Oud 26-09-2011, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Wut, tuurlijk wel
Nee, echt niet. Probeer maar.

En ik heb een brandende vraag aan iedereen die iets weet van films, of iedereen met een lange baard. Ik let in animatiefilms altijd op hoe ventjes met een lange baard een trui aantrekken, en dan plopt de baard er meestal soort van vanzelf overheen. Maar in speelfilms heb ik het nog nooit gezien. Weet iemand een speelfilm waarin iemand met een lange baard een trui aantrekt? Of is er hier iemand met een lange baard die dat voor mij wil filmen?

Uice Carn Noedelhap Paranoide filmmensen Sinterklaas naamzoek.
Advertentie
Oud 26-09-2011, 12:02
Verwijderd
Ik stel me voor dat je je handen plat achter je baard doet en dan eroverheen trekt. Maar misschien bindt men wel de baard om de nek alvorens een trui aan te trekken. Of neemt de punt in de mond. Of nog iets anders!
Oud 26-09-2011, 12:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik snap het hele probleem met facebook niet. Ze kunnen alleen sites zien die een like-knop hebben of aan facebook gelinkt zijn. Ranzige sites waarvan je wil dat niemand ze ziet enzo hebben TOCH geen likeknop. Dus, boeie!
Oud 26-09-2011, 12:05
Verwijderd
O fizzle, jij hebt lang haar! Dat is net zoiets als een lange baard!
Oud 26-09-2011, 12:06
Verwijderd
Ik zat net in het kader van mijn studie op een aan Khaddafi gelieerde website, en die had ook een like-knop. (Alleen was dat op een uni-computer en was ik daar niet ingelogd op facebook, daarnaast was het ook via de account van een studiegenoot.)
Oud 26-09-2011, 12:06
Verwijderd
http://www.fontshop.com/fonts/single...black_regular/

luud naamzoek
Oud 26-09-2011, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Trimm, mensen doen ook altijd debiel als ik een rokje/jurkje/hakken aan heb. WTF. Soms heb ik gewoon een meisjesdag, nou en
Draag jij wel eens rokken, jurkjes en hakken, ja..? *benieuwd*
Oud 26-09-2011, 12:18
Verwijderd
Liefde voor Eddie <3
Oud 26-09-2011, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Nee, echt niet. Probeer maar.

En ik heb een brandende vraag aan iedereen die iets weet van films, of iedereen met een lange baard. Ik let in animatiefilms altijd op hoe ventjes met een lange baard een trui aantrekken, en dan plopt de baard er meestal soort van vanzelf overheen. Maar in speelfilms heb ik het nog nooit gezien. Weet iemand een speelfilm waarin iemand met een lange baard een trui aantrekt? Of is er hier iemand met een lange baard die dat voor mij wil filmen?

Uice Carn Noedelhap Paranoide filmmensen Sinterklaas naamzoek.
Ik weet geen films waarin mensen met lange baarden truien aantrekken. Ik ken wel een paar mensen met lange baarden, maar niet lang genoeg om niet vanzelf over de kraag te gaan.

Toen ik nog haar tot aan m'n onderrug had was het wel een klein gedoe met truien aantrekken, want dan moest je het handmatig onder de trui vandaan trekken en dan werd het snel statisch. Ik denk dat dat voor mensen met heel lange baarden ook wel geldt, dat ze de baard zelf uit de trui moeten halen. Maar dan moeten het wel echt behoorlijke baarden zijn, want het eerste reflex is gewoon je hoofd zo ver mogelijk kantelen. Dus dan moet het een baard zijn van langer dan 20 centimeter. Ik typ telkens 'baars' in plaats van baard. Dat zou wat zijn.
Verwijderd
Als ik 's zomers een broek draag kijkt mijn moeder ook altijd even bedenkelijk.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Listo schreef:
Huh, heb je ook nog nooit geroosterd brood met hagelslag gegeten? Dat geeft eenzelfde effect.
Ik eet geen zoet broodbeleg.
Oud 26-09-2011, 12:21
Uice
Uice is offline
Als ik een lange baard had en een trui moest aantrekken, zou ik mijn baard zolang in mijn mond bewaren.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
O fizzle, jij hebt lang haar! Dat is net zoiets als een lange baard!
niet helemaal het groeit niet op mijn kin
Verwijderd
Citaat:
Ik weet geen films waarin mensen met lange baarden truien aantrekken. Ik ken wel een paar mensen met lange baarden, maar niet lang genoeg om niet vanzelf over de kraag te gaan.

Toen ik nog haar tot aan m'n onderrug had was het wel een klein gedoe met truien aantrekken, want dan moest je het handmatig onder de trui vandaan trekken en dan werd het snel statisch. Ik denk dat dat voor mensen met heel lange baarden ook wel geldt, dat ze de baard zelf uit de trui moeten halen. Maar dan moeten het wel echt behoorlijke baarden zijn, want het eerste reflex is gewoon je hoofd zo ver mogelijk kantelen. Dus dan moet het een baard zijn van langer dan 20 centimeter. Ik typ telkens 'baars' in plaats van baard. Dat zou wat zijn.
Huh, helemaal geen films? Of alleen geen speelfilms?

En, aha! Maar volgens mij is een baard moeilijker uit je trui te halen dan gewoon bovenhoofdhaar, want dan zit je kin nog in de weg. Zeker als je een echte, grote, volle baard hebt.
Oud 26-09-2011, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Als ik een lange baard had en een trui moest aantrekken, zou ik mijn baard zolang in mijn mond bewaren.
Alsof het een la is.
Oud 26-09-2011, 12:23
Verwijderd
ik baal een beetje van mezelf. Tekenspullen vergeten. Nu moet ik heen en weer fietsen naar Breda.
Oud 26-09-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Ik eet geen zoet broodbeleg.
Waarom niet?

Citaat:
Maar als je een echt-echt lange baard hebt gaat dat natuurlijk niet. Tenzij je alleen de punt in je mond neemt en hem als het ware dubbelvouwt.

Citaat:
niet helemaal het groeit niet op mijn kin
Maar het komt ook onder je trui!
Oud 26-09-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Huh, helemaal geen films? Of alleen geen speelfilms?

En, aha! Maar volgens mij is een baard moeilijker uit je trui te halen dan gewoon bovenhoofdhaar, want dan zit je kin nog in de weg. Zeker als je een echte, grote, volle baard hebt.
Beide niet.

En volgens mij is een baard niet moeilijker, want je kunt toch gewoon je hand bij je hals houden en hem dan naar voren bewegen? Waardoor je de baard naar voren/uit de trui duwt. Je kin staat er verder los van.
Oud 26-09-2011, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het hele probleem met facebook niet. Ze kunnen alleen sites zien die een like-knop hebben of aan facebook gelinkt zijn. Ranzige sites waarvan je wil dat niemand ze ziet enzo hebben TOCH geen likeknop. Dus, boeie!
Punt is dat Facebook niet open en eerlijk is en dat veel te veel n00bs geen flauw idee hebben waar ze mee bezig zijn (in terms of het bouwen van een datamining database). Het is domweg ethisch onverantwoord dat soort gegevens pseudoanoniem te verwerken in een userprofiel of demografisch model waar Facebook eigenlijk mee kan doen en laten wat Facebook wilt.

Gegevens verzamelen? Prima. Maar leg het in Jip en Janneke-taal uit wát je precies verzamelt, hóe je het gebruikt, welke 3rd parties er gebruik van (mogen) maken en onder welke omstandigheden. En daar verzaakt Facebook in, willens en wetens, omdat ze dondersgoed weten dat wat ze doen heel erg donkergrijs zo niet zwart is.
Oud 26-09-2011, 12:28
Verwijderd
Wat maakt dit een mooie typografie voor jou? Ik snap nooit hoe mensen daar verschil in zien.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarom niet?
Het is vies, niet lekker en verkeerd.

Citaat:
Maar als je een echt-echt lange baard hebt gaat dat natuurlijk niet. Tenzij je alleen de punt in je mond neemt en hem als het ware dubbelvouwt.
Je kunt een beetje proppen.
Verwijderd
Citaat:
Punt is dat Facebook niet open en eerlijk is en dat veel te veel n00bs geen flauw idee hebben waar ze mee bezig zijn (in terms of het bouwen van een datamining database). Het is domweg ethisch onverantwoord dat soort gegevens pseudoanoniem te verwerken in een userprofiel of demografisch model waar Facebook eigenlijk mee kan doen en laten wat Facebook wilt.

Gegevens verzamelen? Prima. Maar leg het in Jip en Janneke-taal uit wát je precies verzamelt, hóe je het gebruikt, welke 3rd parties er gebruik van (mogen) maken en onder welke omstandigheden. En daar verzaakt Facebook in, willens en wetens, omdat ze dondersgoed weten dat wat ze doen heel erg donkergrijs zo niet zwart is.
Qft.
Verwijderd
Citaat:
Wat maakt dit een mooie typografie voor jou? Ik snap nooit hoe mensen daar verschil in zien.
ik ook niet. Heb echt niets met typografie. Een beetje fatsoenlijk handgeschreven heeft altijd mijn voorkeur.
Oud 26-09-2011, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Beide niet.

En volgens mij is een baard niet moeilijker, want je kunt toch gewoon je hand bij je hals houden en hem dan naar voren bewegen? Waardoor je de baard naar voren/uit de trui duwt. Je kin staat er verder los van.
In deze film doet iemand - ik wee niet meer zeker wie, waarschijnlijk Tixon - dat sowieso. Die heb je toch wel gezien?

En, mja, misschien is dat wel zo. Tenzij je een coltrui draagt. Maar ja, welke man met lange-lange baard draagt nou een coltrui.
Oud 26-09-2011, 12:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik stel me voor dat je je handen plat achter je baard doet en dan eroverheen trekt. Maar misschien bindt men wel de baard om de nek alvorens een trui aan te trekken. Of neemt de punt in de mond. Of nog iets anders!
Ik heb ook vrij lang haar (alsin tot halverwege mijn rug), en met truien is het inderdaad vaak een klein drama. Alsin pluis en statisch haar als je dat uit je trui trekt.
Oud 26-09-2011, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Het is vies, niet lekker en verkeerd.
Rozenbotteljam is niet vies of verkeerd, evenals honing, aardbeienjam en frambozenjam.

Citaat:
Je kunt een beetje proppen.
Gedver, haren achterin je keel.
Oud 26-09-2011, 12:31
Verwijderd
Citaat:
In deze film doet iemand - ik wee niet meer zeker wie, waarschijnlijk Tixon - dat sowieso. Die heb je toch wel gezien?

En, mja, misschien is dat wel zo. Tenzij je een coltrui draagt. Maar ja, welke man met lange-lange baard draagt nou een coltrui.
Niet gezien! Maar ik bedoelde liveaction films. Tekenfilms waarin baardmensen een trui aandoen ken ik wel.
Oud 26-09-2011, 12:32
Verwijderd
Aardbeienjam is abominabel.
Oud 26-09-2011, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Rozenbotteljam
Dennis?
Oud 26-09-2011, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Niet gezien! Maar ik bedoelde liveaction films. Tekenfilms waarin baardmensen een trui aandoen ken ik wel.
O! Nee, die ken ik ook niet, geloof ik. Ueberhaupt ken ik weinig liveactionfilms met mensen met lange baarden.

Ik vond de film trouwens echt HEEL erg grappig. Maar hij is wel een beetje van na jouw tijd.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Rozenbotteljam is niet vies of verkeerd, evenals honing, aardbeienjam en frambozenjam.
Dat zijn allemaal prima dingen, maar verdomme, niet op mijn boterham!
Verwijderd
Citaat:
Dennis?
Dennis? Nee, ik heet Katarina.
Oud 26-09-2011, 12:34
Verwijderd
Citaat:
O! Nee, die ken ik ook niet, geloof ik. Ueberhaupt ken ik weinig liveactionfilms met mensen met lange baarden.

Ik vond de film trouwens echt HEEL erg grappig. Maar hij is wel een beetje van na jouw tijd.
Alle kerstfilms! Of is een kerstmanbaard niet lang genoeg?
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn allemaal prima dingen, maar verdomme, niet op mijn boterham!
O, behoor je tot het mensenras dat jam in de thee doet!
Uice
Uice is offline
Weet iemand een mooie lijst van grote bedrijven en welke politieke bewegingen ze steunen? Dat is interessant. Ik weet nu dat Google libertijnen zijn, evenals, verrassend genoeg, Whole Foods Market.
Oud 26-09-2011, 12:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
O, behoor je tot het mensenras dat jam in de thee doet!
Neenee, jam gaat op koekjes en cakejes en scones. Honing gaat in de thee.
Oud 26-09-2011, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Neenee, jam gaat op koekjes en cakejes en scones.
Oud 26-09-2011, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Neenee, jam gaat op koekjes en cakejes en scones. Honing gaat in de thee.
Ohja, dat is vanzelfsprekend ook een toepassing van jam. Maar ik raad je thee met jam zeker aan.
Of je vangt er ongedierte mee, natuurlijk.
Oud 26-09-2011, 12:37
Uice
Uice is offline
Inderdaad.

Laatst gewijzigd op 26-09-2011 om 12:51.
Oud 26-09-2011, 12:38
Uice
Uice is offline
En thee met jam, ik weet het niet, hoor. Ik heb nooit jam in huis, want ik eet bijna nooit scones. Dus dan zou ik een pot jam moeten kopen, puur voor de thee? En dan als ik het niets vind, dan wat?
Oud 26-09-2011, 12:38
Verwijderd
Ik rook al een paar dagen Vogues, die vrij licht en dun zijn (hier geďllustreerd door een vies wijf), en nu valt me opeens dat mijn stem veel minder schor klinkt. O hai. Maar je keel wordt er wel heel ruw van en ze zijn totaal niet lekker, dus ik wou dat ik weer gewoon shag mocht roken van mezelf.
Oud 26-09-2011, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad.

Edit: op je een na laatste statement, niet je laatste.
Nouja, ik heb de post al aangepast.

Citaat:
En thee met jam, ik weet het niet, hoor. Ik heb nooit jam in huis, want ik eet bijna nooit scones. Dus dan zou ik een pot jam moeten kopen, puur voor de thee? En dan als ik het niets vind, dan wat?
Dan ga je scones maken of wespen vangen. Of je geeft het weg.

Ik zou trouwens frambozenjam nemen voor in de thee.
Oud 26-09-2011, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Dennis? Nee, ik heet Katarina.
Zoek op E&D eens op 'rozenbottel'.
Oud 26-09-2011, 12:43
Verwijderd
Ooohhh vanochtend werd ik op de bank wakker nadat ik tijdens de WSOP in slaap gekukeld was en ik besloot een early morning zaprondje te doen voor ik gewoon weer verder zou gaan slapen (in bed, one might add). En ik kwam bij TV Gelderland (fuck yeah) en daar hadden ze een repo over World Statues Day in Arnhem. Wat een geweldig iets is dat toch, ik heb echt genoten. Volgend jaar ga ik er zeker weten heen met een fototoestel, want ik vind dat echt zó mooi <3

http://www.worldstatues.nl/#media=/media/fotos/ voor de geinteresseerden!
Oud 26-09-2011, 12:43
Verwijderd
Jam kan niet in de thee. Варенье wel, maar dat is geen jam, he, Listo.
Oud 26-09-2011, 12:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Draag jij wel eens rokken, jurkjes en hakken, ja..? *benieuwd*
I rest my case
Oud 26-09-2011, 12:49
Verwijderd
Citaat:
I rest my case
Ja eh, zo vaak heb ik je nou ook weer niet gezien hoor Ik ben wel benieuwd hoe je dat staat, seriously.
Oud 26-09-2011, 12:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja eh, zo vaak heb ik je nou ook weer niet gezien hoor Ik ben wel benieuwd hoe je dat staat, seriously.
Hm gewoon ik geloof niet dat ik foto's heb. Ja, alleen in een Alice in wonderland jurkje
Oud 26-09-2011, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Zoek op E&D eens op 'rozenbottel'.
O, die Dennis. Volgens mij heeft hij een eetstoornis.

Citaat:
Ooohhh vanochtend werd ik op de bank wakker nadat ik tijdens de WSOP in slaap gekukeld was en ik besloot een early morning zaprondje te doen voor ik gewoon weer verder zou gaan slapen (in bed, one might add). En ik kwam bij TV Gelderland (fuck yeah) en daar hadden ze een repo over World Statues Day in Arnhem. Wat een geweldig iets is dat toch, ik heb echt genoten. Volgend jaar ga ik er zeker weten heen met een fototoestel, want ik vind dat echt zó mooi <3

http://www.worldstatues.nl/#media=/media/fotos/ voor de geinteresseerden!
Ik vind dit echt een heel grappige post.

Citaat:
Jam kan niet in de thee. Варенье wel, maar dat is geen jam, he, Listo.
Dat is wel jam!
Oud 26-09-2011, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit echt een heel grappige post.
Waarom?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten