Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Meer een tuthola van een dokter die maar 2,5 dag per week werkt
![]() ![]() Sarah protip: gewoon 40 uur per week maken straks ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb zelf ooit vrijwillig de taak op me genomen om mede het onderwijs te regeken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja lintworm, dat moet ik voor de zekerheid nog even vragen morgen, want daar is ze nooit over begonnen
![]() Ik word vooral getest op ehm, hoe heet dat ding in je keel ook al weer, ik vergeet het steeds ![]() Schildklierdingen. En op nog een paar andere ziektes, maar daar wil ik niet over nadenken. Overige symptomen komen ook het meest overeen met een veel te actieve schildklier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() /ik neem geen verantwoordelijkheid voor bijverschijnselen als je dit doet en dit is ook zeker geen medisch advies of verantwoordelijk onderbouwd ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Ik heb een leenfiets met een junglebookbel.
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oke, dat zijn wel goede redenen dan. Flauw. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En je hart gaat er bijvoorbeeld sneller door en je bloeddruk wordt daardoor hoger, wat op lange termijn ook niet goed voor je hart is.
Ik ben klaar voor vandaag, tijd om naar huis te gaan! Doeg! Het nadeel van het laatste halfuur van de dag is dat ik dan alleen bezig ben om mijn avondoverdracht te schrijven, en dan vind ik dat ik daarnaast wel een beetje kan forumen, en dan duurt het ineens een uur. Eigenlijk hoorde ik om 17:15 klaar te zijn vandaag. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|