Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Sommige andere kringen die met modellen werken gaan misschien niet zo ver, maar stellen dat je mooi moet zijn om model te worden klopt gewoon niet. Je kunt mooi zijn wat je wilt, maar als je als man niet de spuiten van de steroids nog uit je arm hebt steken, en als vrouw niet zwaar ondergewicht hebt, maak je in principe weinig kans.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mensen roepen altijd onzin met "lelijk" omdat ze niks beters te doen hebben of zichzelf weer een paar seconden 'pro' en beter willen voelen dan de rest.
Nuff said. Daarnaast, luister eerder naar de pro's dan degenen bij je op school? :') En als je echt 'zo lelijk bent', er zijn nog altijd programma's als Photoshop. ^_^ Voor alles is er trouwens wel EEN model te vinden. Lees: "De man van de hoofdpijntabletjes" ..Die zijn ook meestal a-sexy. Maar het gaat om het product. ![]() Anyhoez. Je bent vast pretty genoeg, anders zou je niet 4 x per jaar gevraagd worden. Laat de rest maar lekker lullen, dus. |
![]() |
||
Citaat:
En later, op oudere leeftijd, is eigenlijk alleen het innerlijk nog wat telt; dan is iedereen zo'n beetje 'tzelfde (grijs haar, gerimpeld, enz...) ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoort dit topic wel hier?
![]() Dat je gevraagd wordt, moet je opvatten als een compliment en een kans om iets te doen. ALs je dat leuk vindt, dan zoek je uit of het betrouwbaar is, en ga je ervoor. Dat mensen je lelijk noemen, zegt echt niks. Ideaalbeelden verschillen, maar er is ook veel groepspsychologie op middelbare scholen. Hoe dan ook moet je er vooral van genieten als je de mogelijkheid krijgt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Dit topic irriteert me mateloos. Dit is volgens mij typisch een gevalletje van "Laat ik eens roepen dat ik lelijk ben terwijl ik weet dat het niet zo is, zodat ik lekker veel complimenten en bevestiging krijg."
Het druipt er zo ontzettend van af dat ik niet snap dat mensen je ook nog even op je wenken bedienen. Je moest namelijk wel even vertellen over dat modellenbureau en die fotoshoot, zodat ze vast een opstapje hadden naar de complimentjes. Iedereen trapt erin. En dat zielige gedoe over nageroepen worden? Iedere idioot kan bedenken dat nageroepen worden niets te maken heeft met de waarheid. Als iemand je een hoer noemt ben je dat toch ook niet meteen? Citaat:
Get over it. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar wat jij misschien lelijk vind kan de ander weer als schoonheid zien.
Ik bedoel, iedereen vind Doutzen Kroes oh zo mooi, maar ik vind er niks aan. Net zoals ik Zooey Deschanel een adembenemend mooie vrouw vind, en andere mensen haar weer een spook. Om een lang verhaal kort te maken: gewoon doen joh. |
![]() |
||
Citaat:
Dat iemand weinig zelfvertrouwen heeft is geen reden om die persoon even lekker de grond in te boren in zo'n topic als dit. We weten niet hoe de TS eruitziet dus uitspraken doen over dat ze wel mooi is of niet is nutteloos. Het ontbreekt de TS eerder aan zelfvertrouwen en een gebrek aan zelfvertrouwen is heel vervelend of TS nou een model is of niet.
|
![]() |
|
Tenzij 't zo's oplichtersclub is die geld vraagt voor een fotoshoot/portfolio met het smoesje: "dan gaan WIJ ermee leuren en jou overal als model aanbieden". Dat is gewoon werkverschaffing voor een fotograaf zonder werk.
Betaal NOOIT geld voor een fotoshoot, als ZIJ geïnteresseerd zijn zullen ze ZELF de fotograaf wel willen betalen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik weet niet of de TS het een beetje overdrijft of er echt van overtuigt is dat ze lelijk is, want in dat laatste geval hecht ze teveel waarde aan de verkeerde meningen en is ze veel te onzeker. Maar misschien juist omdat ze model is en dus mooi móet zijn (of zoiets dan) bang is dat ze dat níet is. Dat kan ik me ook wel voorstellen. Maar ik zou, als TS zijnde, niet in het openbaar of tegen vriendinnen oid gaan zeuren/zeggen dat je lelijk bent, want dat wekt niet echt de goede indruk. Dat is net zoiets als superslanke meisjes die af gaan vallen omdat ze zo 'dik' zijn, en dan sta je ernaast als iemand die niet zo supermager is als zij en dan heb je ook zoiets van 'als jij dik bent, dan ben ik een zeekoe met overgewicht ofzo? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ja, misschien hecht ik te veel waarde aan wat mensen naar me roepen, maar ik vind dat het al aardig lang aan de gang is en dan is het gewoon nogal moeilijk om te kijken wat nou waar is en wat niet. Het klinkt voor jullie misschien makkelijk om die mensen te negeren en goed te weten wie nou de waarheid spreekt, maar ik vind dat dus helemaal niet. Ik laat ook geen foto zien, want ik hoef niet te horen dat ik mooi of lelijk ben. Wat denk ik vooral mijn vraag is, is hoe ik mensen kan negeren en wat meer zelfvertrouwen uit mezelf te halen. |
![]() |
||
Citaat:
Wel jammer dat ze het antwoord waar ze moet zoeken zelf al geeft, maar het daar niet in zoekt, maar dat wijt ik dan maar aan de puberteit.
|
![]() |
Whaha. Discussie over niets
![]() Bottom line: smaken verschillen. Zie de feeders. Een vrouw van 150 kg met een man van 60kg. Ik zou daar nooit op afstappen. Ik vind Aziatische vrouwen iets hebben. Mijn broer vind die weer oerlelijk. We kunnen hier natuurlijk onze meningen.. Uitspugen. Maar ja. Iedereen vind iets of iemand anders mooi/leuk. Daarbij het zijn maar looks. Volgens mij kan deze topic geclosed worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|