar inmiddels is het iets minder erg. Maar als iemand me in m'n zij prikt/kietelt, kan die persoon een elleboog in zijn/haar ribben verwachten.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
aanraken door vriendin Kevin D. | 16 | 28-05-2005 20:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kietelen... KiMZz | 22 | 12-11-2004 08:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaalding: Zweden Vlooienband | 2 | 29-10-2003 20:50 | |