Oud 16-10-2011, 13:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik probeerde mijn moeder gek te maken met Nyan cat (waarbij ik ook enthousiast meezing), maar het werkt niet
Oud 16-10-2011, 13:41
Verwijderd
Laatst heb ik heel veel boekentitels opgeschreven die in een of ander saai-topic werden aangeprezen, nu ben ik ze allemaal kwijt. Iemand enig idee welk topic dat was?
Citaat:
Cake in de oven nu even douchen en dan fijn verder studeren. Het gaat heel goed, ik ben van een ander vak nu halverwege mijn derde college en ik snap (bijna) alles, terwijl het allemaal taaldingen zijn

Citaat:
moet morgen naar school
Wat een ellende.
Oud 16-10-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Laatst heb ik heel veel boekentitels opgeschreven die in een of ander saai-topic werden aangeprezen, nu ben ik ze allemaal kwijt. Iemand enig idee welk topic dat was?

Wat een ellende.
wel als je ziek bent.
Oud 16-10-2011, 13:44
Verwijderd
Als je echt ziek met moet je dus helemaal niet naar school. Als je naar school moet ben je niet echt ziek.
Oud 16-10-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Als je echt ziek met moet je dus helemaal niet naar school. Als je naar school moet ben je niet echt ziek.
Mijn moeder wil dat ik de toetsen niet mis, daarom. maar ik heb morgen geen toetsen en wat ik nu leer ik onthoud niks en krijg steken in mn hoofd en oorpijn. en ik mag niet gaan liggen ofzo..........
Oud 16-10-2011, 13:57
Verwijderd
Waarom mag je niet gaan liggen eerder zei je dat je niet wou liggen ik raak een beetje verward. Als je ziek bent moet je thuisblijven en in bed liggen, en als je niet ziek bent fijn naar school
Oud 16-10-2011, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Waarom mag je niet gaan liggen eerder zei je dat je niet wou liggen ik raak een beetje verward. Als je ziek bent moet je thuisblijven en in bed liggen, en als je niet ziek bent fijn naar school
mag niet maar ben ook niet moe en zelfs als ik ziek ben kan ik niet stil liggen. ik blijf thuis en doe niks. dat eis ik.
Oud 16-10-2011, 14:07
Verwijderd
Ja, maar waarom mag je niet gaan liggen . Ik ga liggen als ik wil liggen . Beter ga ik minder vaak liggen dan ik wil, en meer studeren want liggen en slapen zijn toch wel hobby's, maar dat is verder niet belangrijk
Oud 16-10-2011, 14:21
Verwijderd
oke suc6 met studeren.
Oud 16-10-2011, 14:23
Verwijderd
Maar aan de andere kant, als je niet moe bent en geen behoefte aan stilliggen hebt, waarom zou je dan gaan liggen?
Oud 16-10-2011, 14:29
Verwijderd
Ja ik weet niet eigenlijk. Maar als ik pijn heb en misselijk ben heb ik toch meestal wel de behoefte om te gaan liggen :'). Maar sowieso kan ik als ik moe ben heel erg misselijk worden, dus misschien associeer ik het wel gewoon heel erg met gaan liggen en slapen
Oud 16-10-2011, 14:30
Verwijderd
moe ben ik geworden van het moe zijn.
Oud 16-10-2011, 14:38
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo piep0l! Ik heb een weekje vrij en mijn vriend is hier en ik ga deze week allemaal leuke dingen doen <3.
Oud 16-10-2011, 14:40
Verwijderd
klinkt nice.
Oud 16-10-2011, 14:41
Verwijderd
Chicka, heb jij eigenlijk geen herfstvakantie ? Ik kwam erachter dat het al herfstvakantie is
Oud 16-10-2011, 14:41
Miekje*
Miekje* is offline
Is ook zeker nice ja . Morgen gaan we zwemmen, omdat we dan 8 maanden samen zijn. En de rest van de week gaan we aan m'n kamer verder, in de hoop dat die grotendeels af komt deze week .
Oud 16-10-2011, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Chicka, heb jij eigenlijk geen herfstvakantie ? Ik kwam erachter dat het al herfstvakantie is
volgende week pas, woon in zuid weetje.
Oud 16-10-2011, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Is ook zeker nice ja . Morgen gaan we zwemmen, omdat we dan 8 maanden samen zijn. En de rest van de week gaan we aan m'n kamer verder, in de hoop dat die grotendeels af komt deze week .
Wat heeft iedereen tegenwoordig met 8maanden samen zijn, mn vriend heeft dat ook, jij ook gefeliciteerd.
Oud 16-10-2011, 14:46
Verwijderd
Oh ja :') er is natuurlijk verschil in vakanties ik heb nog helemaal niet het idee dat het al vakantie moet zijn ofzo.
Oud 16-10-2011, 14:48
Verwijderd
wie kent het spel dikke hamster??? ik kom niet meer verder bij de wc.
Oud 16-10-2011, 14:51
Verwijderd
Dikke Hamster :')?
Oud 16-10-2011, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Dikke Hamster :')?
, heel kinderachtig spel waar je d ehamster moet helpen ontsnappen, maar bij de wc kom ik niet verder.
Oud 16-10-2011, 14:53
Verwijderd
Het klinkt heel erg lachwekkend maar goed, ik had mezelf beloofd dat ik om 4 uur weer verder zou gaan met studeren. Terug naar alle taaldingen.
Oud 16-10-2011, 14:55
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat heeft iedereen tegenwoordig met 8maanden samen zijn, mn vriend heeft dat ook, jij ook gefeliciteerd.
Wij vieren het eerste jaar bijna elke maand, als we daar tijd voor hebben . Meestal maar met iets kleins, zoals naar een film of een ijsje eten in de stad ofzo. Dus nu gaan we zwemmen .
Oud 16-10-2011, 14:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Succes kusje
Oud 16-10-2011, 14:56
Verwijderd
Oei ik moet opschieten
Oud 16-10-2011, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt heel erg lachwekkend maar goed, ik had mezelf beloofd dat ik om 4 uur weer verder zou gaan met studeren. Terug naar alle taaldingen.
is het ook en op youtube staat een filmpje over alle stappen van het spel, ik snap wat ik overgeslagen heb, dus het lukt weer.............
Oud 16-10-2011, 15:15
Verwijderd
Yeah uitgespeeld als je alles snapt moet je er 5min uten over doen om het uit te spelen. heb er 20 overgedaan. met uitleg.
Oud 16-10-2011, 15:17
Verwijderd
kijken of ik nu ook bob de slak krijg uirgespeeld.
Oud 16-10-2011, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ja ik weet niet eigenlijk. Maar als ik pijn heb en misselijk ben heb ik toch meestal wel de behoefte om te gaan liggen :'). Maar sowieso kan ik als ik moe ben heel erg misselijk worden, dus misschien associeer ik het wel gewoon heel erg met gaan liggen en slapen
Ik bedoelde het ook niet tegen jou, als je je niet lekker voelt en het verlicht als je stilligt dan moet je dat doen. Maar meer dat Chicka zich druk maakt dat ze niet mag gaan liggen, terwijl ze het helemaal niet wil mensen hebben vaak zo'n idee van 'als je ziek bent moet je in bed', en als je moe bent of als je je beter voelt als je ligt is dat ook prima, maar als dat niet het geval is, is er ook niet echt een reden om in bed te gaan liggen.

Laatst gewijzigd op 16-10-2011 om 15:23.
Oud 16-10-2011, 15:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Yeah uitgespeeld als je alles snapt moet je er 5min uten over doen om het uit te spelen. heb er 20 overgedaan. met uitleg.
Ik heb de schaar en de lucifer, hoe moet ik nu verder? :')
Oud 16-10-2011, 15:35
Verwijderd
Citaat:

welke ruimte ben je nu??
Oud 16-10-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
heb je het touw aan de tafel al??? zo niet moet je dat eerst halen.
Oud 16-10-2011, 15:54
Miekje*
Miekje* is offline
/ik ben al een aan ander spelletje begonnen .
Oud 16-10-2011, 16:02
Verwijderd
Ben ik fijn aan het studeren, houdt mijn laptop ermee op .

Dus, nu moet ik weer helemaal overschakelen naar een andere laptop
Oud 16-10-2011, 16:15
Verwijderd
Huhu, weer een andere laptop en nu ga ik echt verder met studeren, want ik hoef nog maar een half college door te werken
Oud 16-10-2011, 16:25
Verwijderd
sjezus, ik heb één biertje met vader in de tuin op en ik ben al helemaal van de kaart
Oud 16-10-2011, 17:41
Martiño
Martiño is offline
Hallo ik ben ziekjes :-( Wie komt mij verplegen?
Oud 16-10-2011, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Quis, zullen we samen een verpleger delen?
Goed idee! Jij hebt de contacten, dus stuur maar door! Wel eentje die ook even wil knuffelen graag.
Oud 16-10-2011, 17:59
Martiño
Martiño is offline
Hm, ik ken nog wel een leuke getinte en gespierde verpleegkundige hier in het ziekenhuis die jou wel platonische knuffels wil geven!

Gaan we dan samen snotterend op de bank zitten met romantische komedies?
Oud 16-10-2011, 18:03
Verwijderd
Deal.
Oud 16-10-2011, 18:07
Martiño
Martiño is offline
Welke heb jij nog in de kast? Ik heb The Devil Wears Prada, Amelie, Keeping Mum, Burn after Reading, maar dat zijn niet echt romkoms.
Oud 16-10-2011, 18:08
Martiño
Martiño is offline
Oh wacht. Ik heb ook nog Coupling. En duisent Disneyfilms.
Oud 16-10-2011, 18:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Coupling. <3 Jeff <33333

Ik zoek ook nog leuke (rom)coms, want ik ben een beetje door m'n voorraadje niet-deprimerende films heen.
Oud 16-10-2011, 18:11
Martiño
Martiño is offline
Bijna alles van de Coen brothers is leuk. En die nieuwe film met Julianna Moore en Steve Carrel is ook leuk.
Oud 16-10-2011, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Bijna alles van de Coen brothers is leuk. En die nieuwe film met Julianna Moore en Steve Carrel is ook leuk.
Crazy Stupid Love
Oud 16-10-2011, 18:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb vrijwel alles van de Coen's al. En ik krijg een beetje jeuk van Steve Carrel...

Ik wil eigenlijk iets ontzettend over-the-tops en flauws, zoals Hot Rod of Superbad ofzo.
Oud 16-10-2011, 18:15
Verwijderd
Ik heb niet echt romcoms in huis! Maar als je de definitie breed trekt dan The science of sleep en Amelie.

En de AH is toch al dicht dus nu kan ik niks makkelijks te eten kopen en moet ik dus of heel uitgebreid gaan doen met de groente die ik nog heb, of een ei bakken. Muh.
Oud 16-10-2011, 18:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Crazy Stupid Love
Ja die dus!
Citaat:
Ik heb vrijwel alles van de Coen's al. En ik krijg een beetje jeuk van Steve Carrel...
l
Ik ook, ik haat zijn humor, maar juist in die film valt het enorm mee.
Oud 16-10-2011, 18:18
Martiño
Martiño is offline
Zeg jongens, wat is hier allemaal gebeurd in de afgelopen weken, ik ben even niet zo actief geweest. Praat me bij!

WT verwijderd? En wat is omhoog met die uitnodiging die ik kreeg voor 31 december?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten