Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik had vroeger een Miss Piggy van de Burger King. Het staat me nog als de dag van gister bij dat ik (niet in leuke, schattige staat) hem kreeg van een ongeduldig Slowaaks meisje. Soms heb ik een beetje heimwee naar het soort licht van toen.
Ik heb een beetje gedronken, dus ik ben een beetje onsamenhangend en geëmotioneerd. |
![]() |
|
Haha, Beau van Erven Dorens hoopt nu te scoren met een nieuw programma, genaamd "The Winner is...", en het is, hou je vast, een unieke! megaspectaculaire! combinatie tussen The Voice of Holland en Deal or no Deal
![]() Arme Beau, hoe zou het zijn om in die waan te leven dat hij nog succes krijgt?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
De nieuwe Adam Sandler-film heet Jack en Jill en gaat over een tweeling, broer en zus, allebei gespeeld door Sandler. Hoera. Een van de personages vroeg Jack net of het een eeneiige tweeling is. De film bedoelt dat niet als grap, maar als de set-up voor een grap. Geen van de personages wijst hem op de domheid van de vraag.
Voorlopig dieptepunt.
||
Citaat:
||
Citaat:
En zijn oudejaarsconference was opmerkelijk goed (niet DOLKOMISCH) voor een beginner. Geen fouten, geen slordigheden, maar een degelijk showtje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is iig beter dan Guido of Freek, al zegt dat niet zo heel veel. Het is in ieder geval niet HEEL tenenkrommend; hij verspreekt zich niet en hij timet zijn clous aardig.
|
http://www.sbs6.nl/programmas/de-wer...-beau-6-comedy
Vanaf 35:00 ongeveer. Daarvóór is het allemaal beelden van try-outs en voorbereiding.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik moet zeggen, hoewel hij natuurlijk geen grappige man is, hij begrijpt wel wat zo veel Nederlandse cabaretiers niet snappen, dat zelfdeconstructie een van de belangrijkste vaardigheden van de komiek is. Die stukjes over zijn carrière zijn best aardig qua opzet. Nu nog goede grappen en performance.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|