Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2011, 17:22
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb zo'n gevoel dat als ik dit topic sluit je morgen maar weer een nieuwe aanmaakt. Ik ga deze maar houden zodat je lekker je hart kunt luchten wanneer je daar behoefte aan hebt en we je weer opnieuw kunnen adviseren om haar met rust te laten en je dat advies vervolgens kunt negeren.
Oud 18-09-2011, 17:25
DmCraanen
DmCraanen is offline
MrUnknown, je hebt een nieuwe status: zielige egoïst -.-
Oud 18-09-2011, 22:30
EZBlade
EZBlade is offline
En hoe kun je in een dag dan weer de oude zijn. Volgens mij is je eerste les toch om eens echt naar je gevoelens te gaan kijken. Want het klopt daar niet helemaal
Oud 18-09-2011, 23:04
Verwijderd
Jezus, ik heb wel weer iets gemist, zie ik.

Citaat:
Groot nieuws, ik heb gevraagd of ik alles goed kon maken. Maar ze negeerde me en toen stuurde ik een bericht dat het me spijt voor alles en dat ik had moeten luisteren naar haar maar ook dat ze me geen kans gaf en dat ze nooit iemand mag negeren want dat is het ergste wat je iemand kunt aandoen, daarna verwijderde ik haar nummer en haar facebook.
Citaat:
Duidelijk, ik heb het begrepen. Ik heb net een bericht gestuurd dat ze die berichten maar moet laten voor wat ze zijn, en ook sorry en dat ik het nu maar inzie. Ik zou beter niet gaan naar de fuif, maar dat staat nog niet vast.
Ja, nice work, want nadat je alles had verwijderd kon je haar toch nog berichten sturen? Pfft.

Citaat:
Nu over 2 weken is die fuif, ik ben kwaad op haar maar ik zie ze nog altijd graag. Had ze me 1 afspraakje gegeven, kon het helemaal anders uitlopen. Ik zal gaan naar de fuif voor mijn vrienden en eens zien hoe ze reageert als ze me ziet.
Kwaad op haar? Flikker toch een eind op, man. Jij hebt geen recht om kwaad op haar te zijn; zij heeft alle recht om jou te negeren, na al dat idiote gedoe van je. En zij is je helemaal geen afspraakje schuldig, hoor. Doe eens niet alsof zij degene is die fout zit..

Citaat:
OK MENSEN!!! Ik heb me als een zak gedragen en dit is wat ik zei in mijn laatste bericht: Wat een zever zeg ik hier nu eigenlijk sorry dat ik me zo gedroeg, het zal toch nooit wat worden he kun je het mij vergeven, kut (een insider waar ze altijd om moest lachen). Ge moogt mij dan nog een keertje slaan op de fuif (insider) en kga u nog 1 trakteren. Das tminste wat ik kan doen.

Dit stuurde ik. Begrijp je waar ik naartoe wil. Ik voel me weer de oude en ik wil dat we weer goed overeenkomen. Dan laat ik de tijd zijn werk doen.
Zucht.. Je hebt geen idee hoe wanhopig en triest het overkomt als je om de tien seconden van houding verandert, hè? Laat dat meisje nou gewoon met rust. Je bent helemaal niet veranderd, want je denkt nog steeds dat 'de tijd' iets kan veranderen.. Dat gaat niet gebeuren. Laat haar nou met rust tot je werkelijk een straatverbod krijgt.
Oud 18-09-2011, 23:08
Daantjer
Daantjer is offline
Rot op bij dat meisje, schaam je diep dat je haar nog lastig durft te vallen. €ikel.
Ze wil je gewoon niet, leer er mee te leven joh, creep.
Komt het niet in je op dat je een stalker bent geworden?!
Oud 18-09-2011, 23:47
Lente
Lente is offline
jullie denken toch niet nog steeds dat dit echt is he?
Oud 19-09-2011, 08:29
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
jullie denken toch niet nog steeds dat dit echt is he?
Oud 19-09-2011, 09:01
Neko*
Neko* is offline
Wat ben ik blij dat ik nog nooit iemand ben tegen gekomen met zo'n enorme plaat voor z'n hoofd als jij, in mijn datingleven zeg.
Oud 19-09-2011, 10:58
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Waarom niet met haar samen gaan?

En bier drinken is niet verplicht, als jij het niet wilt moet je het niet doen. En dan kunnen mensen je dan wel 'laf' o.i.d. vinden, daar moet je je dus helemaal niks van aan trekken. Ik heb dit ook gehad toen ik begon met drinken. Toen had ik ook zoiets als jou. Achteraf hartstikke stom om me zoveel aan te trekken van anderen.. Nu drink ik wat ik zelf wil en trek me helemaal niks meer aan van anderen
Oud 19-09-2011, 13:25
DmCraanen
DmCraanen is offline
Laura, moedig 'm alsjeblief niet aan.
Oud 19-09-2011, 17:03
Verwijderd
Laura, je bent mijn oude en ik denk dat je me wel begrijpt. Ik ben niet verandert van houding, want nu weet ik echt wat ik wil, het weer goedmaken op die fuif. Nu ben ik terug happy als toen ik altijd was voor en tijdens dat ik haar kende en niet erna. Ik ga naar die fuif met positieve ingesteldheid en ik lach nu de hele dag door heb ik gemerkt. Oja, van dat bier daar trek ik me niks van aan. Nog iets: wat bedoel je precies met haar samen gaan?
Oud 19-09-2011, 17:05
Edelweiss
Edelweiss is offline
Wat goedmaken? Hoe goedmaken? Dude, ze moet je niet!
Je zou hooguit sorry kunnen zeggen, van al het gedoe, als je dat bedoelt. Maar meer moet je echt niet willen.
Oud 19-09-2011, 17:10
EZBlade
EZBlade is offline
Wij zijn ouder, dus zouden we je nog beter moeten begrijpen.
Maar helaas, je bent echt te stupid bezig
Oud 19-09-2011, 17:18
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Wij zijn ouder, dus zouden we je nog beter moeten begrijpen.
Ik snap 'm niet?!
(niet dat ik het er niet mee eens of oneens ben want ik snap het gewoon niet)
Oud 19-09-2011, 17:51
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Ik snap 'm niet?!
(niet dat ik het er niet mee eens of oneens ben want ik snap het gewoon niet)
Hij reageert dat iemand zijn leeftijd hem wel moet begrijpen. Dan zou iemand die ouder is dat zeker moeten doen. Alleen hij wil dat niet inzien.

Snappie?
Oud 19-09-2011, 18:02
Daantjer
Daantjer is offline
Mag hier een slotje op, dit is gewoon nutteloos...
Oud 19-09-2011, 18:14
Verwijderd
Ik vind dat iedereen wel wat negatief is hier hoor..
Mr Unknown, misschien moet je kijken of ze vantevoren een keer met je wil afspreken? Dan voorkom je dat er teveel spanningen zijn op die fuif. Mocht het afspraakje goed gaan, kun je misschien inderdaad samen naar die fuif gaan! Succes

:reverse psychology:
Oud 19-09-2011, 18:15
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik vind dat iedereen wel wat negatief is hier hoor..
Mr Unknown, misschien moet je kijken of ze vantevoren een keer met je wil afspreken? Dan voorkom je dat er teveel spanningen zijn op die fuif. Mocht het afspraakje goed gaan, kun je misschien inderdaad samen naar die fuif gaan! Succes

:reverse psychology:
Ja, of jij bent naief
Oud 19-09-2011, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, of jij bent naief
Dat sowieso. Of misschien bedoelde ik het niet heel serieus.
Oud 19-09-2011, 18:25
DmCraanen
DmCraanen is offline
Ik hoop dat dat meisje je even een stomp geeft, misschien dat je de hint dan snapt
Oud 19-09-2011, 18:27
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dat sowieso. Of misschien bedoelde ik het niet heel serieus.
sarcasme en internetn werken niet
Oud 19-09-2011, 19:19
Verwijderd
Mensen, je snapt het niet denk ik. Binnen 2 weken is die fuif, ik ga ze niet meer lastigvallen met een afspraakje. Het is mijn bedoeling om alles goed te maken op de fuif van al dat gedoe die ik errond maakte, het is de bedoeling om te zeggen dat het me spijt. En dat zal zeer oprecht en overtuigend klinken want ik voel me weer top. Ze zal zien dat ik veranderd ben, dat ik terug de oude ben. Het is niet de bedoeling haar opnieuw voor me te laten vallen, maar dat we goed overeenkomen na alles. En wat ik niet gezegd heb is dat ze zei op kamp dat ze geen relatie wilde omdat ze zichzelf te jong voelde, maar moest ze willen, waren we mss al samen. Dat is het net, ik zag dat niet in en ik geloofde het niet. Nu wil ik dat we terug overeenkomen als de beste en als ze daar zeer positief op reageert, zal ik haar voorstellen om eens te gaan zwemmen of zo als ze wil natuurlijk. Snap je? En heel mss later als ik lang genoeg wacht en nog iets voor haar voel, zal ik haar nog eens proberen te verleiden. En deze keer wacht ik echt lang, echt lang...
Oud 19-09-2011, 19:26
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Doe wat je niet laten kunt zou ik zeggen. Jij snapt het advies wat hier word gegeven ook niet
Oud 19-09-2011, 19:26
sanni
sanni is offline
En je blijft maar plannen en plannen en plannen en plannen. Dat gaat over in hopen en hopen en hopen. Sorry ik vind je nog steeds een hopeloos en wanhopig geval! Laat haar gewoon met rust op de fuif. Dan bezorg je haar een goede avond. En op het moment dat ze contact met je wil zal ze er zelf wel mee aankomen (op de fuif of daarna of waar dan ook). Geloof me mensen die iets willen doen er echt wel moeite voor. Ja zelfs voor vriendschap.
Oud 19-09-2011, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Mensen, je snapt het niet denk ik. (...) Het is niet de bedoeling haar opnieuw voor me te laten vallen, maar dat we goed overeenkomen na alles. (...) En heel mss later als ik lang genoeg wacht en nog iets voor haar voel, zal ik haar nog eens proberen te verleiden.
Snap je het zelf wel?

Citaat:
sarcasme en internetn werken niet
Hoezo sarcasme
Oud 19-09-2011, 20:22
Verwijderd
Sorry mensen, ik voel me goed bij mijn keuze en ik denk dat ze het zal appreciëren wat ik doe... Sorry dat ik niet luister naar het advies, hier voel ik me goed bij, heel goed zelf. Ik kijk al echt uit naar de fuif, wat ik bij het afspraakje enkele dagen geleden niet echt was, want ik was echt gestressed man.
Oud 19-09-2011, 20:46
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Snap je het zelf wel?

Hoezo sarcasme
Je zegt het niet serieus bedoeld te hebben. Dan denk ik aan sarcasme..
Oud 19-09-2011, 21:05
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
Sorry mensen, ik voel me goed bij mijn keuze en ik denk dat ze het zal appreciëren wat ik doe... Sorry dat ik niet luister naar het advies, hier voel ik me goed bij, heel goed zelf. Ik kijk al echt uit naar de fuif, wat ik bij het afspraakje enkele dagen geleden niet echt was, want ik was echt gestressed man.
Je doet maar, ik hoop nog steeds dat ze die onzinnigheid uit je stompt. obsessieve onzin.
Oud 19-09-2011, 21:36
Verwijderd
Jah man, mijn keuze is gemaakt.
Oud 19-09-2011, 21:53
Daantjer
Daantjer is offline
Ik hoop dat je een straatverbod krijgt...
Oud 20-09-2011, 07:38
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Citaat:
Laura, moedig 'm alsjeblief niet aan.
Kan iemand me even in het kort uitleggen waarom niet? En wat er precies is? Ik heb een tijd terug wel wat topics gelezen, maar ik zou niet meer weten wat er toen met hem was.
Oud 20-09-2011, 08:39
EZBlade
EZBlade is offline
Als je deze draad helemaal leest weet je waarom
Oud 20-09-2011, 13:48
Verwijderd
Oud 20-09-2011, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand me even in het kort uitleggen waarom niet? En wat er precies is? Ik heb een tijd terug wel wat topics gelezen, maar ik zou niet meer weten wat er toen met hem was.
In het kort: omdat hij het al honderd keer heeft geprobeerd bij haar, en ze hem al honderd keer heeft afgewezen
Oud 20-09-2011, 16:29
Edelweiss
Edelweiss is offline
Ik hoop voor je dat ze het je zo duidelijk maakt (alle manieren toegestaan), dat ze je niet moet, dat je het nooit meer vergeet.
Jij bent echt een hopeloos geval. Wat triest.
Oud 20-09-2011, 16:30
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Hij reageert dat iemand zijn leeftijd hem wel moet begrijpen. Dan zou iemand die ouder is dat zeker moeten doen. Alleen hij wil dat niet inzien.

Snappie?
Ja snappie hoor
Oud 20-09-2011, 16:34
Verwijderd
Wanneer ga je het een keer begrijpen dat ze je gewoon niet moet? Is dat nou echt het einde van de wereld voor je? Je bent een jonge kerel, ga naar buiten, maak vrienden, het leven begint pas net. Duizend meiden, duizenden kansen.
Oud 20-09-2011, 17:48
Verwijderd
Ja hoor, sluit dit topic ik heb mijn keuze gemaakt. En zelf al is ze nooit meer verliefd, het is een prachtvriendin dus ja. Oja, ik voel me TOOOOP!!!
Oud 20-09-2011, 18:44
miekmuis
miekmuis is offline
Dude, ben jij manisch? En van wat ik begrijp uit je verhalen hier is ze helemaal geen vriendin van jou.
Oud 21-09-2011, 15:43
Edelweiss
Edelweiss is offline
Jij bent ziek man.
Oud 22-09-2011, 21:41
Verwijderd
Ok mensen: ik heb heel wat goed te maken met jullie aangezien ik jullie raad niet opvolg. Ik voel me nog steeds top, ben nog steeds verliefd op haar, maar ik volg de raad op. Ik ga naar de fuif, ik zoek geen contact, maak natuurlijk wel plezier met mijn vrienden en zal mss wat jaloezie in het spel brengen, maar zoek nog altijd geen contact tenzij het van haar komt. Bedankt iedereen en natuurlijk duizendmaal sorry voor mijn koppig gedrag.
Oud 22-09-2011, 21:51
DmCraanen
DmCraanen is offline
Hoei daar istie weer. Nou het gaat al de goede kant op, succes met je jaloezie want ze moet je toch niet, en het zou helemaal mooi zijn als je het zelf nou ook nog snapte ipv om een stelletje forummers te pleasen, maar toch al een vooruitgang trots op je
Oud 22-09-2011, 21:55
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ok mensen: ik heb heel wat goed te maken met jullie aangezien ik jullie raad niet opvolg. Ik voel me nog steeds top, ben nog steeds verliefd op haar, maar ik volg de raad op. Ik ga naar de fuif, ik zoek geen contact, maak natuurlijk wel plezier met mijn vrienden en zal mss wat jaloezie in het spel brengen, maar zoek nog altijd geen contact tenzij het van haar komt. Bedankt iedereen en natuurlijk duizendmaal sorry voor mijn koppig gedrag.
Ik denk dat ze alleen maar opgelucht zal zijn als jij jaloezie in het spel probeert te brengen. Ze zal dan denken dat je haar eindelijk met rust zal laten.
Oud 22-09-2011, 23:56
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ohja, ik ging deze dichtdoen! Oeps. TS weet dat meer over dit onderwerp in het relatie-topic kan.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten