| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Waarom niet met haar samen gaan?
En bier drinken is niet verplicht, als jij het niet wilt moet je het niet doen. En dan kunnen mensen je dan wel 'laf' o.i.d. vinden, daar moet je je dus helemaal niks van aan trekken. Ik heb dit ook gehad toen ik begon met drinken. Toen had ik ook zoiets als jou. Achteraf hartstikke stom om me zoveel aan te trekken van anderen.. Nu drink ik wat ik zelf wil en trek me helemaal niks meer aan van anderen
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Laura, je bent mijn oude en ik denk dat je me wel begrijpt. Ik ben niet verandert van houding, want nu weet ik echt wat ik wil, het weer goedmaken op die fuif. Nu ben ik terug happy als toen ik altijd was voor en tijdens dat ik haar kende en niet erna. Ik ga naar die fuif met positieve ingesteldheid en ik lach nu de hele dag door heb ik gemerkt. Oja, van dat bier daar trek ik me niks van aan. Nog iets: wat bedoel je precies met haar samen gaan?
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind dat iedereen wel wat negatief is hier hoor..
Mr Unknown, misschien moet je kijken of ze vantevoren een keer met je wil afspreken? Dan voorkom je dat er teveel spanningen zijn op die fuif. Mocht het afspraakje goed gaan, kun je misschien inderdaad samen naar die fuif gaan! Succes :reverse psychology: |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Mensen, je snapt het niet denk ik. Binnen 2 weken is die fuif, ik ga ze niet meer lastigvallen met een afspraakje. Het is mijn bedoeling om alles goed te maken op de fuif van al dat gedoe die ik errond maakte, het is de bedoeling om te zeggen dat het me spijt. En dat zal zeer oprecht en overtuigend klinken want ik voel me weer top. Ze zal zien dat ik veranderd ben, dat ik terug de oude ben. Het is niet de bedoeling haar opnieuw voor me te laten vallen, maar dat we goed overeenkomen na alles. En wat ik niet gezegd heb is dat ze zei op kamp dat ze geen relatie wilde omdat ze zichzelf te jong voelde, maar moest ze willen, waren we mss al samen. Dat is het net, ik zag dat niet in en ik geloofde het niet. Nu wil ik dat we terug overeenkomen als de beste en als ze daar zeer positief op reageert, zal ik haar voorstellen om eens te gaan zwemmen of zo als ze wil natuurlijk. Snap je? En heel mss later als ik lang genoeg wacht en nog iets voor haar voel, zal ik haar nog eens proberen te verleiden. En deze keer wacht ik echt lang, echt lang...
|
|
|
|
|
En je blijft maar plannen en plannen en plannen en plannen. Dat gaat over in hopen en hopen en hopen. Sorry ik vind je nog steeds een hopeloos en wanhopig geval! Laat haar gewoon met rust op de fuif. Dan bezorg je haar een goede avond. En op het moment dat ze contact met je wil zal ze er zelf wel mee aankomen (op de fuif of daarna of waar dan ook). Geloof me mensen die iets willen doen er echt wel moeite voor. Ja zelfs voor vriendschap.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Snap je het zelf wel?Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Sorry mensen, ik voel me goed bij mijn keuze en ik denk dat ze het zal appreciëren wat ik doe... Sorry dat ik niet luister naar het advies, hier voel ik me goed bij, heel goed zelf. Ik kijk al echt uit naar de fuif, wat ik bij het afspraakje enkele dagen geleden niet echt was, want ik was echt gestressed man.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ok mensen: ik heb heel wat goed te maken met jullie aangezien ik jullie raad niet opvolg. Ik voel me nog steeds top, ben nog steeds verliefd op haar, maar ik volg de raad op. Ik ga naar de fuif, ik zoek geen contact, maak natuurlijk wel plezier met mijn vrienden en zal mss wat jaloezie in het spel brengen, maar zoek nog altijd geen contact tenzij het van haar komt. Bedankt iedereen en natuurlijk duizendmaal sorry voor mijn koppig gedrag.
|
|
|
|
|
Hoei daar istie weer. Nou het gaat al de goede kant op, succes met je jaloezie want ze moet je toch niet, en het zou helemaal mooi zijn als je het zelf nou ook nog snapte ipv om een stelletje forummers te pleasen, maar toch al een vooruitgang
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Werk, Geld & Recht |
Afspraak vergeten in het ziekenhuis Verwijderd | 21 | 20-12-2009 14:57 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Thom de Graaf stapt op [ontwikkelingen] WillKillForSex | 302 | 28-03-2005 15:04 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Afspraak op Utrecht CS Een Tweeling | 88 | 30-08-2004 21:38 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Afspraak maken bij de dokter Hakkie | 35 | 19-04-2004 13:11 | |
| Liefde & Relatie |
1e afspraakje scholiertjee | 43 | 06-12-2003 18:14 | |
| De Kantine |
Wat doe je aan een huisgenoot die zich niet aan afspraken houdt? Snufje | 59 | 11-11-2003 11:05 | |