Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik nog haar tot aan m'n onderrug had was het wel een klein gedoe met truien aantrekken, want dan moest je het handmatig onder de trui vandaan trekken en dan werd het snel statisch. Ik denk dat dat voor mensen met heel lange baarden ook wel geldt, dat ze de baard zelf uit de trui moeten halen. Maar dan moeten het wel echt behoorlijke baarden zijn, want het eerste reflex is gewoon je hoofd zo ver mogelijk kantelen. Dus dan moet het een baard zijn van langer dan 20 centimeter. Ik typ telkens 'baars' in plaats van baard. Dat zou wat zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, aha! Maar volgens mij is een baard moeilijker uit je trui te halen dan gewoon bovenhoofdhaar, want dan zit je kin nog in de weg. Zeker als je een echte, grote, volle baard hebt. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En volgens mij is een baard niet moeilijker, want je kunt toch gewoon je hand bij je hals houden en hem dan naar voren bewegen? Waardoor je de baard naar voren/uit de trui duwt. Je kin staat er verder los van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gegevens verzamelen? Prima. Maar leg het in Jip en Janneke-taal uit wát je precies verzamelt, hóe je het gebruikt, welke 3rd parties er gebruik van (mogen) maken en onder welke omstandigheden. En daar verzaakt Facebook in, willens en wetens, omdat ze dondersgoed weten dat wat ze doen heel erg donkergrijs zo niet zwart is. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, mja, misschien is dat wel zo. Tenzij je een coltrui draagt. Maar ja, welke man met lange-lange baard draagt nou een coltrui. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond de film trouwens echt HEEL erg grappig. Maar hij is wel een beetje van na jouw tijd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Weet iemand een mooie lijst van grote bedrijven en welke politieke bewegingen ze steunen? Dat is interessant. Ik weet nu dat Google libertijnen zijn, evenals, verrassend genoeg, Whole Foods Market.
|
En thee met jam, ik weet het niet, hoor. Ik heb nooit jam in huis, want ik eet bijna nooit scones. Dus dan zou ik een pot jam moeten kopen, puur voor de thee? En dan als ik het niets vind, dan wat?
|
Verwijderd
|
Ik rook al een paar dagen Vogues, die vrij licht en dun zijn (hier geďllustreerd door een vies wijf), en nu valt me opeens dat mijn stem veel minder schor klinkt. O hai. Maar je keel wordt er wel heel ruw van en ze zijn totaal niet lekker, dus ik wou dat ik weer gewoon shag mocht roken van mezelf.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik zou trouwens frambozenjam nemen voor in de thee. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ooohhh vanochtend werd ik op de bank wakker nadat ik tijdens de WSOP in slaap gekukeld was en ik besloot een early morning zaprondje te doen voor ik gewoon weer verder zou gaan slapen (in bed, one might add). En ik kwam bij TV Gelderland (fuck yeah) en daar hadden ze een repo over World Statues Day in Arnhem. Wat een geweldig iets is dat toch, ik heb echt genoten. Volgend jaar ga ik er zeker weten heen met een fototoestel, want ik vind dat echt zó mooi <3
http://www.worldstatues.nl/#media=/media/fotos/ voor de geinteresseerden! |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|