Ik zit nu in de tweede klas, toen ik in de eerste klas zat zag ik haar zitten, jammer kwam ze niet bij mij in de klas, ik was verliefd, ik wis het gelijk, nu zit ik in het tweede jaar en ze is bij ons in de klas gekomen, Ze is het mooiste meisje dat ik ooit gezien heb, en ze is heel aardig, ik kom haar wel eens tegen op de fiets, maar dan weet ik niet wat ik moet zeggen en dan groet ik maar gewoon, vaak in de klas kijk ik wel eens naar haar en dan kijkt ze ook terug maar dan kijk ik snel weer ergens anders heen.
nu het probleem, ik wil haar wel vertellen wat ik voor haar voel, maar ik heb totaal geen ervaring met meisjes, heb nooit gekust etc of veel met meisjes gepraat, zij hoort bij de populaire kant van de klas en ik meer bij de ''nerd'' kant, vandaag kwam ze voor me zitten en ik wist weer niet wat ik moest zeggen,ik 'krijg gewoon een black out
wat moet ik doen, ben niet de beste in praten enzo, moet ik gewoon als ik haar tegenkom op de fiets alles vertellen? of moet het op een andere manier?