Oud 11-03-2012, 21:30
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Oke, dit topic gaat niet over mij, maar over mijn vriend, voor alle duidelijkheid
m'n vriend heeft echt een gevoelige huid !
als hij zich scheert elke dag, staat hij vol met puistjes op die plaats.
hij gebruikte steeds een scheergel voor gevoelige huid, en zo'n gilette met 5 mesjes (veel verstand heb ik daar niet van), maar toch blijft hij zo veel puistjes hebben.
hebben de jongens onder ons (of meisjes natuurlijk) hier tips voor?
nu gebruikt hij een 1malig-gebruik mesje, met twee mesjes aan, en raar genoeg blijkt dit beter te werken voor z'n huid ... aftershave gebruikt hij ook.
alvast bedankt! (:
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 21:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Is het niet beter om 'droog' te scheren met een scheerapparaat ipv met losse mesjes en scheerschuim?
Oud 12-03-2012, 21:39
DiederikV
DiederikV is offline
Scheert wel de goeie kant op neem ik aan?
Oud 13-03-2012, 18:59
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
idd een scheerapparaat omdat dit minder de huid raakt, maar hij vindt dit nogal duur en overbodig, zegtie... geen idee hoe veel zo iets kost, ik zal een kopen voor hem, maar voorlopig staatie wel met al die irritatie...
hij scheert van boven naar beneden toe heb ik al willen zien! (:
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 21:02
Pluis
Pluis is offline
Als hij van de puistjes af wil moet hij eigenlijk even een week níet scheren tot ze weg zijn en het dan eens opnieuw proberen. het is namelijk een huidontsteking (folliculitis) van de haarzakjes en door het scheren infecteert hij die haarzakjes steeds weer met nieuwe bacteriën.
Oud 14-03-2012, 16:32
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
ja maar hij heeft het altijd... en hoe langer hij wacht met scheren, hoe meer hij er heeft als hij scheert ...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 16:38
bierkoning
bierkoning is offline
Zorgen voor goede scherpe mesjes, genoeg scheergel gebruiken, en ja anders gewoon een apparaat halen... Een supergoede vet mooie zal rond de 100 zijn denk ik, en een ander die het gewoon doet misschein 30?40?50?
Oud 15-03-2012, 09:59
Carbi
Carbi is offline
denk dat scheermesjes voor 1 malig gebruik uit eindelijk duurder zijn als je elke dag een nieuwe moet halen?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 11:36
Miekje*
Miekje* is offline
Droog scheren met een scheerapparaat, zou ik zeggen! Mijn vader krijgt erge uitslag van nat scheren met losse scheermesjes en scheerschuim, en sinds dat hij met een goed scheerapparaat scheert, heeft hij echt nergens last meer van.
Oud 15-03-2012, 18:19
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
ja tis dat he, je moet er telkens nieuwe kopen kdenk dak hem eens een scheerapparaat cadeau zal doen , dan istie misschien van die puistjes af,.. want er zijn erg veel mensen, waaronder jullie, die het scheerapparaat aanbevelen!
dankuwel iedereen! (:
Met citaat reageren
Oud 31-03-2012, 01:24
Verwijderd
Goedkoop scheerapparaat kost 50-70 euro ofso
Zelf heb ik ook een gevoelige huid en heb ik ook snel last van roosje plekjes maar als ik aftershavebalsem voor de gevoelige huid gebruik (van nivea) heb ik er geen last van
Met citaat reageren
Oud 31-03-2012, 10:05
Verwijderd
In de reclame maken mannen altijd van die lange bewegingen met het mesje, maar dat moet je juist niet doen omdat je dan erg aan de huid trekt waardoor het mesje de huid meer raakt. Dus korte beweginkjes maken met het scheermesje, dat kan ook goed helpen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 11:38
Henk27
Henk27 is offline
Misschien een ander scheermesje gebruiken, zonder dat ik hier reclame ga maken voor een ander merk? Dat werkte bij mij wel stukken beter.

Laatst gewijzigd op 07-05-2012 om 12:14. Reden: reclame maken is niet de bedoeling, niet doen dus :)
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten