Oud 26-09-2011, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Lezen, warme melk, lekker liggen en aan fijne dingen denken.. Ligt aan het probleem ben je aan het malen of kun je niet slapen?
Check, ckeck, check, ckeck. Ik lig niet te malen, slaap steeds bijna in maar blijf dan toch een soort van wakker. En dan hoeft er maar het kleinste geluid te zijn, of een gedachte die op komt, om me weer echt wakker te krijgen.

Citaat:
2 uur voor het slapen gaan push-ups doen, rennen, warme melk drinken, douche en zonder nog "eventjes" op internet gaan in bed liggen maffen.
Nja, ik zou moeten sporten ipv internetten, dat is waar. Maar dan nog is er weinig reden dat ik niet als een baksteen zou moeten slapen nu.
Advertentie
Oud 26-09-2011, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Appeltaart.

Dat zal moeten wachten, een lange poos dan. Komende vakantie ben ik volgepland. En verder is school natuurlijk de topprioriteit!
Ben nu bezig met een doorbrekend iets (aldus voor mezelf)
Zoek maar iets uit voor de kerstvakantie, dan. Ik ben ook druk.

En gaaf, wat voor iets?
Oud 26-09-2011, 00:37
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
slapen.. Quis, je brengt me op ideeen.

Weltrusten! Kusje voor kakwolf.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vond dat ik een sla-me hoofd heb
Wut wanneer heb ik dat gezegd?

En Quis, heb je dan het idee dat je lichaam heel moe is (en je ogen dichtvallen), maar dat je hoofd helemaal wakker is of val je gewoon echt niet in slaap?
Verwijderd
Ik ben morgen vrij en ik ga er echt een fijn maar nuttig dagje van maken. Lekker opruimen, dingetjes kopen, wasjes draaien Lekker thuis zijn, voor de verandering.
Oud 26-09-2011, 00:38
Verwijderd
Oh ja en een beetje studeren ook nog.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
slapen.. Quis, je brengt me op ideeen.

Weltrusten! Kusje voor kakwolf.
Slaap lekker schatje
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Zoek maar iets uit voor de kerstvakantie, dan. Ik ben ook druk.

En gaaf, wat voor iets?
Help je mij het even herinneren? Komt goed!

Veel botten en spelen met perspectief, mixen van beeld bla bla
Oud 26-09-2011, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Tijdje geleden, dat ging over de eerste keer dat je me hebt gemeet.

Je vond me toen ook overkomen als een bitch.
Oud 26-09-2011, 00:41
Verwijderd
Citaat:

En Quis, heb je dan het idee dat je lichaam heel moe is (en je ogen dichtvallen), maar dat je hoofd helemaal wakker is of val je gewoon echt niet in slaap?
Mijn lichaam is gemiddeld moe (maar wel echt aan slaap toe), mijn hoofd is ook moe en betrekkelijk rustig, gedachten worden steeds lomer en vager en op het moment dat een ander in slaap zou vallen, 'schrik' ik weer wakker en moet het heel proces van in slaap vallen opnieuw beginnen. Mijn hoofd is dus niet zo wakker, maar soms ineens weer wel. Dus ik denk dat laatste, dat ik 'gewoon' niet in slaap val.

Citaat:
Help je mij het even herinneren? Komt goed!

Veel botten en spelen met perspectief, mixen van beeld bla bla
Ok!
Oud 26-09-2011, 00:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Tijdje geleden, dat ging over de eerste keer dat je me hebt gemeet.

Je vond me toen ook overkomen als een bitch.
Ohja dat vond ik ook echt. Nu niet meer hoor anders vraag ik je niet mee naar de zonnebank en bied ik niet aan je haar te verven
Oud 26-09-2011, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Ohja dat vond ik ook echt. Nu niet meer hoor anders vraag ik je niet mee naar de zonnebank en bied ik niet aan je haar te verven
Gelukkig maar

maar dan moet ik toch werken aan m'n eerste indruk denk ik
Oud 26-09-2011, 00:43
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Spoiler

Voor Kakwolfje.
Oud 26-09-2011, 00:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn lichaam is gemiddeld moe (maar wel echt aan slaap toe), mijn hoofd is ook moe en betrekkelijk rustig, gedachten worden steeds lomer en vager en op het moment dat een ander in slaap zou vallen, 'schrik' ik weer wakker en moet het heel proces van in slaap vallen opnieuw beginnen. Mijn hoofd is dus niet zo wakker, maar soms ineens weer wel. Dus ik denk dat laatste, dat ik 'gewoon' niet in slaap val.

Ok!
Wat bizar. Is er niet een homeopatisch slaapmiddel ofzo (dat je niet gaar bent de volgende dag, want dat idee heb ik met slaappillen). Maar goed, je schrikt wakker? Is het een 'ik val van een muurtje' schrikken? Of gewoon dat je ineens weer wakker bent? Het is hoe dan ook kut, maar ik zou niet weten wat je daaraan moet doen. Mediteren, warm bad/douche.. Kruikje in bed?
Oud 26-09-2011, 00:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gelukkig maar

maar dan moet ik toch werken aan m'n eerste indruk denk ik
Nah je tweede indruk was prima.

Citaat:
Spoiler

Voor Kakwolfje.
Dude, wat cheesy
Oud 26-09-2011, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Wat bizar. Is er niet een homeopatisch slaapmiddel ofzo (dat je niet gaar bent de volgende dag, want dat idee heb ik met slaappillen). Maar goed, je schrikt wakker? Is het een 'ik val van een muurtje' schrikken? Of gewoon dat je ineens weer wakker bent? Het is hoe dan ook kut, maar ik zou niet weten wat je daaraan moet doen. Mediteren, warm bad/douche.. Kruikje in bed?
Ja ik bedoelde niet schrikken als in echt schrikken, maar dat er een plots moment is waarop ik ineens weer bij bewustzijn ben. Alsof iemand me roept of zo. Slaappillen is geen optie nee, verslavende troep is dat.
Die dingen die je noemt zijn fijn, maar zo 'ontspannen' als je daar van kunt raken ben ik in principe al, dus het voegt niets toe.
Het is misschien wel eens tijd te kijken naar iets kruidengeneesmiddeligs, ja.
Oud 26-09-2011, 00:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Luud, lees net het gebeuren pas, maar jezusmina, wat een aars.
Ik had er wrs echt heel anders op gereageerd, dus props aan je kalmte, en ook totaal niet vreemd dat je je er nogal 'meh' door voelt.

Ik had vandaag echt weer zo'n 'ja, hallo, wtf?!' gevoel, toen ik langs m'n werk ging en iedereen helemaal verbaasd schreeuwde 'OMG, ANOUK, JE HEBT EEN ROKJE AAN!!! '
Ze gebruikten nog net niet de catchphrase van m'n moeder: "oooh, je lijkt wel een meisje!"
Probeer ik af en toe eens te conformeren, word er zo op gereageerd. Nou, dan ga ik wel weer lekker met m'n afgeragde wijde spijkerbroek en bandshirt rondlopen hoor, zit toch prettiger.
Oud 26-09-2011, 00:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja ik bedoelde niet schrikken als in echt schrikken, maar dat er een plots moment is waarop ik ineens weer bij bewustzijn ben. Alsof iemand me roept of zo. Slaappillen is geen optie nee, verslavende troep is dat.
Die dingen die je noemt zijn fijn, maar zo 'ontspannen' als je daar van kunt raken ben ik in principe al, dus het voegt niets toe.
Hm ja. Ik denk ook niet dat slaappillen erg goed voor je zijn, maar er is vast wel iets vergelijkbaars in homeopatische vorm dat zou ik even opzoeken, want het lijkt me heel naar. Ik kan nog slapen als ik me vol heb gepropt met redbull of andere varianten. En dan in complete coma geraken heerlijk. Dat gun ik iedereen
Oud 26-09-2011, 00:53
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Luud, lees net het gebeuren pas, maar jezusmina, wat een aars.
Ik had er wrs echt heel anders op gereageerd, dus props aan je kalmte, en ook totaal niet vreemd dat je je er nogal 'meh' door voelt.

Ik had vandaag echt weer zo'n 'ja, hallo, wtf?!' gevoel, toen ik langs m'n werk ging en iedereen helemaal verbaasd schreeuwde 'OMG, ANOUK, JE HEBT EEN ROKJE AAN!!! '
Ze gebruikten nog net niet de catchphrase van m'n moeder: "oooh, je lijkt wel een meisje!"
Probeer ik af en toe eens te conformeren, word er zo op gereageerd. Nou, dan ga ik wel weer lekker met m'n afgeragde wijde spijkerbroek en bandshirt rondlopen hoor, zit toch prettiger.
Anouk! Laatst was je blij met een nieuw rokje en dan dit?

Mentale schop voor de bakkus bij die net niet moeder, gewoon zulk vrouw-gebeuren dragen als je dat wil.
Oud 26-09-2011, 00:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Sta/loop/beweeg je mss heel veel? Ik heb vaak dat wanneer ik erg veel heb gelopen en m'n benen moe zijn, dat ik dan 's nachts wakker wordt, omdat m'n benen rusteloos zijn. Maar anders zou ik 't ook niet echt weten Quis.
Oud 26-09-2011, 00:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Anouk! Laatst was je blij met een nieuw rokje en dan dit?

Mentale schop voor de bakkus bij die net niet moeder, gewoon zulk vrouw-gebeuren dragen als je dat wil.
Ja, ik vind rokjes opzich ook wel functioneel, het neemt geen ruimte in, kost geen drol, past altijd bladiebladiebla... maar toch past het niet zo bij me, ofzo. Het voelt voor mij ook wel een beetje als verkleden, maar dat moet soms wel kunnen, toch.
Oud 26-09-2011, 00:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trimm, mensen doen ook altijd debiel als ik een rokje/jurkje/hakken aan heb. WTF. Soms heb ik gewoon een meisjesdag, nou en
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ja, ik vind rokjes opzich ook wel functioneel, het neemt geen ruimte in, kost geen drol, past altijd bladiebladiebla... maar toch past het niet zo bij me, ofzo. Het voelt voor mij ook wel een beetje als verkleden, maar dat moet soms wel kunnen, toch.
Natuurlijk moet dat kunnen, anders zou je d'r ook niet 1 in bezit hebben.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Trimm, mensen doen ook altijd debiel als ik een rokje/jurkje/hakken aan heb. WTF. Soms heb ik gewoon een meisjesdag, nou en
Verwijderd
Citaat:
Sta/loop/beweeg je mss heel veel? Ik heb vaak dat wanneer ik erg veel heb gelopen en m'n benen moe zijn, dat ik dan 's nachts wakker wordt, omdat m'n benen rusteloos zijn. Maar anders zou ik 't ook niet echt weten Quis.
Nope, niet meer dan de gemiddelde persoon. Het is ook echt anders dan 'wakker liggen' van de zorgen of stress of opwinding, daar kan ik meestal nog wel iets aan doen. Naja, ik ga het gewoon nog maar eens proberen. Als ik eenmaal over de drempel net-niet-net-wel slapen heen ben, gaat het meestal wel goed.
Oud 26-09-2011, 00:57
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ik had laatst een jurkje aan.
Oud 26-09-2011, 00:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik had laatst een jurkje aan.
Pics
Oud 26-09-2011, 00:58
Verwijderd
Ik voel me ook altijd best overdressed als ik een jurkje of rokje aan heb, alsof ik naar een feestje ga oid. Terwijl een hele hoop meisjes dat gewoon altijd dragen.
Oud 26-09-2011, 00:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik voel me ook altijd best overdressed als ik een jurkje of rokje aan heb, alsof ik naar een feestje ga oid. Terwijl een hele hoop meisjes dat gewoon altijd dragen.
Ja dit
Oud 26-09-2011, 01:00
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Pics
Die waren niet gemaakt.

Gewoon een extra lang t-shirt.
Oud 26-09-2011, 01:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Natuurlijk moet dat kunnen, anders zou je d'r ook niet 1 in bezit hebben.
Ja, maar meestal kom ik dan wel zo aangelopen van 'Hee, 'sup bro. *boks*' en dat haalt het vrouwelijke er toch wel wat van af.
Oud 26-09-2011, 01:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
God, wat is South Park toch geniaal
Oud 26-09-2011, 01:08
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ja, maar meestal kom ik dan wel zo aangelopen van 'Hee, 'sup bro. *boks*' en dat haalt het vrouwelijke er toch wel wat van af.
Een rok of iets in die geest zegt niet dat je meteen verwijfd moet gaan gillen als er een eend je nagel eraf bijt.
Oud 26-09-2011, 01:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 26-09-2011, 01:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Slaaptijd!
Oud 26-09-2011, 07:33
Verwijderd
Moinsen!
Oud 26-09-2011, 07:54
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeeedemorgen!
Oud 26-09-2011, 08:10
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Moggûh iedereen,
Oud 26-09-2011, 09:00
Verwijderd
Morning
Oud 26-09-2011, 09:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Guten morgen.
Oud 26-09-2011, 09:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
goed gesprek dit. Goeiemorgen!
Oud 26-09-2011, 09:21
Verwijderd
'Facebook volgt gebruikers na uitloggen'
Laatste update: 26 september 2011 10:14 info
AMSTERDAM – Facebook blijft gebruikers volgen ook nadat zij uitgelogd zijn. Speciale cookies zorgen ervoor dat de sociale netwerksite weet welke sites bezocht worden.

Foto: AFP
Dat heeft hacker Nik Cubrilovic ontdekt en in een blog met de wereld gedeeld.
Vorige week voerde Facebook veel aanpassingen aan de site door. Ook werd een nieuwe soort Facebook Apps getoond. Deze programma’s kunnen informatie over de gebruiker delen zonder tussenkomst van de gebruiker zelf.
Facebook adviseert gebruikers uit te loggen als ze niet willen dat de Facebook Apps informatie op het prikbord plaatsen. Deze handeling helpt echter niet, stelt Cubrilovic.
Volgens de hacker blijven er cookies in de browser bestaan als de gebruiker uitlogt. Deze cookies zorgen ervoor dat Facebook alle websites die een like-knop hebben in de gaten kan houden. Zo is het voor het sociale netwerk duidelijk wat gebruikers doen en welke sites zij bezoeken.
Bewijs
Om de situatie te bewijzen heeft de hacker in zijn blog een aantal codes gepubliceerd waaruit blijkt dat de cookies bij het uitloggen wel aangepast, maar niet verwijderd worden. “Als je wil dat Facebook helemaal niets meer kan zien, is de enige oplossing het handmatig verwijderen van de cookies”, aldus Cubrilovic.
De websites die Facebook kan volgen zijn pagina’s met een like-knop, andere deelknop of Facebook-widget.
De sociale netwerksite heeft ondanks verchillende mails van Cubrilovic nog niet gereageerd op de situatie. Facebook ligt regelmatig onder vuur vanwege privacyschending. Zo zouden de instellingen onduidelijk zijn en standaard te veel informatie delen.
Oud 26-09-2011, 09:28
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 26-09-2011, 09:28
Carn
Carn is offline
Wow, komen ze daar bij nu.nl nu pas achter? Volgens mij had Paranoide of iemand anders al ooit iets soortgelijks gelinkt. Het ging iig om de like-button icm cookies. Weer een duidelijk gevalletje sensatienieuws
Oud 26-09-2011, 09:32
Carn
Carn is offline
Overigens geldt de achterliggende techniek niet alleen voor Facebook maar voor elk soort social-media knopje/scriptje/whatever wat je elke keer in moet laden lijkt me
Oud 26-09-2011, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Wow, komen ze daar bij nu.nl nu pas achter? Volgens mij had Paranoide of iemand anders al ooit iets soortgelijks gelinkt. Het ging iig om de like-button icm cookies. Weer een duidelijk gevalletje sensatienieuws
Als ik me niet vergis ging dat ergens anders over
Oud 26-09-2011, 09:44
Carn
Carn is offline
mwah, ik vind van niet, het is precies hetzelfde verhaal namelijk betreft de cookies. Of dat nu over een like-knopje gaat of over een of andere app, it's all the same.
Oud 26-09-2011, 10:02
Verwijderd
IK KAN WEER ADEMEN
Oud 26-09-2011, 10:05
Verwijderd
Citaat:
IK KAN WEER ADEMEN
Oud 26-09-2011, 10:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
IK KAN WEER ADEMEN