Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2011, 20:10
daphneforyou
daphneforyou is offline
heyy

ik ben 15
maar ik denk dat ik verlieft ben op 24 jarig en hij op mij maar durven niks te beginnen omdat de leeftijd zo tegen zit
en misschien toch niks kan worden..
maar hij is heel lief hij heeft altijd chocolade voor me ^^
wat denken jullie?
wat kan ik beste doen?

groetjess xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2011, 20:18
Verwijderd
Ik kan alleen van mijn eigen perspectief spreken maar ik zou niet weten wat ik met een kind van 15 aan moet. 18 is al hoogst situationeel (vaak afhankelijk van de bil).

Maargoed, als hij altijd chocolade voor je heeft dan is de keuze natuurlijk duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:21
daphneforyou
daphneforyou is offline
haha tjha ben 15 .. maar zegt niet dat ik me zo gedraag
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
haha tjha ben 15 .. maar zegt niet dat ik me zo gedraag
Je voelt je meer 17, 18?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:30
daphneforyou
daphneforyou is offline
Citaat:
Je voelt je meer 17, 18?

ja zo iets :/
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:32
Verwijderd
Nouja, als hij niets met jou wil beginnen, is er niet veel dat je kunt doen. Je kunt hoogstens kiezen tussen met 'm om blijven gaan zodat je chocola blijft krijgen, of het contact met hem verbreken zodat je verliefdheid de kans krijgt om over te gaan zodat je verliefd kan worden op een jongen die wél iets met jou wil. De keuze tussen liefdesverdriet-met-chocola of gelukkige-worden-zonder-chocola lijkt mij geen moeilijke. Zeker niet aangezien je ook eventueel zelf voor chocola zou kunnen zorgen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:35
daphneforyou
daphneforyou is offline
Citaat:
Nouja, als hij niets met jou wil beginnen, is er niet veel dat je kunt doen. Je kunt hoogstens kiezen tussen met 'm om blijven gaan zodat je chocola blijft krijgen, of het contact met hem verbreken zodat je verliefdheid de kans krijgt om over te gaan zodat je verliefd kan worden op een jongen die wél iets met jou wil. De keuze tussen liefdesverdriet-met-chocola of gelukkige-worden-zonder-chocola lijkt mij geen moeilijke. Zeker niet aangezien je ook eventueel zelf voor chocola zou kunnen zorgen.
haha hou van chocolade maar hij wilt ook wel mij en hij is ook beetje op mij zegtie .. maar geloof hem niet helemaal. want als die bij me is probeertie me zo geil mogelijk te krijgen maar heb gezegt dat ik nog geen sex wou dat vondtie wel goed maar ik weet niet zo goed. want ik ook 12 dagen uit met me ex waar ik ander half jaar mee had..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:37
daphneforyou
daphneforyou is offline
ik probeer trouwens wel jongen te vinden die beetje zelfde leeftijd is maar lukt niet echt :/
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:38
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
haha hou van chocolade maar hij wilt ook wel mij en hij is ook beetje op mij zegtie .. maar geloof hem niet helemaal. want als die bij me is probeertie me zo geil mogelijk te krijgen maar heb gezegt dat ik nog geen sex wou dat vondtie wel goed maar ik weet niet zo goed. want ik ook 12 dagen uit met me ex waar ik ander half jaar mee had..
Nou, ik kan me niet voorstellen dat een kerel van 24 oprecht geïnteresseerd kan zijn in een meisje van 15, en als ik jouw verhaal zo hoor is hij vooral uit op seks. Hij zal wel denken dat je naïef bent en makkelijk te beïnvloeden. Met andere woorden: makkelijke seks. En dat chocolade-gedoe vind ik eerlijk gezegd ook een beetje creepy. Alsof hij je wil "kopen" door je snoep te geven (reminds you of anything?).

Volgens mij kun je beter het contact met deze jongen verbreken en absoluut geen seks met hem hebben. Zorg eerst maar eens dat je over je ex heen komt en probeer dan eens jongens te vinden van je eigen leeftijd.

Hij komt over als een zielige, gefrustreerde man die niet kan slagen bij de vrouwen en dan maar een 15-jarig kind in bed probeert te krijgen.

Edit: En je komt absoluut niet over als 17 of 18.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:41
daphneforyou
daphneforyou is offline
Citaat:
Nou, ik kan me niet voorstellen dat een kerel van 24 oprecht geïnteresseerd kan zijn in een meisje van 15, en als ik jouw verhaal zo hoor is hij vooral uit op seks. Hij zal wel denken dat je naïef bent en makkelijk te beïnvloeden. Met andere woorden: makkelijke seks. En dat chocolade-gedoe vind ik eerlijk gezegd ook een beetje creepy. Alsof hij je wil "kopen" door je snoep te geven (reminds you of anything?).

Volgens mij kun je beter het contact met deze jongen verbreken en absoluut geen seks met hem hebben. Zorg eerst maar eens dat je over je ex heen komt en probeer dan eens jongens te vinden van je eigen leeftijd.

Hij komt over als een zielige, gefrustreerde man die niet kan slagen bij de vrouwen en dan maar een 15-jarig kind in bed probeert te krijgen.

zit wat in hier heb ik iets aan haha maar ben geen kind noem me dan pubber ofzo maar geen kind xD maaru uhm ja.. ik kan niet zo lang zonder sex .. en vind echt moeilijk om iemand van me eigen leeftijd te vinden ..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:42
daphneforyou
daphneforyou is offline
ow oke dan ken je me niet ...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:45
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
zit wat in hier heb ik iets aan haha maar ben geen kind noem me dan pubber ofzo maar geen kind xD maaru uhm ja.. ik kan niet zo lang zonder sex .. en vind echt moeilijk om iemand van me eigen leeftijd te vinden ..
Je snapt niet wat ik bedoel. Ik zeg niet dat jij een klein kind bent. Ik zeg dat het verschil tussen jullie zo groot is dat jij voor hem wel een "kind" bent.

Zeg nou eens eerlijk, vind jij het niet vreemd dat een volwassen man probeert seks te krijgen met een jong meisje als jij? Ga je je dan niet afvragen waarom 'ie het steeds bij jou blijft proberen? Zelfs als je nee zegt?

Het heeft veel minder met jou te maken dan met hem. HIJ komt over als een zielig, gefrustreerd mannetje dat nergens anders seks kan krijgen en probeert nu jou (het jonge meisje) zijn bed in te krijgen.

En dat je niet lang zonder seks kunt is natuurlijk onzin. Ik snap best dat je het lekker vindt, maar je bent er zelf bij.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:50
daphneforyou
daphneforyou is offline
Citaat:
Je snapt niet wat ik bedoel. Ik zeg niet dat jij een klein kind bent. Ik zeg dat het verschil tussen jullie zo groot is dat jij voor hem wel een "kind" bent.

Zeg nou eens eerlijk, vind jij het niet vreemd dat een volwassen man probeert seks te krijgen met een jong meisje als jij? Ga je je dan niet afvragen waarom 'ie het steeds bij jou blijft proberen? Zelfs als je nee zegt?

Het heeft veel minder met jou te maken dan met hem. HIJ komt over als een zielig, gefrustreerd mannetje dat nergens anders seks kan krijgen en probeert nu jou (het jonge meisje) zijn bed in te krijgen.

En dat je niet lang zonder seks kunt is natuurlijk onzin. Ik snap best dat je het lekker vindt, maar je bent er zelf bij.
haha me vriend waar nu mee uit is is 19 ..
maar ja oke maar wat kan ik nu beste tegen hem zeggen dan.. want hij was er wel voor me toen me huis afbranden.. en danst altijd met me wat gezellig is..
maar ik wil ook wel iemand van me leeftijd die me ook snapt maar niet te jong want dat vind ik echt niet leuk..
ik vind geen onzin
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
maar ja oke maar wat kan ik nu beste tegen hem zeggen dan.. want hij was er wel voor me toen me huis afbranden.. en danst altijd met me wat gezellig is..
maar ik wil ook wel iemand van me leeftijd die me ook snapt maar niet te jong want dat vind ik echt niet leuk..
ik vind geen onzin
In welk opzicht ben je niet te snappen voor iemand van 16-19?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:53
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ik vind geen onzin
Maar dat verschil is een stuk minder groot. Ik had op jouw leeftijd ook een vriend van 18/19.

Wat je tegen hem moet zeggen? Geef gewoon eerlijk aan dat je niets met hem wilt (en ook geen seks). Probeer dan minder (of nog beter: geen) contact met hem te hebben zodat je van je gevoelens af kunt komen.

En je komt vanzelf een leuke jongen tegen die wel van jouw leeftijd is.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:53
Verwijderd
Ik zal de laatste zijn die zegt dat het níet kan/mag, maar zorg dat je zelf na blijft denken. Dat geldt natuurlijk ook bij jongens van 15
Doe niets waar jij niet achter staat, dus voel je bijvoorbeeld niet gedwongen tot wat dan ook omdat hij je chocolade geeft.
Ik vind het zelf overigens geen goed teken wanneer het meteen om seks draait, kijk erg uit en laat geen misbruik van je maken. Blijf kritisch! Als hij pusht, zou ik 't contact verbreken, dan gaat 't hem waarschijnlijk puur om seks.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:54
daphneforyou
daphneforyou is offline
Citaat:
Maar dat verschil is een stuk minder groot. Ik had op jouw leeftijd ook een vriend van 18/19.

Wat je tegen hem moet zeggen? Geef gewoon eerlijk aan dat je niets met hem wilt (en ook geen seks). Probeer dan minder (of nog beter: geen) contact met hem te hebben zodat je van je gevoelens af kunt komen.

En je komt vanzelf een leuke jongen tegen die wel van jouw leeftijd is.
hoop het dan maar ik ga proberen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:56
daphneforyou
daphneforyou is offline
Citaat:
Ik zal de laatste zijn die zegt dat het níet kan/mag, maar zorg dat je zelf na blijft denken. Dat geldt natuurlijk ook bij jongens van 15
Doe niets waar jij niet achter staat, dus voel je bijvoorbeeld niet gedwongen tot wat dan ook omdat hij je chocolade geeft.
Ik vind het zelf overigens geen goed teken wanneer het meteen om seks draait, kijk erg uit en laat geen misbruik van je maken. Blijf kritisch!
haha als ik iets zeg weetie dat ik het geen 2de x moet zeggen
maar zal geen contact meer met hem zoeken
maar wle ff zeggen hoe ik er over denk
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:56
daphneforyou
daphneforyou is offline
Citaat:
In welk opzicht ben je niet te snappen voor iemand van 16-19?
ik ben altijd te snappen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:57
daphneforyou
daphneforyou is offline
allemaal bedankt en ga proberen als dat beste is

xxxx
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:59
Em.
Em. is offline
Citaat:

Dat.

Vijftien en vierentwintig is al gewoon... te veel. En dan chocolade geven. Ik weet niet, ik vind het zo, zo, raar overkomen. Dat is leuk en schattig als kléutertjes dat onderling doen, maar als je ouder bent, en je hebt geen goede gesprekken, geen klik, geen 'hij helpt me altijd/staat altijd voor elkaar klaar', maar hij geeft je chocolade... Tja. En dat dan op je vierentwintigste. En dan zeg je óók nog dat hij aankomt met je 'zo geil mogelijk maken'. En leeftijdsverschil + geil + chocolade, dat roept in mijn hoofd allerlei associaties op met kinderverkrachters enzo. En dat is hij dan wel weer niet (want jij bent een puber, dus hij is geen pedofiel ofzo) maar het rare en enge gedeelte blijft. Het ding van 'hij geeft je snoep, hij is ouder en uit op seks', dat is gewoon helemaal fout. Alsof hij een soort chocoladehoer van je wil maken, als een variant op het breezersletje.

Hij moet gewoon beter weten en met z'n takken van vijftienjarige meisjes af (willen) blijven.
Oud 28-11-2011, 21:07
daphneforyou
daphneforyou is offline
Citaat:
Dat.

Vijftien en vierentwintig is al gewoon... te veel. En dan chocolade geven. Ik weet niet, ik vind het zo, zo, raar overkomen. Dat is leuk en schattig als kléutertjes dat onderling doen, maar als je ouder bent, en je hebt geen goede gesprekken, geen klik, geen 'hij helpt me altijd/staat altijd voor elkaar klaar', maar hij geeft je chocolade... Tja. En dat dan op je vierentwintigste. En dan zeg je óók nog dat hij aankomt met je 'zo geil mogelijk maken'. En leeftijdsverschil + geil + chocolade, dat roept in mijn hoofd allerlei associaties op met kinderverkrachters enzo. En dat is hij dan wel weer niet (want jij bent een puber, dus hij is geen pedofiel ofzo) maar het rare en enge gedeelte blijft. Het ding van 'hij geeft je snoep, hij is ouder en uit op seks', dat is gewoon helemaal fout. Alsof hij een soort chocoladehoer van je wil maken, als een variant op het breezersletje.

Hij moet gewoon beter weten en met z'n takken van vijftienjarige meisjes af (willen) blijven.
hahah chocoladehoer XD sorry klinkt grappig maar snap je en heb hem net ge sms't dat ik niks meer wil enz. dus nu wacht ik op antwoord.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 22:10
art4live
art4live is offline
Kep maar een ding te zeggen... had je het maar niet uit moeten maken.....
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 22:26
Jefar
Jefar is offline
Wat ben je een hopeloos geval. Als je 15 bent moet je toch niets met een vent van 24.
Oud 29-11-2011, 10:45
Verwijderd
Als je 24 bent moet je vooral niets met een kind van 15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2011, 11:33
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Als je 24 bent moet je vooral niets met een kind van 15.
idd, en verder wat Vowel ( en aanvullend Em ) zegt
Oud 29-11-2011, 12:06
Verwijderd
In dit geval maakt het geen enkele gezonde kans.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 15:18
daphneforyou
daphneforyou is offline
Citaat:

sukkel
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 15:40
Volk
Volk is offline
Ik ben 23 en in mijn ogen zijn vijftienjarigen kinderen. Ik zie er niks opwindends of romantisch in gewoon omdat ze nog niet af zijn. Ik kan me dus heel moeilijk niet voorstellen wat hij in je ziet. Het opdringerige van hem vind ik ook alarmerend. Het is niet eens dat hij oprecht interesse heeft in jou, hij dringt alleen maar naar het seksuele.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 15:42
art4live
art4live is offline
tis gewoon zo zonder dat je het had uitgemaakt had je ook geen gezeik gehad dus jij bent een sukkel....
Oud 29-11-2011, 15:48
daphneforyou
daphneforyou is offline
Citaat:
tis gewoon zo zonder dat je het had uitgemaakt had je ook geen gezeik gehad dus jij bent een sukkel....
das niet waar weet wel wat ik doe en is niks met jou
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 15:53
Volk
Volk is offline
Citaat:
Wat een onzin...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 16:07
art4live
art4live is offline
Citaat:
das niet waar weet wel wat ik doe en is niks met jou
Okee wat jij wilt
Oud 29-11-2011, 17:00
mariskaspruijt
mariskaspruijt is offline
Volgens mij is het gewoon zo'n vette loverboy...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 17:13
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Jaloers?
Oud 29-11-2011, 17:17
Sebastien
Sebastien is offline
15 en 24 is wel een heel groot verschil. op latere leeftijd hoeft dat niet zo uit te maken. maar nu zitten jullie gewoon in een verschillende fase van jullie leven.. maarr als jullie echt allebei verliefd zijn zou het op zich geen obstakel hoeven te zijn.. maar dan moet je echt 100% zeker weten dat jullie elkaar leuk vinden, en niet dat hij je gebruikt
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 18:20
Verwijderd
pubber
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 19:04
k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
aahhhww ART!! niet zo flauw!!

en daffy.. je weet wat ik had gezegd je moet het echt niet doen!
Oud 29-11-2011, 19:44
Merible
Merible is offline
Citaat:
en het is nog zo duidelijk ook ik snap niet dat ze dit niet door hebben
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 19:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Want iedere man die uit is op seks is een loverboy?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 20:41
SacredRose
SacredRose is offline
wel als hij daarbij gebruikt maakt van chocolade.
Oud 29-11-2011, 20:51
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
wel als hij daarbij gebruikt maakt van chocolade.
Oud 29-11-2011, 21:14
SacredRose
SacredRose is offline
iemand moest het nog ff extra duidelijk maken he XD.

zolang hij maar niet in zo'n busje rijd.

en vanaf nu ga ik me netjes gedragen in dit topic .

OT: ik vind het leeftijdsverschil ook erg groot voor deze leeftijden. en wat je hebt verteld lijkt het mij inderdaad dat hij ermeer op uit is om jou het bed in te krijgen dan dat hij jou echt leuk vind.
Oud 29-11-2011, 21:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nou nou nou, om nu meteen iemand dik te noemen...
Oud 30-11-2011, 13:50
honkballertje
honkballertje is offline
Simpele keuze, of laat je batsen door iemand die je alleen wilt voor de seks (en zn chocolade die over datum is kan dumpen)

of

Verbreek het contact.
Oud 02-12-2011, 19:56
daphneforyou
daphneforyou is offline
Citaat:
aahhhww ART!! niet zo flauw!!

en daffy.. je weet wat ik had gezegd je moet het echt niet doen!
art is gemeen
nee ga echt niet doen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2011, 19:58
daphneforyou
daphneforyou is offline
Citaat:
iemand moest het nog ff extra duidelijk maken he XD.

zolang hij maar niet in zo'n busje rijd.
[afbeelding]

en vanaf nu ga ik me netjes gedragen in dit topic .

OT: ik vind het leeftijdsverschil ook erg groot voor deze leeftijden. en wat je hebt verteld lijkt het mij inderdaad dat hij ermeer op uit is om jou het bed in te krijgen dan dat hij jou echt leuk vind.
haha nee zo busje heeftie nou net nog niet
maar ik heb het hem duidelijk gemaakt en doe niks met hem en ga niks met hem doen
eerst ff rust zoeken ;o
Met citaat reageren
Oud 03-12-2011, 11:21
TimV
TimV is offline
Ik zou het niet doen, want het eerste dat in mij opkomt is,

kinderporno!
Oud 03-12-2011, 13:11
art4live
art4live is offline
Citaat:
art is gemeen