Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Neu hoor, ik ben blij dat ik eindelijk eens een keer écht iemand heb kunnen overtuigen. De anderen die hem dankzij mij gezien hebben, vonden hem doorgaans 'ja, wel een goede film, maar niet heel bijzonder ofzo'. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij vertelde dat hij 's nachts het pondje in Amsterdam bij CS naar Noord nam, hij was daar alleen met een neger op de boot (bestuurder zit toen in een kotje hoger) en deze neger staarde hem aan en liep op den duur tijdens de overtocht naar hem toe en mijn docent werd bang en was al bijna klaar om zijn portemonnee af te staan, en toen noemde de neger de naam van de docent en 1 van de vakken die hij gaf en complimenteerde hem over de colleges want hij was een student van hem geweest ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou, als een neger naar me toeloopt speelt nog niet gelijk de gedachte in me op om zo meteen mijn portemonnee dan maar af te staan ![]() Maar van die toespelingen 's avonds laat op de fiets zie ik wel altijd aankomen, en vaak is het dan ook waar. Alsof je het over je afroept omdat je al op een soort van angstige oplettende manier kijkt ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Maar Minke, ik blijf erbij, Sandra die verpest voor mij echt de laatste 20 minuten van de film. Door haar zal hij nooit de volle mep van me krijgen, omdat die rol gewoon walgelijk geschreven en geacteerd is. Alsof je ineens in een klucht van het plaatselijke buurthuis bent beland.
|
![]() |
||
Citaat:
Die huisbaas vind ik dan veel leuker, en die nachtwaker in z'n postmoderne gaskamer ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die huisbaas vind ik allesbehalve leuk. Veel te makkelijk om iemand tegenover Johnny te zetten die alleen maar slecht is uit verveling. De nachtwaker staat op een gedeelde nummer 2 met Louise. Prachtrol is dat <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
voorjekijkendoorlopen! stug alles negeren (huhuhu) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar Johnny is niet pretentieus, hij is ZICHZELF.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uhuh. Maar ook als je dat doet, merken ze dat aan je en gaan ze juist naar je roepen, geloof ik. Oh my, ik was gisteravond zó bang op de fiets even ![]() ![]() ![]() /weer een random verhaaltje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het ook zo grappig dat er groeperingen feministen waren die protesteerden tegen de film Naked. Alsof het (seksueel) geweld jegens vrouwen verheerlijkt ofzo. Net als dat er critici waren die vonden dat in Trainspotting het gebruik van drugs werd verheerlijkt. Die mensen hebben toch gewoon niet goed naar die films gekeken?
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|