Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als die conducteurs nix zouden zeggen zou er ook nix gebeuren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zag d'r gister bij B&W Café! Ik vind 't wel dapper van d'r, maar vind dat je dat soort dingen beter niet kunt doen, omdat je niet weet wie je tegenover je hebt! Ze kunnen ook messen en andere gevaarlijke hulpmiddelen bij zich hebben! Zou d'r echt nooit tussen springen, je moet eerst aan je eigen veiligheid denken! Dan aan die van iemand anders! En wat boeit het dat dat meisje een getinte huid had, Nieuwe Nationale partij????? Dat heeft er echt totaal niks mee te maken! Vind dat een beetje rasistisch! Als het een blank meisje was geweest had je toch ook niet gezegd, het was een balnk meisje, leve dit blanke meisje! Kortom spring niet tussen vechtende mensen, want je weet niet met wie je te maken hebt, maar bel 1-1-2, daar red je levens mee!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf was ze eerder ook slachtoffer van een soortgelijk incident. (dat had verder niks met buitenlanders of zoiets dergelijks te maken voor de goede duidelijkheid. maar goed. Ik vind ook dat mensen er wat tegen moeten doen als zoiets gebeurd al loont het vaak niet. het rechtssysteemm in Nederland is tegenwoordig zo dat je als je ingrijpt dat je een grote kans loopt zelf aangeklaagd te worden en misschien nog een grotere straf te krijgen. En vaak is het zoiets van dat mensen pas iets doen als anderen ook iets doen. Daarom doen omstanders vaak ook niets. En iedereen spreekt nu zijn schande uit over dit incident, waarin niemand ingrijpt maar ik vraag me af wie er wel in zou grijpen...(ja er zijn mensen die wel realistisch zijn, zie eerdere reacties) |
![]() |
||
Citaat:
Is dat wat je bedoelt??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1.daar heb je gelijk in was zo enzo niet zo doordachte reaktie. ik heb hier zelf veel ervaring mee al mijn vriendinnen hebben een gsm is dat niet zo zorg ik dat ze dr een krijgen. Mijn idee is altijd dat je voorjezelf moet zorgen dat je altijd de middelen hebt om jezelf en anderen zonder te kunnen redden. ik reageerde teveel vanuit dat standpunt of gewoonte voor mij is dat heel normaal. 2.een ding ik zeg niet slim niet dom klein verschil(miereneuker idd) dat weet ik zeker(dat je dan inpulsief reageert) ik ben vroeger(tot een half jaar terug)ook regelmatig bedreigt opgewacht ect. ik heb ook vrij regelmatig een mes onder mijn neus gehad. Vaak heb ik ook klappen uitgedeelt(6 jaar tkd). Maar dat betekent niet dat ik het slim vind dat dat meisje dat deed moedig wat ik al gezegd had, maar ook overbodig als ze geen gsm had c.q. heeft waarom niet ? kosten geen roggel versterken de veiligheid voorjezelf en anderen enorm. maargoed, das meer mijn persoonlijke opvatting hier over wat dus natuurlijk ook mijn mening vormt. en soulless Stoer klink je wel(zeg niet dat je dat bent of wil zijn enkel hoe je overkomt) Maar stel, we gaan allemaal overal tussenspringen en die gasten eens flink op hun muil rammen heerlijk.(klinkt gek maar het geeft even een gevoel van opluchting meestal) Denk je dat dat wat oplost ? ik denk van niet ik denk dat het alleen maar gaat escaleren en das deels praktijkervaring.(sorry ga ik niet verder op in) dit was mijn mening Respect voor iedereen door iedereen samen, staan we nie alleen Groeten Edwin
|||
Citaat:
2. ik snapo je punt wilde daar alleen maar als aanvulling op zeggen dat het gewoon moeilijk is om een ondoordachte actie te bestempelen met slim of niet slim. Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|