Sorry als dit verkeerd geplaatst is, ik had geen idee waar ik het moest plaatsen!
Ik heb jullie hulp nodig:
Ik heb kaartjes gewonnen voor de clubtour van JURK!
Helemaal fantasisch natuurlijk ik ben een grote fan van ze en ik ben superblij!
Maar ik weet echt niet wie ik mee moet nemen!
En ik wil graag weten wat jullie zouden doen.
Persoon A: Altijd heel veel lol mee, ook serieuze gesprekken mee, kan wel wat leuks gebruiken want heeft een lastige thuissituatie, hele goede vriendin. Helemaal mijn humor, ook lekker uitbundig en druk, net als ik.
Persoon B: Ook een hele goede vriendin, ook altijd lol mee en ook serieuze gesprekken. Wil heel erg graag mee en wil alles doen om mee te kunnen. Ze is alleen erg stil en laat het nooit echt zien als ze enthousiast is.
Ik heb hier echt moeite mee en wil eigenlijk niet tussen ze kiezen.. Het zijn beide hele goede vriendinnen, ik ken ze even lang, ik wil beide niet teleurstellen. Ze zijn beide, nt als ik, grote fans en ik heb met beide al veel leuke en ook minder leuke dingen meegemaakt. Ik heb ook nog een andere vriendin, die ook wel mee zou willen. Ze is niet zo'n hele grote fan maar vindt ze wel superleuk.
Persoon C: Mijn (beste) vriendin die wel graag mee zou willen maar zegt dat ik beter een van de andere personen mee kan nemen omdat die grotere fans zijn. Ze is echt mijn liefste maatje. Samen zijn we compleet gestoord.
Als ik eerlijk ben, zie ik mezelf het meest persoon C meenemen. Maar om A en B teleur te stellen, vind ik echt niet leuk.. Wat moet ik doen?! En stel ik neem persoon C mee, hoe vertel ik dit aan A en B?