Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Daarbij kun je ook met een jaarcontract gewoon eerder weg door je maar aan de opzegtermijn te houden, althans in Nederland, maar ik verwacht eigenlijk dat dat in België hetzelfde werkt.
Maargoed. Je bent nu 17 bijna 18. Dus je bent nu zo'n vier jaar effectief vijgezel, want tot je veertiende telt niet. Waarom zou je op basis van vier jaar single zijn, verwachten dat nóg 32 jaar (tot je 50e) te blijven? Dat is doemdenken en dat helpt niet echt. Verder kan ik me voorstellen dat het stotteren je belemmert, zeker als het zo erg is. Wat heb je er al aan gedaan? Wordt logopedie bijvoorbeeld vergoed door je verzekering, heb je dat al nagevraagd? Zo niet, dan zijn er op internet ook heel veel oefeningen te vinden om stotteren te verminderen. En wat Freyja al zei: als je nooit met meisjes in contact komt, dan ga je ook geen relatie krijgen. Je vertelt dat je fitnesst. Een sportschool is een plek waar ook meisjes komen. Probeer eens een praatje te maken, eerst over oppervlakkig-relevante dingen zoals hoe het met trainen gaat en dan werk je toe naar wat persoonlijker dingen (bv. als ze zegt dat ze probeert om er elke week te komen maar dat het niet altijd lukt, dan vraag je waar ze het dan zo druk mee heeft, en voila het 'praatje' is een kennismakingsgesprek geworden). Speel je ook online spellen? Dan ben je vaak lid van een clan of guild of hoe het ook allemaal heet, en dan kun je de mensen daarin eens ontmoeten. Mensen die in de buurt wonen kun je dan vaker ontmoeten en zo krijg je meer vrienden. |
![]() |
|
als je over een paar maanden pas gaat solliciteren, zou ik voor nu iets tijdelijks zoeken. Bijvoorbeeld in een supermarkt, daar werken veel mensen van jouw leeftijd. Je leert mensen kennen, verdient geld en je hebt wat te doen. Want van een paar maanden alleen thuis zitten word je echt niet blij.
|
![]() |
|
Je moet nog 18 worden, en dan heb je het over 'ik wil geen 50 worden zonder een meisje te hebben ontmoet'. Dat lijkt me een beetje een overdreven houding, want pas ergens in je puberteit begint men serieus met vriendjes/vriendinnetjes dingen en het is helemaal niet zo heel raar om op je 18e nog geen relatie te hebben gehad. Als je ervan uitgaat dat je vanaf je 14e ongeveer redelijk serieus naar meisjes gaat kijken (en zij naar jou) dan doe je 'pas' 4 jaar mee, en voor je 50 bent duurt het nog 32 jaar. Da's acht keer zo lang. Waarin je allerlei mensen ontmoet en wat meer zelfvertrouwen kunt opbouwen.
En volgens mij is dat ook wat je het beste kunt doen. Aan je zelfvertrouwen werken (door bijvoorbeeld aan je stotteren te werken ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Wat ga je zo vertellen bij het |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met een dergelijke passieve houding zul je inderdaad niet snel een relatie krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
Stil binnen zitten en wachten tot er een geile chick aanbelt die met je wil palen.... Dat zal nooit gebeuren.
||
Citaat:
Beetje zelfstandigheid kan geen kwaad voor zowel je eigen ontwikkeling alsmede hoe mensen (en dus ook de dames) je zien.
Laatst gewijzigd op 06-08-2011 om 00:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ook pas net een "normaal" baantje hoor buiten krantenwijken en post bezorgen om. Nooit zin gehad in die minimumloonbetalendekutsupermarkten! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben over een week 18 & ik heb ook nog nooit een relatie gehad.
Weet je ik ben gewoon tevreden over mijn huidige situatie, dat betekent niet dat jij dat ook moet zijn maar 18 en nog nooit een vriend/vriendin hebben gehad is echt niet abnormaal hoor. In ieder geval ga gewoon wat aan dat gestotter van je doen (logopedist) en alles zal er wel van opknappen dan denk ik. Minder gestotter -> meer zelfvertrouwen & meer sociaal leven (vica versa) en dan komt dat meisje vanzelf, En ga serieus solliciteren bij een uitzendbureau ,ga vrijwilligerswerk doen ofzo, of ga je de laatste paar maanden uit je neus vreten? |
![]() |
|
![]() |
Zo'n uitzendbureau is inderdaad geen slecht idee....
Eind deze maand en begin september begint mijn vooropleiding voor de testen die ik moet afleggen bij Defensie, soort van voorbereiding op de eigenlijke testen.. Ik ga nu ook elke weekdag naar de fitness om conditie en kracht te trainen, hier thuis heb ik ook een boekje met de psychotechnische (moeilijk woord zeg =p) testen voor mij nog beter voor te bereiden. |
![]() |
|
![]() |
De tittel alleen al was ook een beetje sarcastisch hé, Ik vraag gewoon een klein beetje raad omdat ik mij eenzaam voel en ik er niet uit geraak. tuurlijk dat ik tegen mijn 50ste wel een liefje gehad zal hebben.. ik heb het eerder over nu.. Ik hoop ook gewoon dat ik door de selectie proeven van Defensie kom en daar een mooie toekomst beginnen...
Ik hoop dat jullie mij een beetje begrijpen. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
waar heb je een hekel aan lijt Built to last | 45 | 24-06-2002 19:05 |