Advertentie | |
|
![]() |
|
12 extremely disappointing facts about popular music
Ergens moest ik wel lachen, maar eigenlijk is het best droef xD |
![]() |
||
Citaat:
|
12. This guy exists.
omg whahahah hier hield ik het echt niet meer xD de eerste is nog wel met minst erg vind ik Creed is geen vreselijke band (Jimi is ofcourse veel beter maar alsnog) die met Glee in vergelijking met The Beatles vond ik echt heeeeel erg
|
Censuur in Donald Duck! Vergelijk het eerste plaatje van de originele versie met die van de herdruk:
http://disneycomics.free.fr/Ducks/Ba..._127-02&s=date http://disneycomics.free.fr/Ducks/Ba...127-02R&s=date
Spoiler
||
Citaat:
![]() Schokkend hoor
||
Citaat:
|
Ik vind het ook niet echt een valide punt dat Celine Dion, Barbra Streisand en Shania Twain worden vergeleken met Justin Bieber, Ke$ha en Katy Perry.
Tja, je kunt er van houden of niet, maar het zijn wel zangeressen met een flinke staat van dienst die hun succes ook wel verdiend hebben en geen gehypete (? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Glee doet alleen maar covers, dus dat zou juist moeten pleiten voor het feit dat de klassiekers nog steeds gewaardeerd worden..! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moest lachen om het feit dat mijn oppashond (ouwe Duitse herder), die de hele tijd met stokken aan het slepen is, natuurlijk de allergrootste stok uit het bos mee naar huis moest nemen. En vervolgens liep ze naast me op de stoep en stak die stok dus telkens tussen mijn benen. En omdat ik niet dominant genoeg ben, krijg ik haar niet zo gek om de stok op commando los te laten (heeeeel irritant), dus uiteindelijk heb ik boos "los" geroepen en ben ik op de stok gaan staan en heb ik haar meegesleept. Zag er belachelijk uit, ze keek me echt aan van "...dude, chill."
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|