Hallo,
Ik ben een Jongen van 17 jaar en het gaat over een meisje van 17 jaar.
Ik heb haar wel eens een paar keer gezien, en nou dit weekend ging ik met 2 vriendinnen lekker uit. Buiten chille enzo. En op de vrijdag kwam dat ene meisje ook (ik noem haar michelle zo heet ze niet maar oke.) Wij dus dit weekend met zijn 4e chillen gelachen enzo, en uit gegaan. En dus op een gegeven moment op zondag avond was ze naar huis, ik had gewerkt en kwam terug naar waar ze zaten dus ik vroeg aan een van mijn vriendinnen of ze haar even wilde whats appe of ze al sliep gewoon nieuwschierigheid. Maar in een uur heb ik dat zonder in de gaten te hebben al 4x gevraagd.
Opeens vroeg een van mijn vriendinnen aan mij of ik haar leuk vond? En ineens BAM! vanaf die tijd krijg ik haar niet uit mijn kop en zit heel de tijd op facebook te kijken enzo. En ik heb wel wat ervaring met meisjes ofzo, maar deze keer is het totaal anders. Kan iemand helpen?
Ik ben normaal zeer sociaal en kan goed opschieten met mensen, maar nu loop ik helemaal vast! Ik durf haar niet eens een berichtje te sturen want dan denk ik al dat ze op me afknapt. Ben eigenlijk heel erg onzeker!
Wie kan mij hiermee helpen?
|