Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ja het is een organisatie die je in Sydney opvangt en je dan opweg helpt met het vinden van werk, onderdag e.d. Je gaat eerst vijf dagen met zijn allen op pad. Na die vijf dagen is het ieder voor zich, dus ik weet niet hoe het dan zal gaan, maar dat zie ik daar wel.
|
Verwijderd
|
Hij is lief want ik krijg 'Borduren voor Bitches' van 'm omdattie weet hoe belangrijk het is voor mij om te rommelen en te fröbelen en en en en en ik vind het zo fijn dat hij dat zo goed napt en dat hij daar in meegaat en dat hij het niet erg vindt dat ik dat zo nodig heb...
|
![]() |
|
Gooeeeed
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Het is heel raar, dat ik tegenover mijn ma niet in staat lijk te zijn om echt emoties te uiten. Ik probeer haar te steunen, een arm om haar heen als ze weer eens gekotst heeft (methadon de gekste) met haar even naar buiten, om die ziekenhuisgeur even te ontvluchten, praktische zaken die nu heel dichtbij gaan komen, zoals alle zakelijke dingen. Maar huilen in haar bijzijn lukt niet. En ik geloof dat ze dat ook samen wil kunnen doen, maar dat krijg ik niet voor elkaar. En dan voelt het alsof ik tekort schiet.
Mijn vriendin is even slecht bereikbaar. Lang leve gsm providers die boven de bossen nog geen dekking hebben ![]() |
![]() |
|
![]() |
@LA, kun je niet tegen je moeder vertellen wat je hierboven hebt neergezet? Ik snap dat je haar niet (extra) wilt belasten maar als zij weet dat je wel samen met haar je emoties wil delen maar dat je dat moeilijk vindt of niet kunt, is dat voor haar misschien begrijpelijker? Verder iig heel erg veel sterkte.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik heb de examencommissie ook ingelicht.
Ondanks dat ik blij ben dat ik mijn eigen fraude heb opgebiecht zonder dat de uitslag bekend is of dat de school er achter kwam, ben ik er toch niet gerust op. Mijn studieloopbaanbegeleider zei ook dat ik met de billen bloot moest gaan en dat eerlijkheid het langst duurt. In mijn persoonlijke kring, heb ik het nog aan niemand vertelt. Niet aan mijn vriendin, ouders of vrienden. Hoe moet ik tegenover hen daar mee omgaan. Ik wil ze ook niet voorliegen of dingen voor verzwijgen. Ik doe het wel uit schaamte en angst voor de reactie. Daar ben ik nu wel achter. |
![]() |
|
We hebben het altijd zo leuk! Heel fijn dat hij meedeed met de introductie van mijn school. Weet hij meteen over wie ik het heb als ik enthousiast over mijn medestudenten praat. Jammer dat hij weer naar huis is. Maar we hebben het heel prima gehad, met een goeie dosis slechte grappen en een goeie dosis IKGANAARHUISJEHOUDTTOCHNIETVANME-drama. Wat soms ook best lekker is. Hopelijk kan ik snel naar hem toe!
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kwam hem tegen in de stad en hij stond de hele tijd in mijn buurt. Met een meisje. Ze zoenden niet maar hij keek heel vaak mijn kant op en als ik dan in zijn richting keek ging hij zo haar haren achter haar oor doen enzo, ik heb het idee dat hij me jaloers probeerde te maken. Gelukkig had ik het zelf echt ontzettend naar mijn zin en heb ik de hele avond met een brede lach op mijn gezicht gefeest met mijn vrienden. En als ik hem een beetje goed inschat vindt hij dat verschrikkelijk frustrerend, omdat ik een paar maanden geleden nog heel erg ontdaan zou zijn als hij met een ander meisje stond en ik dan de hele avond stiekem met puppy-ogen naar hem had gekeken. Persoonlijke groei, misschien? Fijn in ieder geval
![]() |
![]() |
|
Net de jongen ontmoet waar ik dan mee naar Australië ga. Jezus die is leuk!
![]() ![]()
|
@ Qimm, thanks
![]() @ Freyja: Ja nou ik heb het mijn ex verteld (ivm geld dat ik nog van hem krijg) en die zei dat hij het leuk voor me vond, maar daar meende hij duidelijk geen hol van. Mjah, hij heeft onze relatie bij de eerste de beste ruzie weggegooid en nu zit hij in een klein husije met een dikke schuld en ga ik de halve wereld over reizen met een ontzettend mooie man ![]()
|
Verwijderd
|
@Miekmuis: Heel leuk voor je, hoor. Zulke spontane dingen zijn sowieso altijd heel gaaf (trust me, I know
![]() @LA: Heel veel sterkte met alles en volgens mij moet jij je sowieso minder druk maken over je relatie in dit geval, want het klinkt alsof het allemaal wel goed zit. ![]() Ontopic: Vandaag zie ik 'm weer! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou graag jullie raad willen.
Ik schrijf voor eigen genoegen (en voor de genoegen van vrienden, collega's en wellicht ook volslagen onbekenden) vrij veel blogs. Dat is voor mij een uitlaatklep. Even wat spanning van me af typen, mengen met absurde humor. Naja exact dat waar een blog voor is. Iedereen kan dit lezen, dus ik probeer bewust om zo net mogelijk te zijn met beschrijvingen. Aan de andere kant heb ik vaak geen zin om met collega's en vrienden het alleen maar over de thuis situatie te moeten hebben. Het is al pijnlijk genoeg. Dus als collega's en vrienden mijn blogs lezen, weten ze hoe het eraan toegaat, en is kunnen we de gesprekken ook luchtig houden. Nu is mijn zuster helaas ook een bloglezer, maar totaal niet in staat om goed te interpreteren. Borderliner die ze is, neemt ze alles letterlijk, en voor de absolute waarheid. De enige waarheden die ik in die blogs zet, zijn algemeen, maar vooral zet ik erin wat het allemaal met mij doet. Maar zij geeft naar mijn ma toe een heel ander beeld dan dat ik in de blogs probeer te vermelden. Omdat mijn ma geen internet heeft, kan ze de blogs dus zelf niet lezen, en krijgt dus alleen de foutieve info van mijn zus. Dus gister mijn ma aan de lijn, moest ik mezelf verdedigen voor mijn blogs, en eigenlijk had ze liever niet dat ik nog blogs schreef. Dit geef ik liever niet op. Het is voor mij ook afreageren. En ik kwets er niemand mee. De enige die iemand kwetst is mijn zus, zoals zij met die blogs omgaat. Ik kan mijn zus de wind van voren geven, in de wetenschap dat ook dat niet bij haar zal aankomen. Ik kan stoppen met blogs schrijven, en dus een uitlaatklep voor mezelf opgeven. En daarnaast toch best wel wat trouwe lezers teleurstellen. Wat denken jullie? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Om een of andere reden vind ik het de laatste tijd veel leuker om mijn bro's aan een vriendin te komen dan ik dat voor mezelf doe. Ik heb een goede wingman nodig, ik wil namelijk toch wel graag weer een vriendin, mis dat hele gevoel en dat gedoe er om heen.
En GODVERDOMME!!! mijn beste vriend is naar een andere school gegaan omdat hij het jaar niet gehaald had ![]() Had eerst nog gehoopt dat hij tenminste bij me op school zou blijven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() sowieso leuke zus verder... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|