Oud 17-07-2011, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Hij is toch werkloos? Tijd zat.
I blame de Tour.
Advertentie
Oud 17-07-2011, 15:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Niksen is een tijdrovende bezigheid.
Oud 17-07-2011, 15:44
Verwijderd
Het probleem met series als Prison Break is, dat het idee redelijk tijdsbeperkt is. Eenmaal uit de gevangenis, is het klaar en moet je niet stomme vervolgseizoenen forceren.
Oud 17-07-2011, 15:45
Verwijderd
Lost vond ik overigens irritant worden, daar was ik mee gestopt toen! Ook ene verhaal dat je niet te lang kan uitrekken.
Oud 17-07-2011, 15:48
Verwijderd
Tijd om raampje open te zetten, was veregetn dat die dichtzat vanwege de regen. Beetje frisse lucht nodig.
Oud 17-07-2011, 15:50
Verwijderd
Is Inception ook leuk om te kijken als je er niks van snapt? Want ik weet vrij zeker dat ik er niks van ga begrijpen, aangezien ik al moeite heb met Asterix en Obelix :'')
Oud 17-07-2011, 15:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Inception is ongeveer zo moeilijk te begrijpen als Boter-Kaas-en-Eieren.
Oud 17-07-2011, 15:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Is Inception ook leuk om te kijken als je er niks van snapt? Want ik weet vrij zeker dat ik er niks van ga begrijpen, aangezien ik al moeite heb met Asterix en Obelix :'')
Inception doet erg veel moeite om het plot uit te leggen tot zelfs de grootste idioot in het publiek het begrijpt. Ik kan me niet voorstellen dat je er niks van begrijpt.
Oud 17-07-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Nog steeds niet gezien. Ik heb iets tegen Leonardo DiCaprio en ik ben bang dat ik er toch geen fuck aan vind.
Oud 17-07-2011, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Inception doet erg veel moeite om het plot uit te leggen tot zelfs de grootste idioot in het publiek het begrijpt. Ik kan me niet voorstellen dat je er niks van begrijpt.
Maar waarom staat het dan bekend als onbegrijpbare film? Ik heb dat van een heel hoop mensen gehoord en gelezen, kan me niet voorstellen dat die allemaal ongelijk hebben.
Oud 17-07-2011, 15:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar waarom staat het dan bekend als onbegrijpbare film? Ik heb dat van een heel hoop mensen gehoord en gelezen, kan me niet voorstellen dat die allemaal ongelijk hebben.
Waarschijnlijk omdat het dan retards zijn. Inception is prima te volgen.
Oud 17-07-2011, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Nja, ik moet meestal nog moeite doen om bij 'normale' films m'n concentratie erbij te houden en alles te snappen, dus sorry, als een groot aantal mensen zegt dat hij ingewikkeld en raar is, dan denk ik dat dat ook voor mij geldt.

Maar goed, ga het vanavond zien, wie weet valt het mee!
Oud 17-07-2011, 15:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Omdat de meeste mensen achterlijk zijn.
Oud 17-07-2011, 15:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nog steeds niet gezien. Ik heb iets tegen Leonardo DiCaprio en ik ben bang dat ik er toch geen fuck aan vind.
Hij is wel vermakelijk hoor, zij het niet al te diepzinnig. Het is ook wel DiCaprio's beste rol, denk ik.
Oud 17-07-2011, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Dito.
Oud 17-07-2011, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Hij is wel vermakelijk hoor, zij het niet al te diepzinnig. Het is ook wel DiCaprio's beste rol, denk ik.
Ga maar vast downloaden dan.

Citaat:
Dito.
Wat zijn we toch een stel noobs, hè?
Oud 17-07-2011, 15:59
Verwijderd
Ik vind DiCaprio vrij awesome, ook al heb ik maar 3 films met hem gezien ofzo.

in What's Eating Gilbert Grape is hij natuurlijk geniaal, in Titanic is hij ontzettend cute en likable, en in Romeo and Juliet vond ik hem ook wel een leukerd <3
Oud 17-07-2011, 16:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
The Departed

Shutter Island viel me ook 100% mee, ook al zie je de clue al vanaf scene 1 aankomen
Oud 17-07-2011, 16:02
Carn
Carn is offline
Oud 17-07-2011, 16:03
Verwijderd
Oh wacht, Shutter Island heb ik volgens mij wel gezien.
Spoiler
Daar viel hij ook wel mee, hmm. Maar Titanic vond ik vreselijk en Romeo & Juliet is compleet verpest omdat ze hem gecast hadden.

Laatst gewijzigd op 17-07-2011 om 16:14.
Oud 17-07-2011, 16:04
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Niksen is een tijdrovende bezigheid.
Vertel mij wat.
Oud 17-07-2011, 16:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh wacht, Shutter Island heb ik volgens mij wel gezien. Dat is waar hij waanideeën heeft, toch? Daar viel hij ook wel mee, hmm. Maar Titanic vond ik vreselijk en Romeo & Juliet is compleet verpest omdat ze hem gecast hadden.
Ja, ik vind de 'oude ietswat versleten Di Caprio" een stuk beter te hebben dan vroeger. Het is een prima acteur, maar die oude rollen van hem zullen m altijd tegen blijven werken.
Oud 17-07-2011, 16:05
Verwijderd
Titanic, gatverdamme.

Doet mij denken, hm, volgens mij had ik ooit the departed gedownload, nooit gekeken.
Oud 17-07-2011, 16:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Titanic, gatverdamme.

Doet mij denken, hm, volgens mij had ik ooit the departed gedownload, nooit gekeken.
Ik vind het origineel wat sterker maar de remake is prima. Maar goed, Scorsese maakt zelden slechte films.
Oud 17-07-2011, 16:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Spoiler
Daar viel hij ook wel mee, hmm. Maar Titanic vond ik vreselijk en Romeo & Juliet is compleet verpest omdat ze hem gecast hadden.
Spoilers.
Oud 17-07-2011, 16:11
Carn
Carn is offline
Oud 17-07-2011, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Spoilers.
Sorry sorry! Ik heb het gewijzigd.
Oud 17-07-2011, 16:16
Verwijderd
ik hou van De Staat
Oud 17-07-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mensen die zeggen Inception te begrijpen, hebben het niet begrepen.
Oud 17-07-2011, 16:30
Carn
Carn is offline
Stel je niet aan, zelfs de clue is duidelijk in de film.
Oud 17-07-2011, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Oud 17-07-2011, 16:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
Shutter Island viel me ook 100% mee, ook al zie je de clue al vanaf scene 1 aankomen
Dat is juist deel van de charme.
Oud 17-07-2011, 16:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Spoiler
Hij komt ook nooit van dat imago af. Wat dat betreft hebben vrouwen het gemakkelijker: iedereen heeft Kate Winslet vergeven voor Titantic, maar bij DiCaprio blijft het aan hem kleven, ondanks het feit dat hij een van de beste acteurs van het moment is.
Oud 17-07-2011, 16:39
Uice
Uice is offline
Citaat:
Sorry sorry! Ik heb het gewijzigd.
Dat was Para, trouwens.
Oud 17-07-2011, 16:39
Uice
Uice is offline
Citaat:
Grapje hoop ik?
Oud 17-07-2011, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Dat was Para, trouwens.
Haha, ook goed, hoor. Ik stond er niet eens bij stil.

En je hebt gelijk, DiCaprio heeft dat stigma nu eenmaal en hij schudt het maar moeilijk van zich af, terwijl hij eigenlijk de laatste tijd niet meer van die afgrijselijke rollen heeft gespeeld.

Kate Winslet vind ik overigens ook vreselijk, hoor, maar dat staat er los van.
Oud 17-07-2011, 16:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
En je hebt gelijk, DiCaprio heeft dat stigma nu eenmaal en hij schudt het maar moeilijk van zich af, terwijl hij eigenlijk de laatste tijd niet meer van die afgrijselijke rollen heeft gespeeld.
Hij heeft überhaupt heel weinig slechte rollen.
Citaat:
Kate Winslet vind ik overigens ook vreselijk, hoor, maar dat staat er los van.
Maar daarin ben je vrij eenzaam; de meeste mensen vinden haar gewoon fantastisch en zijn Titanic al lang vergeten.
Oud 17-07-2011, 16:51
Verwijderd
Inception, die moest ik nog zien! *gaat meteen downloaden* Ik hoop alleen dat ik er niet psychotisch van word
Oud 17-07-2011, 16:52
Verwijderd
Oh, ik download hem natuurlijk niet, ik "koop" hem
Oud 17-07-2011, 16:53
Verwijderd
Ik snap de beschrijving van Inception op Moviemeter al niet eens, laat staan de film zelf.

Ik ben best dom met films.
Oud 17-07-2011, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft überhaupt heel weinig slechte rollen.
Ja, misschien is dat ook wel zo. Ik ben gewoon allergisch voor hem, denk ik.

Citaat:
Maar daarin ben je vrij eenzaam; de meeste mensen vinden haar gewoon fantastisch en zijn Titanic al lang vergeten.
Is dat zo? Volgens mij zijn er vrij veel mensen die haar niet kunnen uitstaan. Ik kan zo ook maar 3 films opnoemen waarin ze heeft gespeeld, inclusief Titanic..
Oud 17-07-2011, 16:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik vergeef Kate Winslet nog altijd niet voor haar rol in Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Die film had veel beter kunnen zijn met iemand die kan acteren.
Oud 17-07-2011, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vergeef Kate Winslet nog altijd niet voor haar rol in Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Die film had veel beter kunnen zijn met iemand die kan acteren.
Precies! En The Life Of David Gale ook. Dat was trouwens ook een goede rol van Spacey, die man is echt zo'n goede acteur.

Maar meer films ken ik ook niet van haar, eigenlijk.
Oud 17-07-2011, 17:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
Is dat zo? Volgens mij zijn er vrij veel mensen die haar niet kunnen uitstaan. Ik kan zo ook maar 3 films opnoemen waarin ze heeft gespeeld, inclusief Titanic..
Zes Oscarnominaties en een Oscar zeggen genoeg! Winslet is gewoon kwaliteitsgarantie.
Oud 17-07-2011, 17:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zes Oscarnominaties en een Oscar zeggen genoeg! Winslet is gewoon kwaliteitsgarantie.
Oud 17-07-2011, 17:07
Uice
Uice is offline
Nou ja, eigenlijk zegt een Oscar natuurlijk niets. Maar in haar geval is het wel terecht.
Oud 17-07-2011, 17:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Natuurlijk zegt een Oscar wat, The Sound of Music is toch ook topkwaliteit?
Verwijderd
Hotelgasten:

"Moet ik betalen voor pay-tv?"

Verwijderd
Een blauwe plek in je handpalm... Kan je dat van applaudiseren krijgen?
Oud 17-07-2011, 17:10
Verwijderd
Overigens vond ik Kate Winslet heel goed in revolutionary road.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten