Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij kun je beter het contact met deze jongen verbreken en absoluut geen seks met hem hebben. Zorg eerst maar eens dat je over je ex heen komt en probeer dan eens jongens te vinden van je eigen leeftijd. Hij komt over als een zielige, gefrustreerde man die niet kan slagen bij de vrouwen en dan maar een 15-jarig kind in bed probeert te krijgen. Edit: En je komt absoluut niet over als 17 of 18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zeg nou eens eerlijk, vind jij het niet vreemd dat een volwassen man probeert seks te krijgen met een jong meisje als jij? Ga je je dan niet afvragen waarom 'ie het steeds bij jou blijft proberen? Zelfs als je nee zegt? Het heeft veel minder met jou te maken dan met hem. HIJ komt over als een zielig, gefrustreerd mannetje dat nergens anders seks kan krijgen en probeert nu jou (het jonge meisje) zijn bed in te krijgen. En dat je niet lang zonder seks kunt is natuurlijk onzin. Ik snap best dat je het lekker vindt, maar je bent er zelf bij. |
![]() |
||
Citaat:
maar ja oke maar wat kan ik nu beste tegen hem zeggen dan.. want hij was er wel voor me toen me huis afbranden.. en danst altijd met me wat gezellig is.. maar ik wil ook wel iemand van me leeftijd die me ook snapt maar niet te jong want dat vind ik echt niet leuk.. ik vind geen onzin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat je tegen hem moet zeggen? Geef gewoon eerlijk aan dat je niets met hem wilt (en ook geen seks). Probeer dan minder (of nog beter: geen) contact met hem te hebben zodat je van je gevoelens af kunt komen. En je komt vanzelf een leuke jongen tegen die wel van jouw leeftijd is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zal de laatste zijn die zegt dat het níet kan/mag, maar zorg dat je zelf na blijft denken. Dat geldt natuurlijk ook bij jongens van 15
![]() Doe niets waar jij niet achter staat, dus voel je bijvoorbeeld niet gedwongen tot wat dan ook omdat hij je chocolade geeft. Ik vind het zelf overigens geen goed teken wanneer het meteen om seks draait, kijk erg uit en laat geen misbruik van je maken. Blijf kritisch! Als hij pusht, zou ik 't contact verbreken, dan gaat 't hem waarschijnlijk puur om seks. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar zal geen contact meer met hem zoeken maar wle ff zeggen hoe ik er over denk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vijftien en vierentwintig is al gewoon... te veel. En dan chocolade geven. Ik weet niet, ik vind het zo, zo, raar overkomen. Dat is leuk en schattig als kléutertjes dat onderling doen, maar als je ouder bent, en je hebt geen goede gesprekken, geen klik, geen 'hij helpt me altijd/staat altijd voor elkaar klaar', maar hij geeft je chocolade... Tja. En dat dan op je vierentwintigste. En dan zeg je óók nog dat hij aankomt met je 'zo geil mogelijk maken'. En leeftijdsverschil + geil + chocolade, dat roept in mijn hoofd allerlei associaties op met kinderverkrachters enzo. En dat is hij dan wel weer niet (want jij bent een puber, dus hij is geen pedofiel ofzo) maar het rare en enge gedeelte blijft. Het ding van 'hij geeft je snoep, hij is ouder en uit op seks', dat is gewoon helemaal fout. Alsof hij een soort chocoladehoer van je wil maken, als een variant op het breezersletje. Hij moet gewoon beter weten en met z'n takken van vijftienjarige meisjes af (willen) blijven.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben 23 en in mijn ogen zijn vijftienjarigen kinderen. Ik zie er niks opwindends of romantisch in gewoon omdat ze nog niet af zijn. Ik kan me dus
|
![]() |
|
15 en 24 is wel een heel groot verschil. op latere leeftijd hoeft dat niet zo uit te maken. maar nu zitten jullie gewoon in een verschillende fase van jullie leven.. maarr als jullie echt allebei verliefd zijn zou het op zich geen obstakel hoeven te zijn.. maar dan moet je echt 100% zeker weten dat jullie elkaar leuk vinden, en niet dat hij je gebruikt
![]() |
![]() |
|
![]() zolang hij maar niet in zo'n busje rijd. ![]() en vanaf nu ga ik me netjes gedragen in dit topic ![]() OT: ik vind het leeftijdsverschil ook erg groot voor deze leeftijden. en wat je hebt verteld lijkt het mij inderdaad dat hij ermeer op uit is om jou het bed in te krijgen dan dat hij jou echt leuk vind.
||
Citaat:
![]() maar ik heb het hem duidelijk gemaakt en doe niks met hem en ga niks met hem doen eerst ff rust zoeken ;o |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hulp bij Enquete: Voeding en beweging, Mannen 18 - 24 jaar Tfh86 | 3 | 02-03-2008 19:41 | |
Algemene schoolzaken |
enquete over internet en communities Marijn(e) | 9 | 22-05-2007 19:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De kruisiging en de opstanding van Jezus Paulo | 2 | 11-08-2006 22:18 | |
Verhalen & Gedichten |
WriteNow Verwijderd | 339 | 17-06-2006 17:04 | |
Liefde & Relatie |
Leeftijdsverschil Shortiej | 56 | 18-08-2005 08:42 | |
Muziek |
Zomaarpop, 23 en 24 Oktober in Oirlo Pruttelpot | 33 | 27-10-2004 10:03 |