Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2011, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Nou, als je 't alleen doet komt er toch niks binnen?
Oh op die manier
Advertentie
Oud 05-10-2011, 17:10
Verwijderd
Ik koop soms wel fruit, maar ik heb nooit zin om het te pellen/schillen/snijden, dus dan laat ik het net zo lang liggen tot het niet goed meer is.
Dus ik koop het maar niet meer.
Oud 05-10-2011, 17:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw mensen, ik kreeg net een brief helemaal uit Australie en m'n kille hart breekt ervan.
Het is van een meisje die ik ken via de int0rwebz en ze schrijft dat ze moest huilen van mijn laatste PM, omdat ze niet wist dat mensen zo lief konden zijn en dat ik haar leven heb beter gemaakt omdat ze zich nu niet meer alleen voelt, want ze heeft eigenlijk geen vrienden enzo. En dat ze door mij is gestopt met zichzelf pijn te doen en een heel verhaal over hoe ze nu sterker is...

Bizar. Ik heb alleen maar naar haar geluisterd en 'r gezegd dat ze helemaal niet zo raar is als ze zelf denkt en dat alles wel goed komt en dat ik een glaasje roosvicee voor d'r ging inschenken (ok, dat niet, maar you get ze piksjur...)
Oud 05-10-2011, 17:14
Verwijderd
Ik moest net ook bijna huilen om een topic op Viva. Er was een vrouw die door omstandigheden geen cent meer had voor boodschappen, terwijl ze net een pasgeboren baby heeft, en zelf nog herstellende is van een keizersnede.
Heel veel mensen hebben haar aangeboden om mee te komen eten, en boodschappen/geld te geven.
Er zijn nog lieve mensen <3
Oud 05-10-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Btw mensen, ik kreeg net een brief helemaal uit Australie en m'n kille hart breekt ervan.
Het is van een meisje die ik ken via de int0rwebz en ze schrijft dat ze moest huilen van mijn laatste PM, omdat ze niet wist dat mensen zo lief konden zijn en dat ik haar leven heb beter gemaakt omdat ze zich nu niet meer alleen voelt, want ze heeft eigenlijk geen vrienden enzo. En dat ze door mij is gestopt met zichzelf pijn te doen en een heel verhaal over hoe ze nu sterker is...

Bizar. Ik heb alleen maar naar haar geluisterd en 'r gezegd dat ze helemaal niet zo raar is als ze zelf denkt en dat alles wel goed komt en dat ik een glaasje roosvicee voor d'r ging inschenken (ok, dat niet, maar you get ze piksjur...)
Het is best maf hoeveel je eigenlijk kunt betekenen voor mensen door gewoon te luisteren en soms wat dingen te zeggen en eigenlijk gewoon een mens te zijn.
Oud 05-10-2011, 17:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik koop soms wel fruit, maar ik heb nooit zin om het te pellen/schillen/snijden, dus dan laat ik het net zo lang liggen tot het niet goed meer is.
Dus ik koop het maar niet meer.
Appelsch.
Oud 05-10-2011, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Appelsch.
Die lust ik niet.

Nou ja, die lust ik wel, maar ik vind ze erg mweh, en ik las ook ergens dat er vooral veel suikers inzitten en maar weinig vitaminen, als je het vergelijkt met ander soort fruit.
Oud 05-10-2011, 17:24
Verwijderd
fruitsap
Oud 05-10-2011, 17:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Die lust ik niet.

Nou ja, die lust ik wel, maar ik vind ze erg mweh, en ik las ook ergens dat er vooral veel suikers inzitten en maar weinig vitaminen, als je het vergelijkt met ander soort fruit.
maar dat zijn geen geraffineerde suikers, dus niet zo heel slecht En alsnog erg gezond.
Oud 05-10-2011, 17:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik las dat rode paprika's de shit zijn, omdat ze meer vitaminen bevatten dan elke andere groente. Mooi zo, want ik gooi overal paprika doorheen. Vet lekkah!
Ik vind maiskolven trouwens ook superlekker, want het is zo zoet en het vult, maar ik weet niet hoe gezond dat is, eigk.
Oud 05-10-2011, 17:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Rode paprika is idd geweldig, er zit meer vitamine C in dan in een sinaasappel.
Oud 05-10-2011, 17:55
Verwijderd
Bluh, ik heb echt de perfecte productieve dag gehad, behalve dat ik nu nog moet gaan studeren en ik heb geen zin meer. Maar het moet wel écht.
Oud 05-10-2011, 17:56
Verwijderd
Oh, en ik heb vrijdag een huisshirt eindelijk.
Oud 05-10-2011, 17:58
Verwijderd
@ Carn: ik heb vijf weken belastingrecht gehad en dat ging over boxen en dingen en dat ben ik allemaal weer heel snel vergeten, maw ik weet er waarschijnlijk minder af dan jezelf. Je kunt het altijd proberen maar de kans is heel klein dat ze zich er iets van aantrekken, je had zelf immers ook wel kunnen weten dat het een fout was en niet een verandering van je rechtspositie of zoiets.
Oud 05-10-2011, 17:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmmmm nu koken of naar de snackbar....?
Oud 05-10-2011, 18:00
Verwijderd
Citaat:
koken natuurlijk!
Oud 05-10-2011, 18:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar ik ben lui en moe
Oud 05-10-2011, 18:03
Verwijderd
Koken is zo gedaan! En leuk! En gezonder!
Oud 05-10-2011, 18:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Meh. Oke dan *zucht*
Oud 05-10-2011, 18:04
Verwijderd
Braaf!
Oud 05-10-2011, 18:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
*mep*
Oud 05-10-2011, 18:06
Verwijderd

Kan iemand mij naar de UB schoppen? Onze studievereniging zit daar te studeren en ik had gezegd dat ik ook zou gaan omdat ik hopeloos achterloop
Oud 05-10-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:

Kan iemand mij naar de UB schoppen? Onze studievereniging zit daar te studeren en ik had gezegd dat ik ook zou gaan omdat ik hopeloos achterloop
Citaat:
*mep*
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Snackbar. Kroketten, patat
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, die rol kan ik ook best op me nemen. *ahum* Kom op Apate, studeren is goed voor je en dan voel je je vanavond heel goed over jezelf. Hup, naar de UB!
Verwijderd
Ik heb mezelf voorgenomen om dit weekend bij te lezen!
Oud 05-10-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Meh. Oke dan *zucht*
Ik wilde net zeggen: ga dan tenminste iets lekkers halen bij een Surinamer of zo, ipv echt snackbarvoer, maar toen bedacht ik net dat smaken obviously verschillen ennnn ga je al braaf koken.

Citaat:

Je studeert een maand en loopt al hopeloos achter?
Oud 05-10-2011, 18:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Snackbar. Kroketten, patat
Dit helpt niet echt.

Overigens zou ik dan gaan voor raspatat en kaassouflés <33
Oud 05-10-2011, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Je studeert een maand en loopt al hopeloos achter?
Oke, misschien niet helemaal hopeloos. Maar, als je niets leest terwijl je dat wel moet doen, en je bent er niet aan gewend dan gaat het snel

Maar goed, ik heb mezelf nu bij elkaar geraapt en ik ga naar de ub
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik wilde net zeggen: ga dan tenminste iets lekkers halen bij een Surinamer of zo, ipv echt snackbarvoer, maar toen bedacht ik net dat smaken obviously verschillen ennnn ga je al braaf koken.
Ik haal eigenlijk nooit eten, behalve patat. Want de snackbar zit ongeveer 50 meter verderop

Geen idee waar ik lekker Surinaams ofzo kan halen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dit helpt niet echt.

Overigens zou ik dan gaan voor raspatat en kaassouflés <33
Koken is teveel werk. Goudgele raspatatjes met heerlijk gevulde kalfskroketten en romige kaassouflé's, mmmmm.

Of je eet liever zelfgekookte slappe aardappels met ranzige groenten en stinkvlees, mag ook.
Oud 05-10-2011, 18:11
Verwijderd
ik ben er achter gekomen dat als je je kaken niet van elkaar kan halen, het klinkt alsof je zuid afrikaans praat

overigens, het bloedt nog steeds als een malle, dat mag eigenlijk niet
Oud 05-10-2011, 18:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik haal eigenlijk nooit eten, behalve patat. Want de snackbar zit ongeveer 50 meter verderop

thuisbezorgd.nl!
Oud 05-10-2011, 18:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oke, misschien niet helemaal hopeloos. Maar, als je niets leest terwijl je dat wel moet doen, en je bent er niet aan gewend dan gaat het snel

Goed zo go Apate go

Citaat:
Koken is teveel werk. Goudgele raspatatjes met heerlijk gevulde kalfskroketten en romige kaassouflé's, mmmmm.

Of je eet liever zelfgekookte slappe aardappels met ranzige groenten en stinkvlees, mag ook.
Nom

Maar het eigen gekookte alternatief is couscoussalade, wel iets lekkerder dan wat jij zegt
Oud 05-10-2011, 18:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Goed zo go Apate go

Nom

Maar het eigen gekookte alternatief is couscoussalade, wel iets lekkerder dan wat jij zegt
Nee, couscous is des duivels. Ruik de snackbargeur, slechts 50 meter verderop! Volg je neus en je smaak!
Verwijderd
Citaat:
Goed zo go Apate go

Nom

Couscoussalade is echt zo gemaakt! hup koken jij!
Verwijderd
Citaat:
Nee, couscous is des duivels. Ruik de snackbargeur, slechts 50 meter verderop! Volg je neus en je smaak!
Jij bent des duivels!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hou eens op Noedel had ik mezelf net zover dat ik ging koken..
Oud 05-10-2011, 18:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke oke OKE ik ga koken.
Oud 05-10-2011, 18:15
Verwijderd
Oud 05-10-2011, 18:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Verwijderd
die lahmacun kaas/vlees die ik om 17.00 op had was trouwens weer erg lekker!
Carn
Carn is offline
vette reclame

Oud 05-10-2011, 18:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
die lahmacun kaas/vlees die ik om 17.00 op had was trouwens weer erg lekker!
En ondertussen bik jij wel gewoon snackfood
Oud 05-10-2011, 18:17
Verwijderd
Citaat:
En ondertussen bik jij wel gewoon snackfood
Ja, maar dat was als snack ik ga nog wel koken hoor!
Oud 05-10-2011, 18:19
Verwijderd
Waarom zoenen de homo's nou nooit in Glee.

Citaat:

Haha, het werkt, je zoekt excuses. Ga maar snel en laat het niet weer gebeuren!

Citaat:

Baahhh friet.
Oud 05-10-2011, 18:20
Verwijderd
Goede verse friet
Oud 05-10-2011, 18:22
Uice
Uice is offline
Hoi, ik ben Julius. Niet Para achter mijn computer ofzo maar gewoon ikzelf. Vijftien flessen kak, dertig piemels. Soep uit negenennegentig vieze mannen met spek en ui. Eén banaan. Van glas. Zeventien koeken. Eén anus.
Oud 05-10-2011, 18:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Waarom zoenen de homo's nou nooit in Glee.
Six Feet Under
Oud 05-10-2011, 18:23
Verwijderd
@Quis

Voor zoenende homo's én een kwaliteitsserie check Six Feet Under
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten