| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb er nu een gevonden |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Daarom in transcriptie: Ugaritisch: He rechem se anikel we mehamed ru a'lita mes terech fila'ahod. Hurritisch: Jana'an we'lied je'abav ne'alim wa'ad. Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ja, weet ik. Dat je je liefde voor iets uitspreekt kan ik ook begrijpen, net als je verbazing, teleurstelling of woede, maar waarom tegen een random iets dat je idioot vindt duizend keer schoppen? Is een keer niet genoeg? O, en ik vind ook een beetje dat mensen die zo schoppen voornamelijk schoppen tegen iets wat ze niet begrijpen. Maar daar had ik vast anders over gedacht als ik nergens in geloofde.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Azeri lijkt echt HEEL erg op Mongools. Want getranscribeerd stond er: Mongol xellijg bichgijn xelbereer temdeglexdee alban josoor kirill bichgijg Mongol uls bolon OXU-d. Mongol bichgijg BNXFU-d tus tus xeregleder. Waarbij je de x moet lezen als een g in 'groen', trouwens.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
En ik vind het geen zwaktebod, alleen een teken dat ik anders naar de wereld kijk dan Schroedinger en jij. Mag ik?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En van mij mag je.
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
En met 'begrijpen' bedoelde ik iets anders, maar ik denk niet dat ik dat precies uit kan leggen. O, en ik heb een hekel aan geloofsdiscussies. Eigenlijk. Citaat:
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|