Oud 24-10-2011, 18:03
brands
brands is offline
Hallo allemaal,

Ik heb zelf niet veel verstand van computers, ik kan er mee werken en verder houd het wel op. Dus ik hoop dat er 1 van jullie is die mij kan helpen.

Situatie:
Ik heb deze headset + webcam. Nu wou ik vandaag via skype/msn proberen om een audio gesprek op te starten.

Skype: via extra --> geluidsinstelling --> juist microfoon staat geselecteerd
MSN: via videogesprek --> audiogesprek en video gesprek instellingen --> verder alle stappen doorlopen.

Of te wel; de koptelefoon zelf doet het wel, maar de microfoon doet het niet . Daarnaast ben ik ook via Windows Vista bezig om de instellingen te vinden. De juiste programma's zijn al geinstalleerd.

Wie o wie weet er een oplossing voor mijn probleem?

Gr. Brands
Oud 26-10-2011, 00:25
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Dan moet je denk ik even het programmatje van de geluidskaart zien te vinden, dat is zeg maar de basis waar het microfoontje het eerst terecht komt.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 12:30
Bilson
Bilson is offline
als ik me niet vergis zat er bij deze headset en cam waarschijnlijk wel een cdtje om de nodige drivers en software te instelleren.
als je deze niet heb geinstalleerd raad ik je aan dit even te doen want zonder de drivers kan je nog lang zoeken,
je hoeft niet alle programmas die erop staan te installeren vaak heb je de keuze om dit uit te "vinken" maar als je echt geen van deze proggys wil installen kan je naar de website gaan van jouw product en aldaar de nodige drivers te downloaden en zelf installeren maar aangezien je zelf zegt dat je maar minieme kennis hebt van pc's raad ik het eerste aan ... het ( de ) cdtjes
greetzz
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten