Advertentie | |
|
![]() |
|
-neem een ander kleur van licht, bv. rode of groene lampen (schrik niet van het prostituee-effect)
-mijn kamer hangt vol met tekeningen/schilderijen door mezelf, door anderen,... en ook prenten die ik in de loop van de tijd verzameld heb -kijk ook es op de rommelmarkt, wat je dààr allemaal vind... -ik heb ook es, samen met twee babysit-kindjes een grote kwijl-draak geschilderd op m'n muur met nepwimpers erop gekleefd, die zit er nog altijd en ik hou van hem... ![]() -idd veel doeken gebruiken, neemt wel stof maar is gezellig -je kan missch oude stoelen, kastjes,...verven, heb ik ook gedaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb wa dingen van karton gemaakt, hartstikke makkelijk en effectief,
hier hattik letters uitgeprint en vervolgens op zwart karton geplakt en uitgesneden deze hattik klein op transpirant papier gemaakt en in diaraampje gedaan, dat op papier geschenen en zo kan je m zo groot als je wilt maken, ff de lijntjes overtrekken en snijden maar! misschien heb je hier wa aan... |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriendje heeft op zijn muur supergroot "Every day I love her just a little bit more" geschreven. Dus als het uitgaat is het wel kut voor hem ja. Al is het ook gewoon op zich een mooi citaat.
Laatst gewijzigd op 19-12-2002 om 18:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En wat schrijf jij op je muur dan?
Topictools | Zoek in deze topic |
|