Oud 04-09-2011, 16:08
Edelweiss
Edelweiss is offline
Ik weet het soms niet zo /lekker vaag
Advertentie
Oud 04-09-2011, 16:13
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Klinkt als een rationeel besluit. Goed plan
Nee, maar dat zijn juist de leukste plannen.
Oud 04-09-2011, 20:39
T.M.
T.M. is offline
Ik heb mijn studiebegeleider gemaild en het opgebiecht.
Dit gaat voor mij echt te ver. Ik heb dit gedaan uit een soort van wanhoop en angst.

Kijk, ik gebruik ook soms andere werkstukken, maar voor 95% heb ik zelf alles geschreven, gebaseerd op mijn eigen situatie. En natuurlijk heb ik ook wel eens wat uit mijn duim gezogen.

Het gekke is: het voelt goed wat ik gedaan heb...

ot:
Heerlijk weekend gehad samen! Alles ging vanzelf, en daar ben ik blij ondanks alle omstandigheden.
Oud 04-09-2011, 20:39
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Nee, maar dat zijn juist de leukste plannen.
Mafkees...
Maar wel spannend!
Oud 04-09-2011, 21:52
indigo
indigo is offline
Oh fijn zo'n stage waardoor ik niet bij hem kan zijn... Des te fijner om hem één avondje te zien. Het lijkt wel dat hoe minder ik hem zie, hoe verliefder ik word... Heerlijk <33.
Oud 04-09-2011, 23:34
Verwijderd
@Miekmuis: Voor hoe lang dan?
Oud 05-09-2011, 07:32
miekmuis
miekmuis is offline
Ongeveer een half jaar. Denk ik. Niet echt een planning voor wanneer ik terug wil. Hahaha mijn ontzettend lieve ouders vonden het zó leuk voor me dat ze mijn ticket gaan betalen. Mijn ouders zijn de allerbeste! Ik had verwacht dat in ieder geval mijn moeder toch wel moeilijk zou gaan doen, maar nee hoor, die vroeg me of ik niet langer dan een half jaar wil :-D
Oud 05-09-2011, 08:24
ST*R
ST*R is offline
^ Klinkt spannend!

De onzekerheid is al een stuk minder, maar nog niet helemaal weg. Hele leuke dagen samen gehad, maar als hij 2 dagen even wat minder lief doet vraag ik me gelijk af al of het nog wel goed zit. Hij zit er ook wel erg mee dat ik af en toe nog onzeker ben..
Nouja het positieve is dat het al wel een stukje minder dan eerst is, iig dat ik er beter mee om kan gaan. Ik moet gewoon niet er niet zo veel achter zoeken als hij even wat anders doet/minder lief, en gewoon vertrouwen in ons hebben. Het is voor hem ook z'n eerste lange relatie, en voor mij is een lange relatie ook al tijd geleden, dus we moeten allebei nog wennen en leren.
We merken allebei ook steeds meer dat we miss wel in andere levensfasen zitten (hij is stuk jonger), maar we zijn er allebei van overtuigd dat we genoeg van elkaar houden om dat te overleven Nog steeds erg verliefd!
Oud 05-09-2011, 08:48
Verwijderd
@Miekmuis: Woah, wat gaaf! Wat gaan jullie doen, rondtrekken?

ot: hier gaat alles weer eindelijk een beetje goed. Vrijgezellenfeest van zijn zusje gehad dit weekend, het eerste weekend in Limburg bij mijn ouders zonder dat ik er woon. Heel vreemd maar wel heel erg fijn om dan samen weer naar huis te gaan. Gisteravond hebben we heel erg lang nog zitten praten over zaken die we beiden alstig vinden en waar we aan moeten werken. Soms vind ik het wel eens moeilijk dat dingen niet vanzelf gaan, maar het is een hele opluchting wanneer dingen dan uitgesproken zijn en we ook gewoon een gesprek kunnen voeren over dat soort zaken. Ik word toch wel oud met hem, dan kunnen we maa rbeter zorgen dat het een beetje leuk word
Oud 05-09-2011, 09:41
Lente
Lente is offline
Citaat:
Ongeveer een half jaar. Denk ik. Niet echt een planning voor wanneer ik terug wil. Hahaha mijn ontzettend lieve ouders vonden het zó leuk voor me dat ze mijn ticket gaan betalen. Mijn ouders zijn de allerbeste! Ik had verwacht dat in ieder geval mijn moeder toch wel moeilijk zou gaan doen, maar nee hoor, die vroeg me of ik niet langer dan een half jaar wil :-D
hahaha mijn moeder zou flippen als ik met iemand die ik via internet ken en die ik één keer (of iets vaker) heb gezien, naar Australië zou gaan. Wat een dom plan
Oud 05-09-2011, 10:05
Verwijderd
Naja het naar Australië gaan en de boel de boel laten hier, dat kan ik mij goed voorstellen. Maar meegaan met een dude van internet...
Oud 05-09-2011, 10:42
Verwijderd
Mijn moeder denk ik ook... Zou gewoon niet teveel vastleggen met die dude, want je kunt ook prima zelf reizen in Australië als het toch niks is.
Oh en sterkte Louis Armstrong, echt klote zeg

OT: Goed!
Oud 05-09-2011, 10:48
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
hahaha mijn moeder zou flippen als ik met iemand die ik via internet ken en die ik één keer (of iets vaker) heb gezien, naar Australië zou gaan. Wat een dom plan
Hij gaat met een organisatie mee en ik ook, dus het is niet dat ik afhankelijk van hem ben.
Oud 05-09-2011, 10:48
Lente
Lente is offline
ik zou vooral liever hier ergens in een greppel liggen dan na een duur ticket in Australië

maar ik hoop natuurlijk voor miekmuis dat het superleuk wordt, veel plezier
Oud 05-09-2011, 10:49
Lente
Lente is offline
ooh dat is wel een verschil! je gaat met een groep?
Oud 05-09-2011, 10:53
miekmuis
miekmuis is offline
Ja het is een organisatie die je in Sydney opvangt en je dan opweg helpt met het vinden van werk, onderdag e.d. Je gaat eerst vijf dagen met zijn allen op pad. Na die vijf dagen is het ieder voor zich, dus ik weet niet hoe het dan zal gaan, maar dat zie ik daar wel.
Oud 05-09-2011, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Hij gaat met een organisatie mee en ik ook, dus het is niet dat ik afhankelijk van hem ben.
ahhhh in that case.. Have fun!
Oud 06-09-2011, 08:44
Verwijderd
Hij is lief want ik krijg 'Borduren voor Bitches' van 'm omdattie weet hoe belangrijk het is voor mij om te rommelen en te fröbelen en en en en en ik vind het zo fijn dat hij dat zo goed napt en dat hij daar in meegaat en dat hij het niet erg vindt dat ik dat zo nodig heb...
Oud 06-09-2011, 17:41
Philosophy
Philosophy is offline
Gooeeeed . Heb drie maanden in Azië gezeten en dat was af en toe erg moeilijk, maar gelukkig bestaat Skype en kan je gewoon mailen en kon ik vanuit Thailand goedkoop bellen. Maar het is toch erg fijn om weer in Nederland te zijn en geen afstand meer te hebben.
Oud 06-09-2011, 18:01
Verwijderd
Nog drie dagen.
Oud 06-09-2011, 19:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nog drie dagen.
Oud 07-09-2011, 13:15
Verwijderd
Het is heel raar, dat ik tegenover mijn ma niet in staat lijk te zijn om echt emoties te uiten. Ik probeer haar te steunen, een arm om haar heen als ze weer eens gekotst heeft (methadon de gekste) met haar even naar buiten, om die ziekenhuisgeur even te ontvluchten, praktische zaken die nu heel dichtbij gaan komen, zoals alle zakelijke dingen. Maar huilen in haar bijzijn lukt niet. En ik geloof dat ze dat ook samen wil kunnen doen, maar dat krijg ik niet voor elkaar. En dan voelt het alsof ik tekort schiet.

Mijn vriendin is even slecht bereikbaar. Lang leve gsm providers die boven de bossen nog geen dekking hebben
Oud 07-09-2011, 15:11
Catch
Catch is offline
@LA, kun je niet tegen je moeder vertellen wat je hierboven hebt neergezet? Ik snap dat je haar niet (extra) wilt belasten maar als zij weet dat je wel samen met haar je emoties wil delen maar dat je dat moeilijk vindt of niet kunt, is dat voor haar misschien begrijpelijker? Verder iig heel erg veel sterkte.
Oud 07-09-2011, 16:16
Verwijderd
@LA: Ik vin dhet inderdaad klinken alsof je haar niet extra wil belasten met jouw emoties... Misscihen lucht het inderdaad op als je het met haar bespreekt. Sterkte ermee.

ot: I'm having an offday en dat weerkaatst op ons en dat is niet handig.
Oud 07-09-2011, 20:06
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
@LA, kun je niet tegen je moeder vertellen wat je hierboven hebt neergezet? Ik snap dat je haar niet (extra) wilt belasten maar als zij weet dat je wel samen met haar je emoties wil delen maar dat je dat moeilijk vindt of niet kunt, is dat voor haar misschien begrijpelijker? Verder iig heel erg veel sterkte.
Praten inderdaad. Deel wat er in je omgaat, dat hoeft niet met tranen te zijn, als je moeder maar weet hoe je je voelt. Je belast je moeder er niet mee, het zal haar eerder opluchten denk ik. Ik was nog te jong om zélf het gesprek aan te gaan toen mijn moeder zo ziek was, het was mijn moeder die erover begon, maar dat was zó fijn. Zij hoefde zich geen zorgen meer om mij te maken, omdat ze wist wat er in me omging, en ja uiteindelijk zaten we allebei tranen met tuiten te janken... Ineens kreeg het ruimte, ruimte die ik mezelf daarvoor niet gunde omdat ik ook meer bezig was met praktische zaken.
Oud 08-09-2011, 10:59
T.M.
T.M. is offline
Ik heb de examencommissie ook ingelicht.
Ondanks dat ik blij ben dat ik mijn eigen fraude heb opgebiecht zonder dat de uitslag bekend is of dat de school er achter kwam, ben ik er toch niet gerust op. Mijn studieloopbaanbegeleider zei ook dat ik met de billen bloot moest gaan en dat eerlijkheid het langst duurt.
In mijn persoonlijke kring, heb ik het nog aan niemand vertelt. Niet aan mijn vriendin, ouders of vrienden. Hoe moet ik tegenover hen daar mee omgaan. Ik wil ze ook niet voorliegen of dingen voor verzwijgen. Ik doe het wel uit schaamte en angst voor de reactie. Daar ben ik nu wel achter.
Oud 08-09-2011, 15:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
We hebben het altijd zo leuk! Heel fijn dat hij meedeed met de introductie van mijn school. Weet hij meteen over wie ik het heb als ik enthousiast over mijn medestudenten praat. Jammer dat hij weer naar huis is. Maar we hebben het heel prima gehad, met een goeie dosis slechte grappen en een goeie dosis IKGANAARHUISJEHOUDTTOCHNIETVANME-drama. Wat soms ook best lekker is. Hopelijk kan ik snel naar hem toe!
Oud 08-09-2011, 15:12
Noctiluca
Noctiluca is offline
Ik kwam hem tegen in de stad en hij stond de hele tijd in mijn buurt. Met een meisje. Ze zoenden niet maar hij keek heel vaak mijn kant op en als ik dan in zijn richting keek ging hij zo haar haren achter haar oor doen enzo, ik heb het idee dat hij me jaloers probeerde te maken. Gelukkig had ik het zelf echt ontzettend naar mijn zin en heb ik de hele avond met een brede lach op mijn gezicht gefeest met mijn vrienden. En als ik hem een beetje goed inschat vindt hij dat verschrikkelijk frustrerend, omdat ik een paar maanden geleden nog heel erg ontdaan zou zijn als hij met een ander meisje stond en ik dan de hele avond stiekem met puppy-ogen naar hem had gekeken. Persoonlijke groei, misschien? Fijn in ieder geval
Oud 08-09-2011, 16:40
miekmuis
miekmuis is offline
Net de jongen ontmoet waar ik dan mee naar Australië ga. Jezus die is leuk! Klikte echt supergoed. Ik was me er ontzettend druk over aan het maken of hij nou serieus was, maar nu kan ik echt niet meer wachten om te vertrekken
Oud 08-09-2011, 17:08
Qimm
Qimm is offline
haha wat leuk miekmuis
Oud 08-09-2011, 17:44
Verwijderd
Klinkt als een goeie reboundactie (en dan meer rebound als post-relatie-actie (het hele gebeuren), niet zozeer als in relatie-om-over-een-ex-heen-te-komen)
Oud 08-09-2011, 17:44
Verwijderd
Ik hou van mijn vriendje <3
Oud 08-09-2011, 18:26
miekmuis
miekmuis is offline
@ Qimm, thanks

@ Freyja: Ja nou ik heb het mijn ex verteld (ivm geld dat ik nog van hem krijg) en die zei dat hij het leuk voor me vond, maar daar meende hij duidelijk geen hol van. Mjah, hij heeft onze relatie bij de eerste de beste ruzie weggegooid en nu zit hij in een klein husije met een dikke schuld en ga ik de halve wereld over reizen met een ontzettend mooie man (okay dat die jongen mee gaat weet hij niet)
Oud 08-09-2011, 20:02
Verwijderd
Mijn meisje heeft een verrassing voor me
En ze heeft haar leiding gevende gevraagd of ze vrij mocht nemen, als het echt mis mocht gaan hier. En dat vond haar baas helemaal niet erg.

Oud 08-09-2011, 20:58
Qimm
Qimm is offline
ooh dat is wel echt heel erg fijn LA. Samen sta je sterk
Oud 08-09-2011, 20:59
Neko*
Neko* is offline
Niet meer laten gaan die meid, @LA, klinkt als een supervrouw.
Oud 08-09-2011, 21:07
Verwijderd
Dat is ze

Ze is echt vet stoer.
Oud 08-09-2011, 21:13
Verwijderd
@Miekmuis: Haha, dat is wel de manier om er over heen te komen en alles maar gewoon te laten zijn en helmeaal to jezelf te komen, good for you! Wanneer ga je?

@LA: Wat fijn voor je! Inderdaad, wat Neko zegt, niet meer laten gaan!
Oud 08-09-2011, 22:38
Dott
Dott is offline
Hij is lief en schattig en geweldig en ik hou van hem.. wou alleen dak eens wat meer ging geloven dat dat wederzijds is, helemaal nu k 5 dagen per week hier zit.
ik voel een therapiepunt
Oud 09-09-2011, 06:26
Verwijderd
@Miekmuis: Heel leuk voor je, hoor. Zulke spontane dingen zijn sowieso altijd heel gaaf (trust me, I know ). Veel plezier!

@LA: Heel veel sterkte met alles en volgens mij moet jij je sowieso minder druk maken over je relatie in dit geval, want het klinkt alsof het allemaal wel goed zit.

Ontopic: Vandaag zie ik 'm weer! Heeft wel weer lang genoeg geduurd, vind ik eigenlijk..
Oud 09-09-2011, 06:47
Verwijderd
Ik zou graag jullie raad willen.

Ik schrijf voor eigen genoegen (en voor de genoegen van vrienden, collega's en wellicht ook volslagen onbekenden) vrij veel blogs. Dat is voor mij een uitlaatklep. Even wat spanning van me af typen, mengen met absurde humor. Naja exact dat waar een blog voor is.

Iedereen kan dit lezen, dus ik probeer bewust om zo net mogelijk te zijn met beschrijvingen. Aan de andere kant heb ik vaak geen zin om met collega's en vrienden het alleen maar over de thuis situatie te moeten hebben. Het is al pijnlijk genoeg. Dus als collega's en vrienden mijn blogs lezen, weten ze hoe het eraan toegaat, en is kunnen we de gesprekken ook luchtig houden.

Nu is mijn zuster helaas ook een bloglezer, maar totaal niet in staat om goed te interpreteren. Borderliner die ze is, neemt ze alles letterlijk, en voor de absolute waarheid. De enige waarheden die ik in die blogs zet, zijn algemeen, maar vooral zet ik erin wat het allemaal met mij doet. Maar zij geeft naar mijn ma toe een heel ander beeld dan dat ik in de blogs probeer te vermelden. Omdat mijn ma geen internet heeft, kan ze de blogs dus zelf niet lezen, en krijgt dus alleen de foutieve info van mijn zus.

Dus gister mijn ma aan de lijn, moest ik mezelf verdedigen voor mijn blogs, en eigenlijk had ze liever niet dat ik nog blogs schreef.

Dit geef ik liever niet op. Het is voor mij ook afreageren. En ik kwets er niemand mee. De enige die iemand kwetst is mijn zus, zoals zij met die blogs omgaat.

Ik kan mijn zus de wind van voren geven, in de wetenschap dat ook dat niet bij haar zal aankomen. Ik kan stoppen met blogs schrijven, en dus een uitlaatklep voor mezelf opgeven. En daarnaast toch best wel wat trouwe lezers teleurstellen.

Wat denken jullie?
Oud 09-09-2011, 06:50
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Blogs uitprinten en aan je moeder laten zien

+ je hebt idd een topchick!
Oud 09-09-2011, 06:53
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Ik kwam hem tegen in de stad en hij stond de hele tijd in mijn buurt. Met een meisje. Ze zoenden niet maar hij keek heel vaak mijn kant op en als ik dan in zijn richting keek ging hij zo haar haren achter haar oor doen enzo, ik heb het idee dat hij me jaloers probeerde te maken. Gelukkig had ik het zelf echt ontzettend naar mijn zin en heb ik de hele avond met een brede lach op mijn gezicht gefeest met mijn vrienden. En als ik hem een beetje goed inschat vindt hij dat verschrikkelijk frustrerend, omdat ik een paar maanden geleden nog heel erg ontdaan zou zijn als hij met een ander meisje stond en ik dan de hele avond stiekem met puppy-ogen naar hem had gekeken. Persoonlijke groei, misschien? Fijn in ieder geval
Sorry hoor maar wat klinkt dit kinderachtig allemaal?
Oud 09-09-2011, 07:37
Daantjer
Daantjer is offline
Om een of andere reden vind ik het de laatste tijd veel leuker om mijn bro's aan een vriendin te komen dan ik dat voor mezelf doe. Ik heb een goede wingman nodig, ik wil namelijk toch wel graag weer een vriendin, mis dat hele gevoel en dat gedoe er om heen.
En GODVERDOMME!!! mijn beste vriend is naar een andere school gegaan omdat hij het jaar niet gehaald had We deden echt alles samen...
Had eerst nog gehoopt dat hij tenminste bij me op school zou blijven.
Oud 09-09-2011, 07:39
Verwijderd
Citaat:
Blogs uitprinten en aan je moeder laten zien

+ je hebt idd een topchick!
Dit ja
Oud 09-09-2011, 11:33
Catch
Catch is offline
Er overkomt bij echt überweirde shit en ik heb echt te weinig tijd om het op een rijtje te zetten. Waar gaat dit nou weer naartoe pff.
Oud 09-09-2011, 11:40
Lente
Lente is offline
LA: je moeder kent haar dochter ook goed lijkt me, dus je kan haar toch wel uitleggen hoe het zit? ik zou het denk ik niet laten lezen maar haar wel vertellen dat het een uitlaatklep voor je is en alle andere redenen die je noemde.
Oud 09-09-2011, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zou graag jullie raad willen.

Ik schrijf voor eigen genoegen (en voor de genoegen van vrienden, collega's en wellicht ook volslagen onbekenden) vrij veel blogs. Dat is voor mij een uitlaatklep. Even wat spanning van me af typen, mengen met absurde humor. Naja exact dat waar een blog voor is.

Iedereen kan dit lezen, dus ik probeer bewust om zo net mogelijk te zijn met beschrijvingen. Aan de andere kant heb ik vaak geen zin om met collega's en vrienden het alleen maar over de thuis situatie te moeten hebben. Het is al pijnlijk genoeg. Dus als collega's en vrienden mijn blogs lezen, weten ze hoe het eraan toegaat, en is kunnen we de gesprekken ook luchtig houden.

Nu is mijn zuster helaas ook een bloglezer, maar totaal niet in staat om goed te interpreteren. Borderliner die ze is, neemt ze alles letterlijk, en voor de absolute waarheid. De enige waarheden die ik in die blogs zet, zijn algemeen, maar vooral zet ik erin wat het allemaal met mij doet. Maar zij geeft naar mijn ma toe een heel ander beeld dan dat ik in de blogs probeer te vermelden. Omdat mijn ma geen internet heeft, kan ze de blogs dus zelf niet lezen, en krijgt dus alleen de foutieve info van mijn zus.

Dus gister mijn ma aan de lijn, moest ik mezelf verdedigen voor mijn blogs, en eigenlijk had ze liever niet dat ik nog blogs schreef.

Dit geef ik liever niet op. Het is voor mij ook afreageren. En ik kwets er niemand mee. De enige die iemand kwetst is mijn zus, zoals zij met die blogs omgaat.

Ik kan mijn zus de wind van voren geven, in de wetenschap dat ook dat niet bij haar zal aankomen. Ik kan stoppen met blogs schrijven, en dus een uitlaatklep voor mezelf opgeven. En daarnaast toch best wel wat trouwe lezers teleurstellen.

Wat denken jullie?
Fuck die zus en zeg je moeder hoe de vork in de steel zit? Lijkt me vrij makkelijk? Of zie ik het probleem niet?

sowieso leuke zus verder...
Oud 09-09-2011, 12:50
Noctiluca
Noctiluca is offline
Citaat:
Sorry hoor maar wat klinkt dit kinderachtig allemaal?
Ja dat is het ook. Ik heb ook echt zo ontzettend NIET de behoefte om stomme spelletjes te spelen dus wat mij betreft is het klaar tot het moment dat hij besluit om volwassen te worden.
Oud 09-09-2011, 16:44
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Een vrouw die niet van stomme spelletjes spelen houdt, is dat nieuw?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten