Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het gaat gewoon om het idee dat een boswandeling of hand in hand lopen niet meteen iets wil zeggen ![]()
||
Citaat:
Kan me wel voorstellen dat als de ts dacht van nou dat ging goed vanmiddag, en een beetje denkt van nou dat kan wel wat worden, het een koude douche is als ze daarna gaat slettebakken met een of andere dude. Maar goed kijk wat je zelf wil.... Wil je er nog tijd insteken en er iets van proberen te maken? Doe je best. Of zoek een ander leuk projectje ![]()
||
Citaat:
![]() En nu ga je op zoek naar een ander "projectje" ![]() Gast, je moet nog veel leren. Zeker als je vrouwen projecten noemt! |
![]() |
|
Wat een verhaal.
![]() Nou, problem solved, lijkt me. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |