Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 06-02-2012 om 19:23. Reden: Typo. :D |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als de aandacht er niet ooit op gevestigd was op internet enzo, dan had geen hond het ooit over Comic Sans gehad. Laatst gewijzigd op 09-02-2012 om 17:54. |
![]() |
|
Nee, het is gewoon niet mooi. Ik kan een tekst geschreven in comic sans niet serieus nemen. Als het als zakelijke tekst bedoeld is vind ik het een teken dat je de lezer niet serieus neemt en een mislukte poging doet tot een creatief lettertype gebruiken. En als je het tekstje grappig en/of creatief gebruikt vind ik het een teken van een gebrek aan inspiratie en originaliteit
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Het is er wel voor ontwikkeld. Maar dan zou ik de strip niet echt serieus nemen. Toevallig heb ik eens een paar Kuifje-albums gedownload (jaja, hang me maar op!) die op amateuristische wijze naar het Nederlands vertaald waren door de franse tekst in Paint uit te gummen en de Nederlandse vertaling met comic sans er in te zetten en het las voor geen meter, waardoor ik maar een Engels album ging lezen.
|
Verwijderd
|
Comic Sans is iets te vaak gebruikt voor verkeerde doeleinden (serieuze brieven, mededelingen e.d.) door leidinggevenden die het wat mij betreft dus niet helemaal begrepen. Of door mavo-leerlingen in een werkstuk. En daar associeer ik dat lettertype nog steeds mee als ik het zie. Het is gewoon behoorlijk not done geworden. In geen enkele situatie.
|
![]() |
|
Ik weet nog dat Garfield altijd comic sans gebruikt. Maar dat is dan ook niet echt grappig.
Ik vind dat het een regel moet worden dat mensen die geen meisjes van 12-16 zijn moeten stoppen met zeuren over Twilight en Justin Bieber. Ze horen niet tot de doelgroep, en zo heel moeilijk is het niet om ze te ontwijken, dus als je het zo kwaadaardig vindt, dan moet je het maar niet op gaan zoeken. En mensen die zeggen dat er tegenwoordig geen goede muziek meer wordt gemaakt en deze stelling onderbouwen door Rebecca Black te vergelijken met Pink Floyd moeten een hele harde mep krijgen met de vlakke hand en dan vervolgens ALLE albums die in de afgelopen 5 jaar zijn uitgebracht luisteren. Daar zit nog genoeg leuks tussen. Net zoals mensen die beweren dat in de jaren 30 mensen nog fatsoen hadden en respect voor vrouwen en elkaar hadden en intellectueel waren met een wondermachine van plek moeten ruilen met een vrouw van toen die aan de lopende band kindjes moet baren in plaats van te mogen werken, of in een zwarte die ook niks te zeggen heeft.
||
Citaat:
![]() En het is echt heel moeilijk om Twitards en Biebs (of hoe noemen die mensen dat) te ontwijken als je op het internet zit, omdat sadly niet alleen 12 jarigen dat soort onzin leuk vinden. Mijn beste vriendin is ook gezwicht voor Twilight en vindt het geweldig en zit me op Facebook te pushen het ook te kijken. Dus, dat soort dingen zijn alleen te ontwijken als je geen krant openslaat, geen tv kijkt en internet afsluit. Ontopic: Ik vind dat Twilight en Justin Bieber op de brandstapel moeten ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb meer last van de mensen die roepen dat alles minder gay en een beter liefdesverhaal is dan Twilight dan de mensen die het wel gaaf vinden. Shit gets old, really. En ik heb nog bijna nooit een liedje van Bieber op de radio of televisie gehoord en ik ken niemand die ooit tegen mij gezegd heeft dat hij fantastisch is en dat ik het móet luisteren. Het is allemaal echt niet zo erg als mensen het doen lijken. Ik vraag me altijd af waar die mensen dan echt boos over zijn.
En ik was vroeger keihard fan van Garfield en ik heb nog steeds duizend van die boekjes in het Nederlands, die hadden geloof ik comic sans als lettertype. Ik had ook zo'n e-mail-service dat je elke dag een nieuwe comic toegestuurd krijgt en dan opeens valt op dat al die grapjes de hele tijd herhaald worden. Eerst is het nog wel leuk maar na een tijdje komt er bij mij niet meer af dan een kleine glimlach zo nu en dan.
|
Het is inderdaad niet meer echt cool om Justin Bieber en Twilight af te kraken. Maar er komt wel weer een nieuwe haattrend.
En Garfield is inderdaad echt niet grappig. Zijn stripjes zijn grappiger als hij er niet in voorkomt: http://garfieldminusgarfield.net/
||
Citaat:
Meisjes zijn boos omdat ze zich beledigd voelen door de manier waarop ze benaderd worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik wil als regel instellen dat mensen geen hond mogen nemen als ze niet bereid zijn om het dier de aandacht en beweging te geven die het nodig heeft, en de discipline die wij als rest van de mensheid nodig hebben. En nee, vijf keer per dag vijf minuutjes uitlaten is níet genoeg beweging ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Wil je? Nee. Maar? Nee Waarom? Rant. Je hebt ongelijk. Nee. Ga nou mee. NEE! Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||