Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik dacht dat ik wiskunde schoolexamen echt heul goed gemaakt had en schatte mezelf op een achtkommanogwat, en nu heb ik een 7,0 en dat kan ik stiekem dus niet zo waarderen. En dat maakt dat ik nog stééds een zeven voor wiskunde staat, en dat vind ik niet tof. Ook al is het eigenlijk heel goed en bla en 'sommigen zouden een moord doen voor een zeven!' maar ik wilde een acht. En meestal overschat ik mezelf niet zo qua cijfers enzooo. /eerstewereldprobleem
|
Dat je je eigen risico slechts jaarlijks kunt veranderen. :\ Kut-zorgverzekering. Dat ding zouden ze keihard moeten afschaffen. Laat de overheid maar eens fatsoenlijk betalen zonder het telkens op de burgers af te wentelen.
![]()
||
Citaat:
![]() kan de kou niet waarderen.... kut winter mag van mij wel weer lekker lente worden zodat ik heerlijk in het gras kan liggen ![]()
|
Ik kan het niet zo waarderen dat mijn moeder kinderachtig doet over een chocoladereep die ik heb opgegeten 'zonder te vragen'. Toen ik heb verorberde, lag ze te slapen, en als ik haar had wakker gemaakt om het te vragen, was het het ook weer niet goed geweest. En daarbij: het is een chocoladereep, kom op zeg
![]()
|
Ik vind het niet zo leuk dat ik vandaag mijn eerste stagedag heb gehad en dat mijn ouders nog helemaal niet even hebben gebeld ofzo. Volgens mij zijn ze het vergeten. En meestal stuurt m'n moeder de avond ervoor of 's ochtends nog een succes-smsje ofzo, maar nu niet
![]()
|
Verwijderd
|
Dat gezeur over de kou. En dat er in Nederland altijd zo over het weer geluld moet worden. Je kan geen radio of tv aanzetten, of de presentator vindt het nodig om het over de kou te hebben. Hebben we niks anders om over te praten, godnondeju?
''Siberische taferelen'', hoor ik nu op tv. DOE NORMAAL. Ik ben net nog even buiten wezen (hard)lopen, en ik had alleen een shirt en een vestje aan (oke en een muts en sjaal enzo), en dat was PRIMA te doen. Ja, koud, fris, maar dat is toch lekker? Je voelt dan dat je leeft. Dus. Ik wil niks meer horen over de kou. |
![]() |
|
Ja jezus he
![]() edit: "Leerdoelen (learning outcomes) met te verwerven competenties", WEET IK VEEL?? ![]()
Laatst gewijzigd op 07-02-2012 om 09:58. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hoe me vriend tegen me doet http://forum.scholieren.com/showthre...978&highlight=
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn lerares die al mijn lievelingsvakken geeft.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haar probleem is dat ze zand in haar kut heeft en een gebrek aan hersens. En, ja, misschien wel, maar ik heb al duisent problemen en ik wil niet dat ze denken dat het allemaal aan mij ligt.
Maar vandaag weer: "Wat zei NV dan net tegen je?" (dat is mijn mentor, en het gaat haar helemaal niks aan wat die zei, en de rest van de klas ook niet) "Wanneer?" "WAATTT ZEIII NNNVVVV DANNNNNNN OF MOET IK HET IN HET JIDDISCH ZEGGEN HM" "Ja ik hoorde u wel! Ik vroeg wanneer dan!" "Net!" "Niks, ze moest alleen wat spullen afgeven." "Aha." *kijkt wantrouwend* "Ga je die verkopen ofzo." "Nee waarom ![]() "Dat doen joden toch." Ik wist niet eens wat ik moest zeggen. Ik heb haar al duizend keer verteld dat ik niet joods ben, maar ze gelooft me gewoon niet. :""""""""""") |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 |