Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik TS ben zou ik er toch voor kiezen om niet 4VMBO-t naar 4HAVO en dan 5HAVO en dan naar het HBO te gaan. En niet via vmbo, mbo en tot slot hbo.
Ik heb het zelf gedaan mbo --> hbo, maar dat kan/is een grote stap. Op vmbo wordt je voorbereid op mbo en als je hbo wil gaan doen heeft de havo toch een betere voorbereiding. Leeftijd speelt daarnaast wat de rest zegt geen rol. @winnie the pooh: ben ik het niet helemaal mee eens. Volgens mij is er wel is gezegd dat de hogescholen strenger mogen controleren van mensen die van MBO naar HBO gaan, tevens kunnen ze mensen niet toelaten die geen goede vooropleiding hebben gedaan op het MBO. Zie link 1 Zie link 2 Dus advies is gewoon vmbo --> havo --> hbo
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ik wil arts worden, vmbo kader in bezit. Verwijderd | 85 | 30-05-2015 12:08 | |
Algemene schoolzaken |
HAVO zonder verplichte vakken Sjonsjaak | 22 | 12-11-2011 12:28 | |
Algemene schoolzaken |
Stap 4 VMBO/T naar HAVO 4 ------> Toelatingseisen Winstanley | 2 | 28-01-2011 11:55 | |
Algemene schoolzaken |
Van 4 VMBO-t naar 4 Havo? monica. | 14 | 03-06-2010 22:33 | |
Studeren |
Stapelen van niveaus Caviamax | 13 | 11-10-2009 18:20 | |
Algemene schoolzaken |
2 stellingen... vmbo-ers naar vwo nutteloos?? Verwijderd | 36 | 16-03-2002 18:22 |