Oud 10-10-2011, 00:04
Verwijderd
Maakt niet uit hoor, ik ben er blij mee
Maar het is dus een foutje van imdb
Advertentie
Oud 10-10-2011, 00:05
Verwijderd
Did you buy them like this,
or are the holes self-inflicted?

Nah. A spider spun them,
and that's where he had a tea break.

Godver, deze vond ik zo vet
Oud 10-10-2011, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen zin om iedere potentiële situatie/handeling te gaan beoordelen op de gevaren daarvan voor mijn persoon.
Geloof me, dat doe je echt wel, alleen niet zo bewust.
Verwijderd
Citaat:
Did you buy them like this,
or are the holes self-inflicted?

Nah. A spider spun them,
and that's where he had a tea break.

Godver, deze vond ik zo vet
Oh ja Ik wist even niet precies wat je bedoelde
Verwijderd
Sophie is sowieso behoorlijk briljant
Oud 10-10-2011, 00:09
Verwijderd
Evey Hammond: Are you like a... crazy person?
V: I'm quite sure they will say so.
Oud 10-10-2011, 00:10
Verwijderd
Nou genoeg voor vanavond hoor! Ik moet toch weer behoorlijk op tijd op helaas.
Oud 10-10-2011, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Geloof me, dat doe je echt wel, alleen niet zo bewust.
Ja, in een bepaalde mate, en dat is enigszins bewust, ik maak actief de keuze om me er niet zo druk over te maken.
Noedelhap
Noedelhap is offline
En natuurlijk

"What's it like being you?"
"EAY?!"
"A bit hectic?"
Uice
Uice is offline
"Surely, you can't be serious."
"I am serious. And don't call me Shirley."

Deze draag ik op aan iedereen. Zo.
Oud 10-10-2011, 00:12
Verwijderd
Heel de scene tussen Archie en Johnny is een geweldig moment in de filmgeschiedenis, maar deze spant de kroon:

What's it like being you?
- Eh?
- A bit hectic?
Verwijderd
Ik wil nog even een stom verhaaltje vertellen. Ik was daarstraks op station Eindhoven, had even een broodje gehaald bij de AH, ging toen naar buiten om op de bus te wachten. Komt er een neger naar me toe, spreekt me moeilijk verstaanbaar aan: "Mevrouw, uw portemonnee".. en heel erg, maar mijn eerste reactie was "Ehh, nou, NEE!" maar hij bleef een beetje hangen en hij probeerde uit te leggen dat 'mijn kleine portemonnee daar gevallen was' en hij wees naar binnen. Ik vond hem alleen een beetje vreemd (terwijl ie dat helemaal niet was, en dat vind ik dus best erg van mezelf ) en toen keek ik in mijn tas en was m'n portemonnee inderdaad weg. Dus ik zeg dat ie gelijk heeft en ren naar binnen. Komt daar net een andere neger naar me toe en duwt me mijn portemonnee in mijn handen. En toen ging ik dus ook nog even checken of alles er nog in zat Maar het was gewoon zo'n gekke situatie en ik had gewoon echt niks door gehad. Ik heb ze wel allebei heel erg bedankt natuurlijk.
Verwijderd
Citaat:
En natuurlijk

"What's it like being you?"
"EAY?!"
"A bit hectic?"
<3
Verwijderd
Citaat:
en natuurlijk

"what's it like being you?"
"eay?!"
"a bit hectic?"
Citaat:
heel de scene tussen archie en johnny is een geweldig moment in de filmgeschiedenis, maar deze spant de kroon:

what's it like being you?
- eh?
- a bit hectic?
omg <3333333333
Verwijderd
Citaat:

Verwijderd
Citaat:
omg <3333333333
gmta
Verwijderd
Citaat:

<3

Oud 10-10-2011, 00:14
Verwijderd
Ik heb soms zo vaak GMTA met Noedel dat het een beetje eng wordt.
Oud 10-10-2011, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Ik wil nog even een stom verhaaltje vertellen. Ik was daarstraks op station Eindhoven, had even een broodje gehaald bij de AH, ging toen naar buiten om op de bus te wachten. Komt er een neger naar me toe, spreekt me moeilijk verstaanbaar aan: "Mevrouw, uw portemonnee".. en heel erg, maar mijn eerste reactie was "Ehh, nou, NEE!" maar hij bleef een beetje hangen en hij probeerde uit te leggen dat 'mijn kleine portemonnee daar gevallen was' en hij wees naar binnen. Ik vond hem alleen een beetje vreemd (terwijl ie dat helemaal niet was, en dat vind ik dus best erg van mezelf ) en toen keek ik in mijn tas en was m'n portemonnee inderdaad weg. Dus ik zeg dat ie gelijk heeft en ren naar binnen. Komt daar net een andere neger naar me toe en duwt me mijn portemonnee in mijn handen. En toen ging ik dus ook nog even checken of alles er nog in zat Maar het was gewoon zo'n gekke situatie en ik had gewoon echt niks door gehad. Ik heb ze wel allebei heel erg bedankt natuurlijk.
Hihi dit kwam laatst nog in een college terug Althans mijn docent illustreerde met eenzelfde voorbeeld wat hij zelf had meegemaakt dat we toch allemaal bepaalde vooroordelen hebben waar we het eigenlijk zo niet mee eens zijn
Oud 10-10-2011, 00:16
Verwijderd
Fucking SHITE
Oud 10-10-2011, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Hihi dit kwam laatst nog in een college terug Althans mijn docent illustreerde met eenzelfde voorbeeld wat hij zelf had meegemaakt dat we toch allemaal bepaalde vooroordelen hebben waar we het eigenlijk zo niet mee eens zijn
Ja, ik vond het heel erg dat ik zo dacht. Maar ik kan dan ook wel weer best terug redeneren wat er door mijn hoofd ging en met welke gebeurtenissen zulke gedachten tot stand komen. Ik ben al eens eerder gerold op het station. Als ik 's avonds op straat nagefloten word of een of ander koosnaampje naar m'n hoofd gesmeten krijg, is dat vaak door een neger. Deze man zag er een beetje slordig uit, het had goed een bedelaar kunnen zijn, die er ook genoeg rondhangen op stations. Daarbij was het dus een gekke situatie, en begreep ik hem in eerste instantie ook niet.
Oud 10-10-2011, 00:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
omg <3333333333
*Nakedboks*

OT:
Louise: What are you doing here? You look like shit.
Johnny: I'm just tryin' to blend in with the surroundings.

Oud 10-10-2011, 00:19
Verwijderd
Citaat:
*Nakedboks*

OT:
Louise: What are you doing here? You look like shit.
Johnny: I'm just tryin' to blend in with the surroundings.

Ik heb nu zin om m te kijken

Ik hou zoveel van Johnny. En van de accenten. En alles.
Sorry Minke, dat ik je film 'steel'.
Oud 10-10-2011, 00:19
Verwijderd
"Have you ever seen a dead body?"
- "Only me own".

Er zijn interpretaties van de film dat Johnny stervende is, trouwens. Of dat ie een ziekte heeft waar ie uiteindelijk aan zal overlijden, of zoiets. Hmja.
Oud 10-10-2011, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu zin om m te kijken

Ik hou zoveel van Johnny. En van de accenten. En alles.
Sorry Minke, dat ik je film 'steel'.
Ja, je blijft er godverdomme van af!

Neu hoor, ik ben blij dat ik eindelijk eens een keer écht iemand heb kunnen overtuigen. De anderen die hem dankzij mij gezien hebben, vonden hem doorgaans 'ja, wel een goede film, maar niet heel bijzonder ofzo'.
Oud 10-10-2011, 00:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
"Have you ever seen a dead body?"
- "Only me own".

Er zijn interpretaties van de film dat Johnny stervende is, trouwens. Of dat ie een ziekte heeft waar ie uiteindelijk aan zal overlijden, of zoiets. Hmja.
Die zijn dan wel gebaseerd op gebakken lucht Maar het zou in theorie kunnen.
Oud 10-10-2011, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, je blijft er godverdomme van af!

Neu hoor, ik ben blij dat ik eindelijk eens een keer écht iemand heb kunnen overtuigen. De anderen die hem dankzij mij gezien hebben, vonden hem doorgaans 'ja, wel een goede film, maar niet heel bijzonder ofzo'.
Ja dat is frusti ja.
Oud 10-10-2011, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Die zijn dan wel gebaseerd op gebakken lucht Maar het zou in theorie kunnen.
Precies. Het zou kunnen, en dat vind ik dan ook wel weer leuk aan de film. Er zijn zo een paar vage hints die die kant op zouden kúnnen wijzen, en dat is vast niet Leighs bedoeling geweest, maar hij vindt het vast prima dat sommige kijkers dat ervan maken
Oud 10-10-2011, 00:22
Uice
Uice is offline
Ik vind Naked er vooral heel mooi uitzien. Die Johnny kan me verder niet zo boeien.
Oud 10-10-2011, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vond het heel erg dat ik zo dacht. Maar ik kan dan ook wel weer best terug redeneren wat er door mijn hoofd ging en met welke gebeurtenissen zulke gedachten tot stand komen. Ik ben al eens eerder gerold op het station. Als ik 's avonds op straat nagefloten word of een of ander koosnaampje naar m'n hoofd gesmeten krijg, is dat vaak door een neger. Deze man zag er een beetje slordig uit, het had goed een bedelaar kunnen zijn, die er ook genoeg rondhangen op stations. Daarbij was het dus een gekke situatie, en begreep ik hem in eerste instantie ook niet.
Ik snap het ook best hoor! Het voorbeeld van mijn docent is wat erger

Hij vertelde dat hij 's nachts het pondje in Amsterdam bij CS naar Noord nam, hij was daar alleen met een neger op de boot (bestuurder zit toen in een kotje hoger) en deze neger staarde hem aan en liep op den duur tijdens de overtocht naar hem toe en mijn docent werd bang en was al bijna klaar om zijn portemonnee af te staan, en toen noemde de neger de naam van de docent en 1 van de vakken die hij gaf en complimenteerde hem over de colleges want hij was een student van hem geweest
Oud 10-10-2011, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Naked er vooral heel mooi uitzien. Die Johnny kan me verder niet zo boeien.
dat snap ik serieus niet zo goed. Ik vind het er ook goed uitzien natuurlijk, maar djiezus, Johnny is echt het meest boeiende filmpersonage dat ik ooit gezien heb
Oud 10-10-2011, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het ook best hoor! Het voorbeeld van mijn docent is wat erger

Hij vertelde dat hij 's nachts het pondje in Amsterdam bij CS naar Noord nam, hij was daar alleen met een neger op de boot (bestuurder zit toen in een kotje hoger) en deze neger staarde hem aan en liep op den duur tijdens de overtocht naar hem toe en mijn docent werd bang en was al bijna klaar om zijn portemonnee af te staan, en toen noemde de neger de naam van de docent en 1 van de vakken die hij gaf en complimenteerde hem over de colleges want hij was een student van hem geweest
Aww
Nou, als een neger naar me toeloopt speelt nog niet gelijk de gedachte in me op om zo meteen mijn portemonnee dan maar af te staan

Maar van die toespelingen 's avonds laat op de fiets zie ik wel altijd aankomen, en vaak is het dan ook waar. Alsof je het over je afroept omdat je al op een soort van angstige oplettende manier kijkt ofzo
Oud 10-10-2011, 00:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Volgens mij ken ik hem ook via jou hoor
Oud 10-10-2011, 00:25
Verwijderd
Maar Minke, ik blijf erbij, Sandra die verpest voor mij echt de laatste 20 minuten van de film. Door haar zal hij nooit de volle mep van me krijgen, omdat die rol gewoon walgelijk geschreven en geacteerd is. Alsof je ineens in een klucht van het plaatselijke buurthuis bent beland.
Oud 10-10-2011, 00:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
dat snap ik serieus niet zo goed. Ik vind het er ook goed uitzien natuurlijk, maar djiezus, Johnny is echt het meest boeiende filmpersonage dat ik ooit gezien heb
Ik vind hem een beetje een pretentieuze zak hooi. Hij gaat me zo af en toe op de zenuwen werken.

Die huisbaas vind ik dan veel leuker, en die nachtwaker in z'n postmoderne gaskamer ook.
Oud 10-10-2011, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij ken ik hem ook via jou hoor
Nee toch? Ik dacht dat jij hem al kende voor ik er hier ooit over begon
Oud 10-10-2011, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Ik vind hem een beetje een pretentieuze zak hooi. Hij gaat me zo af en toe op de zenuwen werken.

Die huisbaas vind ik dan veel leuker, en die nachtwaker in z'n postmoderne gaskamer ook.
Ja, en dat vind ik juist interessant aan hem. Ik kan ook een bloedhekel aan hem hebben, maar vind hem ook aandoenlijk, interessant en grappig.

Die huisbaas vind ik allesbehalve leuk. Veel te makkelijk om iemand tegenover Johnny te zetten die alleen maar slecht is uit verveling.
De nachtwaker staat op een gedeelde nummer 2 met Louise. Prachtrol is dat <3
Oud 10-10-2011, 00:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee toch? Ik dacht dat jij hem al kende voor ik er hier ooit over begon
Oh. Hm, ik weet het niet meer.
Oud 10-10-2011, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Aww
Nou, als een neger naar me toeloopt speelt nog niet gelijk de gedachte in me op om zo meteen mijn portemonnee dan maar af te staan

Maar van die toespelingen 's avonds laat op de fiets zie ik wel altijd aankomen, en vaak is het dan ook waar. Alsof je het over je afroept omdat je al op een soort van angstige oplettende manier kijkt ofzo
Het was wel een neger die je direct aankijkt terwijl hij op je afloopt en er is NIEMAND anders op die boot eh!

voorjekijkendoorlopen! stug alles negeren (huhuhu)
Oud 10-10-2011, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Maar Minke, ik blijf erbij, Sandra die verpest voor mij echt de laatste 20 minuten van de film. Door haar zal hij nooit de volle mep van me krijgen, omdat die rol gewoon walgelijk geschreven en geacteerd is. Alsof je ineens in een klucht van het plaatselijke buurthuis bent beland.
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt ja. Ik weet ook niet zo goed waarom, maar ik vind haar rol dus wel heel grappig en ik pik daardoor ook dat ie een beetje over the top is.
Oud 10-10-2011, 00:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Die huisbaas is briljant idd Dat lachje Zo arrogantie en zelfingenomenheid is zo goed geacteerd

Maar Johnny is niet pretentieus, hij is ZICHZELF.
Oud 10-10-2011, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Het was wel een neger die je direct aankijkt terwijl hij op je afloopt en er is NIEMAND anders op die boot eh!

voorjekijkendoorlopen! stug alles negeren (huhuhu)
Ja, dat is waar.

Uhuh. Maar ook als je dat doet, merken ze dat aan je en gaan ze juist naar je roepen, geloof ik. Oh my, ik was gisteravond zó bang op de fiets even Moest van Sanne naar Mickel fietsen, 3 uur 's nachts ofzo. Eerst langs de hoeren fietsen en ik had een kort rokje aan en daar krijg je gek genoeg toch opmerkingen over, ook al staan daar heel wat schaarser gekleden dames waar ze wél iets kunnen halen En vervolgens reed ik een 'bos'paadje te vroeg in, en moest ik dus een klein stukje andere weg fietsen, iets langer ook. Door een parkje met veel bomen en bankjes en geen verlichting en ik hoorde ineens van alles en ik zag achter iedere boom een enge man staan en mijn hart klopte echt als een bezetene en ik was dus een momentje ook een beetje de weg kwijt. Blugh, dat je je zo druk kan maken op zo'n moment

/weer een random verhaaltje
Oud 10-10-2011, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Die huisbaas is briljant idd Dat lachje Zo arrogantie en zelfingenomenheid is zo goed geacteerd

Maar Johnny is niet pretentieus, hij is ZICHZELF.
Hij speelt het absoluut goed, maar ik vind zijn rol echt véél te eendimensionaal, en dat vind ik eigenlijk het enige minpuntje aan Naked. Op die manier wordt Johnny ook wel een stuk makkelijker menselijker, natuurlijk. Omdat hij in elk geval nog niet zo'n zak is als die Jeremy/Sebastian.
Oud 10-10-2011, 00:32
Verwijderd
Ik vind dat lachje van Sebastian/Jeremy ZO ONTZETTEND WALGELIJK DAT IK HEM HAAT.

Heel goed geacteerd door hem dus, ja. Maar het personage vind ik te erg om leuk te kunnen vinden.
Oud 10-10-2011, 00:34
Verwijderd
'I see your boomerang came back then, love'

Alles wordt gewoon briljant door dat accent en de terloopse manier van dingen opmerken!
Oud 10-10-2011, 00:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hij speelt het absoluut goed, maar ik vind zijn rol echt véél te eendimensionaal, en dat vind ik eigenlijk het enige minpuntje aan Naked.
Ik vind eendimensionaliteit niet per se iets slechts, zeker bij personages die geen enorme rollen hebben. Bij Jeremy werkt het juist heel goed dat hij geen menselijke kant heeft. Hij is gewoon een angstaanjagende aanwezigheid. Dat maakt hem ook wel geestig, vind ik.
Oud 10-10-2011, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat lachje van Sebastian/Jeremy ZO ONTZETTEND WALGELIJK DAT IK HEM HAAT.

Heel goed geacteerd door hem dus, ja. Maar het personage vind ik te erg om leuk te kunnen vinden.
Ja, same here. Ik vind het meer heel gaaf hoe hij een paar keer door een vrouw wordt afgetroefd en dat ie dan zo'n klein mannetje wordt (oh jee, ik spreek mezelf een beetje tegen, hij is toch niet zó eendimensionaal ). Eerst door die masseuse, en vervolgens door Louise
Oud 10-10-2011, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind eendimensionaliteit niet per se iets slechts, zeker bij personages die geen enorme rollen hebben. Bij Jeremy werkt het juist heel goed dat hij geen menselijke kant heeft. Hij is gewoon een angstaanjagende aanwezigheid. Dat maakt hem ook wel geestig, vind ik.
Ja, snap ik, maar, hmja, ik vind Leigh juist zo sterk in ieder personage invoelbaar én op een bepaalde manier ook verachtelijk/vervelend/op de zenuwen werkend maken, en dat doet hij hier gewoon absoluut niet.
Oud 10-10-2011, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is waar.

Uhuh. Maar ook als je dat doet, merken ze dat aan je en gaan ze juist naar je roepen, geloof ik. Oh my, ik was gisteravond zó bang op de fiets even Moest van Sanne naar Mickel fietsen, 3 uur 's nachts ofzo. Eerst langs de hoeren fietsen en ik had een kort rokje aan en daar krijg je gek genoeg toch opmerkingen over, ook al staan daar heel wat schaarser gekleden dames waar ze wél iets kunnen halen En vervolgens reed ik een 'bos'paadje te vroeg in, en moest ik dus een klein stukje andere weg fietsen, iets langer ook. Door een parkje met veel bomen en bankjes en geen verlichting en ik hoorde ineens van alles en ik zag achter iedere boom een enge man staan en mijn hart klopte echt als een bezetene en ik was dus een momentje ook een beetje de weg kwijt. Blugh, dat je je zo druk kan maken op zo'n moment

/weer een random verhaaltje
Het hangt ook van de air af die je uitstraalt, uitstralen dat je je niet geďntimideerd voelt scheelt al een hoop Nja ik denk ook dat het alles scheelt dat ik als man zoveel minder kans op lastig gevallen worden heb. Nu we het toch over reële angsten hebben gehad, ik schat de kans vrij laag in dat er hier iemand in de bosjes staat te wachten om mij lastig te vallen als ik hier fiets/loop 's nachts.
Oud 10-10-2011, 00:39
Verwijderd
Ik vind het ook zo grappig dat er groeperingen feministen waren die protesteerden tegen de film Naked. Alsof het (seksueel) geweld jegens vrouwen verheerlijkt ofzo. Net als dat er critici waren die vonden dat in Trainspotting het gebruik van drugs werd verheerlijkt. Die mensen hebben toch gewoon niet goed naar die films gekeken?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten