Oud 22-02-2012, 22:31
Verwijderd
Heey!

Ik ga doordeweeks heel vaak naar de bioscoop en zie dus heel veel nieuwe films, en nu zou ik willen weten welke 'nieuwe' films jullie al gezien hebben, en wat jullie ervan vonden!

Ik begin wel met eentje:

The Inbetweeners
Waarover? Deze film is gebaseerd op een tv-serie. Hij gaat over (jong)volwassenen, totale losers, die besluiten op vakantie te gaan naar volgens mij Griekenland, waar de meeste jongeren flirten, zuipen en feesten komen zij in de raarste situaties!

Ik vond het een slechte film. Je kunt alle 'grappen' aan zien komen, en soms is het gewoon zo droog dat het niet meer grappig is, een beetje sfeerverpestend. Deze film moet je niet al te serieus kijken met een groepje vrienden thuis bij een slaapfeeste, als niemand toch veel aandacht aan de film besteed...:\

A
Advertentie
Oud 22-02-2012, 22:35
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Heb je het ook dat als je naar de bioscoop gaat met vrienden ze altijd de slechtst uitziende film willen zien?
Oud 22-02-2012, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Heb je het ook dat als je naar de bioscoop gaat met vrienden ze altijd de slechtst uitziende film willen zien?
Ja absoluut. En als er dan al alleen slechte zijn lukt het ze toch om de SLECHTSTE van de slechtste uit te kiezen :\

Ga jij vaak naar de bios?
Oud 23-02-2012, 11:15
Carbi
Carbi is offline
Ik ga alleen naar de bios met chicks, mag zij kiezen, intereseert me toch vrij weinig wat voor film er aan staat als we elkaar aan het zoenen zijn.
meestal download ik gewoon nieuwe films dan heb je geen last van slechte films enzo
Oud 23-02-2012, 12:50
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Dan kijk je beter een film thuis
Oud 23-02-2012, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ga alleen naar de bios met chicks, mag zij kiezen, intereseert me toch vrij weinig wat voor film er aan staat als we elkaar aan het zoenen zijn.
Of je gaat naar huis en pakt haar daar zonder dat je geld investeert in een film die je niet kijkt. Maar dat zal wel te logisch zijn.
Oud 24-02-2012, 11:36
*oma*
*oma* is offline
Hier hebben we al een topic voor

http://forum.scholieren.com/showthre...8#post32330998

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten