Oud 15-11-2011, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Een vis tekenen en wachten tot hij weg zwemt. (dank aan Jesse)
verzin ik dit?
Advertentie
Oud 15-11-2011, 22:10
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
verzin ik dit?
Tijdens de meet bij Mieke.
Oud 15-11-2011, 22:10
Martiño
Martiño is offline
Oh, proficiat Greffel.
Oud 15-11-2011, 22:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle: Eigenlijk best slecht van je maar we staan met 3-0 voor, dus ach.
En ja, kerstmarkt waarschijnlijk het weekend na Sinterklaas. En Dusseldorf is nieuw voor ons, we gingen eigenlijk naar Keulen. Maar dat hebben we nu wel gezien ik heb er zin in joh!
Eigenlijk wel slecht dat je dan van Köln naar Düsseldorf switcht. Ga je nu ook helemaal Hellau en alles?
Citaat:
de rivaliteit tussen nederland en duitsland is eigenlijk iets waar ik nog steeds om moet lachen. Ik wil mijn fiets terug grapjes blijf ik ook leuk vinden
Ik mocht van mijn schoonouders een fiets uitzoeken in hun kelder zodat ik er daar een had. Ik vond een mooie fiets waar Den Haag op staat, zo'n heel oudhollandse. Zegt mijn schoonmoeder dat die van haar oma was. Daar moest ik toch maar even hartelijk om lachen! *terugvorder*
Oud 15-11-2011, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Tijdens de meet bij Mieke.
ooooooooh....nee kan ik me niet herinneren

Citaat:
Oh, proficiat Greffel.
Dankjewel Martiño
Oud 15-11-2011, 22:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is een stomme grap, want een stotteraar zou eerder sp..sp..sp.. zeggen dan spa..spa..spa..
En het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat een ober met tien glazen spa aankomt als ie 'spa spa spa' zegt. Zelfs als ie niet in de gaten heeft dat het een stotteraar is, zal de ober weten dat het niet gebruikelijk is om een veelvoud van een bepaald product te bestellen door de naam van het product te herhalen. Als ik in een café zeg 'bier bier bier' krijg ik ook maar één biertje.
Oud 15-11-2011, 22:15
Verwijderd
Citaat:
En het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat een ober met tien glazen spa aankomt als ie 'spa spa spa' zegt. Zelfs als ie niet in de gaten heeft dat het een stotteraar is, zal de ober weten dat het niet gebruikelijk is om een veelvoud van een bepaald product te bestellen door de naam van het product te herhalen. Als ik in een café zeg 'bier bier bier' krijg ik ook maar één biertje.
christus te paard
Oud 15-11-2011, 22:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dankjewel Martiño
Het was trouwens een oprechte "", ik zie nu dat het een beetje... stom staat. De -emoticon en ik hebben de laatste paar dagen een ingewikkelde relatie.

Citaat:
Inderdaad! Het is duidelijk dat diegene die de "mop" heeft bedacht helemaal niet heeft nagedacht over hoe deze dingen in het echt werken! En daarnaast is het natuurlijk niet grappig om grappen te maken over iemands spraakgebrek.
Oud 15-11-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Het was trouwens een oprechte "", ik zie nu dat het een beetje... stom staat. De -emoticon en ik hebben de laatste paar dagen een ingewikkelde relatie.
je wilt niet weten hoeveel pijn het van binnen deed, dus die van mij was eerst wel anders bedoeld, maar nu niet meer hoor
Oud 15-11-2011, 22:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
je wilt niet weten hoeveel pijn het van binnen deed, dus die van mij was eerst wel anders bedoeld, maar nu niet meer hoor
Ohnee, heb ik je beledigd?
Oud 15-11-2011, 22:30
Verwijderd
ja, ik ga mezelf even in slaap huilen.
Oud 15-11-2011, 22:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Welterusten dan Greffel!
Oud 15-11-2011, 22:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja, ik ga mezelf even in slaap huilen.
Oke. Sorry
Oud 15-11-2011, 22:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
Inderdaad! Het is duidelijk dat diegene die de "mop" heeft bedacht helemaal niet heeft nagedacht over hoe deze dingen in het echt werken! En daarnaast is het natuurlijk niet grappig om grappen te maken over iemands spraakgebrek.
Ja, dat vind ik ook. Grappen over handicaps enzo, dat moet eigenlijk niet kunnen. Vrijheid van meningsuiting is natuurlijk niet absoluut. Kan een moderator er misschien iets aan doen?
Oud 15-11-2011, 22:34
Geel
Geel is offline
Welterusten lief forum!
Oud 15-11-2011, 22:36
Verwijderd
Ik ben het met uice eens en ik wil ook even vermelden dat alle transseksuelen ook verbannen moeten worden, vies volk.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ja, dat vind ik ook. Grappen over handicaps enzo, dat moet eigenlijk niet kunnen. Vrijheid van meningsuiting is natuurlijk niet absoluut. Kan een moderator er misschien iets aan doen?
Heel even voordat ik ga slapen dan. Ik weet dat vrijheid van meningsuiting niet absoluut is en niet alleen is je vraag of een moderator er iets aan kan doen tegenstrijdig aan wat je eerder zegt in je post, maar ik kan er ook niets aan doen. Ik kan niet de vrijheid van meningsuiting wel absoluut maken. Misschien dat Jon dat wel kan.
Verwijderd
En alle mensen met tien tenen, stuitend vind ik dat.
Oud 15-11-2011, 22:37
Uice
Uice is offline
Fantastisch programma, dat New Chicks.

"Frank, dat heb jij altijd op je hoofd?"
"Ja, je moet er toch een feestje van maken."
"En dat doe je altijd met een kip op je hoofd."
"Ja, ja, zeker."

Leuke rolverwisseling ook, dat al die meisjes de jongens moeten keuren.
Oud 15-11-2011, 22:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
GA DAN MAAR NAAR DUITSLAND
Citaat:
Collaborateur!
jullie zijn grappig.
Oud 15-11-2011, 22:39
Uice
Uice is offline
Ik sta aan Phoebes kant. Deutschland über alles, wat voetbal betreft.
Oud 15-11-2011, 22:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Epic discussie
Oud 15-11-2011, 22:44
Uice
Uice is offline
Citaat:
Heel even voordat ik ga slapen dan. Ik weet dat vrijheid van meningsuiting niet absoluut is en niet alleen is je vraag of een moderator er iets aan kan doen tegenstrijdig aan wat je eerder zegt in je post, maar ik kan er ook niets aan doen. Ik kan niet de vrijheid van meningsuiting wel absoluut maken. Misschien dat Jon dat wel kan.
Ik bedoelde, kun je niets doen aan die kwetsende opmerkingen tegen mensen met handicaps? Ik ken zelf iemand die stottert en dat is geen pretje. Je staat soms een minuut te wachten tot ie uit zijn woorden komt, nou, dat gun je niemand. Ik voel me daardoor zeer geraakt door zo'n smakeloze grap, waarin gedaan wordt alsof stotteren 'leuk' is.
Oud 15-11-2011, 22:45
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik bedoelde, kun je niets doen aan die kwetsende opmerkingen tegen mensen met handicaps? Ik ken zelf iemand die stottert en dat is geen pretje. Je staat soms een minuut te wachten tot ie uit zijn woorden komt, nou, dat gun je niemand. Ik voel me daardoor zeer geraakt door zo'n smakeloze grap, waarin gedaan wordt alsof stotteren 'leuk' is.
Als je wil kan ik iedereen waarvan ik zie dat ze zulke grappen maken een pm sturen en uitleggen dat dat niet gewenst is op dit forum. Als je wil kan ik ook hen doorverwijzen naar jou zodat jij je ervaring met hen kunt delen waardoor ze misschien de situatie beter begrijpen.
Oud 15-11-2011, 22:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Geel, mag ik ook even mijn ontevredenheid uiten over de manier waarop er met Tourette wordt omgesprongen op dit forum?
Oud 15-11-2011, 22:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
He, eindelijk een gelijkgestemde!
Geel
Geel is offline
Dat mag zeker, maar dan moet ik wel concrete voorbeelden zien. Ik zou voor jou zelf kunnen gaan zoeken naar voorbeelden waar Tourette misbruikt en onacceptabel gebruikt wordt, maar de toeval wil dat ik net ga slapen. Eigenlijk dat ik een tijdje geleden moest gaan slapen, maar op een subtiele manier gebruik dat als reden om zelf niet op zoektocht te hoeven gaan. Dus, als je zo vriendelijk wil zijn en een naamzoek voor mij wil achterlaten, ga ik mijn best doen om je wensen tegemoet te komen.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind de naam Geel anders ook behoorlijk kwetsend. Dat is discriminerend tegen alle mensen die hun forum niet op geel hebben staan en aanstootgeven voor degenen die geel een lelijke rotkleur vinden.
Oud 15-11-2011, 22:54
Uice
Uice is offline
Citaat:
Als je wil kan ik iedereen waarvan ik zie dat ze zulke grappen maken een pm sturen en uitleggen dat dat niet gewenst is op dit forum. Als je wil kan ik ook hen doorverwijzen naar jou zodat jij je ervaring met hen kunt delen waardoor ze misschien de situatie beter begrijpen.
Dat lijkt me heerlijk.
Oud 15-11-2011, 22:54
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind de naam Geel anders ook behoorlijk kwetsend. Dat is discriminerend tegen alle mensen die hun forum niet op geel hebben staan en aanstootgeven voor degenen die geel een lelijke rotkleur vinden.
En tegen Chinezen!
Oud 15-11-2011, 22:55
Martiño
Martiño is offline
Ik stel voor dat wij allen een avatar en nickname nemen die neutraal is op het gebied van gender, seksuele geaardheid, geloof, politieke overtuiging, afkomst, woonplaats, leeftijd en intelligentie.
Oud 15-11-2011, 22:56
Geel
Geel is offline
Martin, dat vind ik een goed idee. Zullen we daarmee beginnen zodra alle third world problems opgelost zijn?
Oud 15-11-2011, 22:57
Geel
Geel is offline
blah doei ik ga nu echt slapen kusjes
Uice
Uice is offline
Oei, er komt drama in New Chicks. Kirsten wil Britt (niet die van Echte Meisjes) eruit!
Uice
Uice is offline
Citaat:
blah doei ik ga nu echt slapen kusjes
Slaap zacht.
Oud 15-11-2011, 23:00
Verwijderd
Ik moest m'n ruiten krabben. Dus toen was ik tien minuten te laat op m'n werk, want ik moest eerst de ruitenkrabber zoeken.
Oud 15-11-2011, 23:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat mag zeker, maar dan moet ik wel concrete voorbeelden zien. Ik zou voor jou zelf kunnen gaan zoeken naar voorbeelden waar Tourette misbruikt en onacceptabel gebruikt wordt, maar de toeval wil dat ik net ga slapen. Eigenlijk dat ik een tijdje geleden moest gaan slapen, maar op een subtiele manier gebruik dat als reden om zelf niet op zoektocht te hoeven gaan. Dus, als je zo vriendelijk wil zijn en een naamzoek voor mij wil achterlaten, ga ik mijn best doen om je wensen tegemoet te komen.
Ik ga onmiddellijk op gedetailleerd onderzoek uit!
Citaat:
Ik stel voor dat wij allen een avatar en nickname nemen die neutraal is op het gebied van gender, seksuele geaardheid, geloof, politieke overtuiging, afkomst, woonplaats, leeftijd en intelligentie.
Martin is de nieuwe feminist!
Oud 15-11-2011, 23:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik moest m'n ruiten krabben. Dus toen was ik tien minuten te laat op m'n werk, want ik moest eerst de ruitenkrabber zoeken.
Zo gaat dat nou altijd, denk ik.
Oud 15-11-2011, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Zo gaat dat nou altijd, denk ik.
Het schijnt dat sommige mensen dat soort dingen van te voren kunnen bedenken, maar ik weet het niet.
Oud 15-11-2011, 23:04
Verwijderd
Martin mag zijn eigen naam niet behouden, niet neutraal genoeg!
Oud 15-11-2011, 23:05
Verwijderd
Ik stel trouwens voor dat we wachten met het instellen van verplicht geloofsneutrale avatars tot ná 5 december, want dat komt mij beter zo uit
Oud 15-11-2011, 23:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Martin mag zijn eigen naam niet behouden, niet neutraal genoeg!
Inderdaad, want het is te herleiden tot een Bijbelse naam, wat weer kwetsend kan zijn voor o.a. hindoestanen en boeddhisten!
Oud 15-11-2011, 23:07
Verwijderd
Ik bedoel, want dat leidt tot een betere mogelijkheid tot ontplooiing van onze sociaal-culturele activiteiten.
Oud 15-11-2011, 23:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik begrijp dat mijn signature discriminerend is t.o.v. mensen die een ander idee hebben m.b.t de dood, en dit zal dan ook veranderen zodra de nieuwe regeling is ingevoerd.
Oud 15-11-2011, 23:08
Verwijderd
Mijn sig kan kwetsend zijn voor mensen met een spraakgebrek, maar ik vraag me af of er geen uitzondering voor mij gemaakt kan worden gezien ik zelf een vergelijkbaar spraakgebrek heb. Een Sagah zijn die de eggg niet kan laten gollen lijkt mij vrijwel even erg als een tonijn zijn die de ta niet zeggen tan.
Oud 15-11-2011, 23:09
Verwijderd
mijn signature zal ook discriminerend zijn voor mensen met horror vacui, ik zoek nog een oplossing.
Oud 15-11-2011, 23:10
Verwijderd
je moeder

c-c-c-c-combobreaker
Oud 15-11-2011, 23:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar Sarah, in jouw signature worden mensen met een spraakgebrek vergeleken met knaagdieren en vissen. Ik vind dit extreem kwetsend, zowel voor de mensen met een spraakgebrek als voor de knaagdieren en vissen.
Bovendien, dan zou er ook een uitzondering mogen komen voor Martin omdat hij in een christelijk-georienteerde cultuur is opgegroeid, en voor mij omdat ik met dit beeld van de dood ben opgevoed, en dan raken we alsmaar verder van huis!
Oud 15-11-2011, 23:11
Verwijderd
Dat is een beetje voorbarig van je, Fizzle. Konijnen zijn geen knaagdieren en ze zijn het zat om altijd maar met de knaagdieren over één kam geschoren te worden. Ze behoren niet voor niets tot de orde van de haasachtigen.
Oud 15-11-2011, 23:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik stel trouwens voor dat we wachten met het instellen van verplicht geloofsneutrale avatars tot ná 5 december, want dat komt mij beter zo uit
Nu ja, de Sinterklaastraditie vindt haar oorsprong in de Germaanse mythologie, dus dat vind ik nog wel kunnen.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten